18-11-2007 Zevenheuvelenloop

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 10-11-2007 14:41

Manon schreef:Ik heb er wel zin in, maar zoals gebruikelijk slaan de twijfels alweer toe. Heb ik wel genoeg getraind (nee), ....
Kan me niet voorstellen dat je minder hebt getraind dan ik. Na de Posbankloop zijn de enige hardloopkilometers die in wedstrijdverband geweest; Maliebaanloop en Bergrace. 0,0 training. Owja, de dag na de Bergrace nog 3km uitgelopen. De loopzin was even helemaal weg, ga morgen weer een rondje maken, denk ik...
Ik ben dus wel voorbereid op een tegenvallende tijd bij de 7^^. :roll:
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 10-11-2007 15:26

kouketer schreef:
boco schreef:.................Een tweede voordeel van de licentie is dat je bij een aantal wedstrijden korting krijgt bij de inschrijving. Ik loop minstens 25 wedstrijden per jaar. Daar zitten er een aantal tussen waar die korting wordt toegepast. Die € 18 heb ik er dan wel uit volgens mij.
Derde voordeel: je ontvangt 4 x per jaar gratis het Atletiekmagazine dat steeds meer aandacht heeft voor de wegwedstrijden....................
Dat voordeel heb ik als Knau-lid ook, zonder wedstrijdlicentie.

De wedstrijdlicentie heeft dus volgens mij alleen het voordeel dat je (soms) een betere startplek hebt en mee mag doen bij officiële baanwedstrijden.
Volgens mij zijn er ook *wegwedstrijden* waar je alleen aan mee kunt doen als je een licentie hebt.

En zoals we de afgelopen weken hebben gelezen, zijn er ook wedstrijden waarin de prijzen alleen gewonnen kunnen worden door licentiehouders.
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 10-11-2007 23:20

Jaaa! Het feest der indekken is weer begonnen! ;)
Al dan niet veroorzaakt door lichamelijke ongemakken:
DRUM schreef:Ik reis volgende week met gemengde gevoelens af naar Nijmegen, ik ga wel starten vanuit het blauwe vak, maar voor de vierde keer op rij zal het geen mooie tijd worden.
Appie-B schreef:
Manon schreef:Ik heb er wel zin in, maar zoals gebruikelijk slaan de twijfels alweer toe. Heb ik wel genoeg getraind (nee), ....
Kan me niet voorstellen dat je minder hebt getraind dan ik. Na de Posbankloop zijn de enige hardloopkilometers die in wedstrijdverband geweest; Maliebaanloop en Bergrace. 0,0 training. Owja, de dag na de Bergrace nog 3km uitgelopen. De loopzin was even helemaal weg, ga morgen weer een rondje maken, denk ik...
Ik ben dus wel voorbereid op een tegenvallende tijd bij de 7^^. :roll:
boco schreef:Geen slecht gevoel maar.... de juiste "vorm" voor de 7 Heuvelen is nog ver te zoeken. :roll:
shoeff schreef:ik heb 65 minuten opgegeven. (...) Aangezien ik net 1 1/2 week ziek ben geweest met een antibioticumkuur zal dat er waarschijnlijk niet van komen
In het verwachte-tijden-overzicht:
*Edwin* 62 min. (Gezien mijn huidige vorm niet reëel)
Taco 62 min. (Zal het dit jaar net als bij *Edwin* wel niet worden)

Ik mis er nog minstens één in het rijtje, maar daar horen we vast meer van na zijn testrondje in Ooij morgenochtend. :P
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 11-11-2007 0:10

Calimero schreef:Jaaa! Het feest der indekken is weer begonnen! ;)
boco schreef:Geen slecht gevoel maar.... de juiste "vorm" voor de 7 Heuvelen is nog ver te zoeken. :roll:
Indekken? Nee hoor. Volgende week zondag ben ik helemaal in vorm. :wink:
Ik mis er nog minstens één in het rijtje, maar daar horen we vast meer van na zijn testrondje in Ooij morgenochtend. :P
Toch geen testerondje ? 8O
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Hens
Benefactor
Benefactor

zo 11-11-2007 1:22

Calimero schreef:Jaaa! Het feest der indekken is weer begonnen! ;)
........
Ach kom op, geef zelf nog een keer het goede voorbeeld, alsjeblieft? :D

Bereleuk feest trouwens, elke keer weer. :mrgreen:
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

zo 11-11-2007 1:31

Ik hoef me niet in te dekken :wink: Ik doe al bijna 'n jaar verslag van mijn gebrekkige fysieke gesteldheid, ik probeer onder de 1.10 te blijven
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Hens
Benefactor
Benefactor

zo 11-11-2007 1:38

DRUM schreef:Ik hoef me niet in te dekken :wink: Ik doe al bijna 'n jaar verslag van mijn gebrekkige fysieke gesteldheid
Regeren is vooruitzien! :lol:
*Edwin*
Lid
Lid
Contacteer:

zo 11-11-2007 11:05

Tja indekken. Heeft het daar mee te maken. Ik ben er zo een die vaak veel te hard van stapel gaat en nu probeer ik voor mezelf eens reëel te zijn. Ik weet dat in goede doen 62 minuten haalbaar is. Die vorm is nu ver te zoeken en ik zou al blij zijn als ik mijn PR kan aanscherpen. Daar ga ik alles voor doen en ik zal mij ook zeker niet inhouden.

Dus waar begint indekken en waar begint het voor jezelf reële doelen te stellen. :?:
Voorspellen is moeilijk, vooral de toekomst!
Speedy
Lid
Lid
Contacteer:

zo 11-11-2007 13:05

Wie heeft er nog GEEN kaartje voor aanstaande zondag en wil graag meedoen????? Op de site van de 7hills wil ze het ook plaatsen maar ja chatnrun gaat eerst natuurlijk :)

Zeer waarschijnelijk haakt een vriendin van mij af ivm een knieblesure. Morgen hakt ze de knoop door, dus wil je er alsnog heen laat me het weten je hoort het morgen.

Omdat ze een weekendov heeft zit er geen treinkaartje bij, dus houd daar rekening mee.
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 11-11-2007 14:43

Ik heb nog wel een (Franse) huisgenote die mee wil doen. Zal ze zo snel mogelijke vragen of ze nog interesse heeft.
Hens
Benefactor
Benefactor

ma 12-11-2007 0:24

*Edwin* schreef:Ik weet dat in goede doen 62 minuten haalbaar is. Die vorm is nu ver te zoeken en ik zou al blij zijn als ik mijn PR kan aanscherpen.

Dus waar begint indekken en waar begint het voor jezelf reële doelen te stellen. :?:
Je PR staat op 1u30? :wink:

Dit is indekken pur sang! :lol:
Speedy
Lid
Lid
Contacteer:

ma 12-11-2007 19:19

zo nog een weekje en hebben we er al zin in :)
nikeboy
Lid
Lid
Contacteer:

ma 12-11-2007 20:02

startnummer 101

Ik ben er klaar voor!! Mijn eerste grote wedstrijd (meer dan 1000 deelnemers) en meteen in Nederland met de wereldtop. Ik hoop dat het een fantastische ervaring wordt.

Er is geen weg terug, alleen maar hard knallen!!!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 12-11-2007 23:21

nikeboy schreef: Er is geen weg terug, alleen maar hard knallen!!!
Als je mij maar niet voor de voeten loopt Koen. :lol:

Succes zondag! :wink:
Wie weet kun je bij Jay in de buurt lopen.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

ma 12-11-2007 23:55

Startnummer 20222 is ontvangen. Vertrek met de bus om 09:40 en ben dan om 10:00 op Schiphol. Met de trein van 10:10 ben ik om 10:46 op Utrecht CS. Vertrekkend om 10:53 ben ik om 11:51 op Nijmegen CS.

Bij het ING Gebouw de tas afleveren en dan op het gemak naar het startvak ORANJE ; deze gaat al om 12:00 open maar ik hoef echt niet vooraan te starten. Start is volgens het boekje tussen 13:13 en 13:21 ... hebben ze in Nijmegen geen startschot ???
Bjorn Paree / AV AALSMEER
www.runoutofhell.nl

Speeding isn't allways a crime (Joan vd Akker)

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
Plaats reactie