Gratis deelname aan de Maas en Waalse Dijkenloop?

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 14-07-2004 21:29

:D Dick is overal bekend

En heel mooi promotiefilmpje staat er nu op desite
Ruud
Benefactor
Benefactor

za 17-07-2004 17:53

Vandaag een uitnodiging gekregen voor een 25 jarig bruiloftfeest op zaterdag 4 september!
Dat word dus een latertje, ik hoop niet dat ze een dopingcontrole :B: hebben bij de Dijkenloop :wink:
Ben ook zèèr benieuwd of mijn prognose om nu eindelijk eens binnen de 2 uur te lopen zal uitkomen :?
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 26-07-2004 14:03

Degene die uitverkoren zijn om gratis deel te nemen aan de Dijkenloop hebben een mail ontvangen. Bij het inschrijven is haast geboden. Check je mail.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

di 27-07-2004 8:36

Gijs Wanders op www.dijkenloop.nl schreef:Beste organisatie,

Ik moet van mezelf nog even reclame maken voor jullie prachtloop. Ik deel her en der folders uit omdat veel mensen geen idee hebben wat ze missen als ze niet komen. Een verspild moment in het leven van een afstandsloper. Want wie van natuur houdt en van hollandse vergezichten moet erkennen dat de Dijkenloop één van de mooiste marathons van Nederland is. En dit moet ik kwijt aan ieder die nog twijfelt:

Beste loper, als je net een marathon achter de hielen hebt kom dan lekker uitlopen in het land van Maas en Waal, een vlak parcours, easy going.

Beste loper, als je je PR wilt aanscherpen: laat je begeleiden door een fietser die je drinken aanreikt, dat scheelt stoppen en opstarten, hij houdt je uit de wind en is je gangmaker, en over wind gesproken: wees gerust, ergens op de dijk heb je 'm altijd in de rug.

Beste loper, als je mentaal en fysiek toewerkt naar een marathon, laat dan alles samenkomen in het Land van Maas en Waal;

ik kom er niet vandaan, maar het voelt als een thuiswedstrijd, het publiek draagt je op handen, de organisatie legt je in de watten, alleen 42 km moet jezelf doen, Geniet Marathon (Wo)man!
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006
Contacteer:

di 27-07-2004 10:24

Dick schreef:
Gijs Wanders op www.dijkenloop.nl schreef:Beste organisatie,

Ik moet van mezelf nog even reclame maken voor jullie prachtloop. Ik deel her en der folders uit omdat veel mensen geen idee hebben wat ze missen als ze niet komen. Een verspild moment in het leven van een afstandsloper. Want wie van natuur houdt en van hollandse vergezichten moet erkennen dat de Dijkenloop één van de mooiste marathons van Nederland is. En dit moet ik kwijt aan ieder die nog twijfelt:

Beste loper, als je net een marathon achter de hielen hebt kom dan lekker uitlopen in het land van Maas en Waal, een vlak parcours, easy going.

Beste loper, als je je PR wilt aanscherpen: laat je begeleiden door een fietser die je drinken aanreikt, dat scheelt stoppen en opstarten, hij houdt je uit de wind en is je gangmaker, en over wind gesproken: wees gerust, ergens op de dijk heb je 'm altijd in de rug.

Beste loper, als je mentaal en fysiek toewerkt naar een marathon, laat dan alles samenkomen in het Land van Maas en Waal;

ik kom er niet vandaan, maar het voelt als een thuiswedstrijd, het publiek draagt je op handen, de organisatie legt je in de watten, alleen 42 km moet jezelf doen, Geniet Marathon (Wo)man!
Komt dit bericht nog op het NOS Journaal? ;)
PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..."
Anton
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 27-07-2004 11:00

Wel erg mooi als iemand zo gepassioneerd iets over brengt :!: Daar krijg je toch gelijk weer zin van om de schoenen aan te doen en richting de dijken te lopen :D
I'm running towards nothing,
again and again and again and again and again and again and again...
alt-148
Lid
Lid
Contacteer:

ma 02-08-2004 12:02

:oops: Tja, ik had inderdaad aangegeven mee te willen doen met de halve. Probleem is alleen dat ik door allerlei omstandigheden me onvoldoende kan voorbereiden. Ik heb me daarom alsnog maar opgegeven voor de 10km.... :P Maar dan wel met de bedoeling mijn verse PR te verbeteren: nog iets overtuigender onder de 40 min!

Ruud
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 02-08-2004 12:27

alt-148 schreef::oops: Tja, ik had inderdaad aangegeven mee te willen doen met de halve. Probleem is alleen dat ik door allerlei omstandigheden me onvoldoende kan voorbereiden. Ik heb me daarom alsnog maar opgegeven voor de 10km.... :P Maar dan wel met de bedoeling mijn verse PR te verbeteren: nog iets overtuigender onder de 40 min!
Ruud
Hallo Ruud. Welkom op Chat'n'Run en gefeliciteerd met je allereerste bericht. We hopen dat er nog veel berichten zullen volgen!
Bertus

PS Nieuwsgierig....waarom alt-148 - ö - gekozen?
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
alt-148
Lid
Lid
Contacteer:

ma 02-08-2004 21:36

Boco42km195m schreef:PS Nieuwsgierig....waarom alt-148 - ö - gekozen?
Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam. En als ik die moet spellen, krijg ikaltijd te horen: "maar dat kan niet in de computer." Dan is mijn standaard antwoord om <alt>148 maar eens te proberen. 10:8 dat het dan meestal wel lukt.

Ruud Löbel
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 03-08-2004 0:12

alt-148 schreef:
Boco42km195m schreef:PS Nieuwsgierig....waarom alt-148 - ö - gekozen?
Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam. En als ik die moet spellen, krijg ikaltijd te horen: "maar dat kan niet in de computer." Dan is mijn standaard antwoord om <alt>148 maar eens te proberen. 10:8 dat het dan meestal wel lukt.
Ruud Löbel
Da's duidelijk Ruud. Originele keuze! :wink:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 03-08-2004 7:56

"alt-148"... Beste Ruud, ik dacht dat het met je stem te maken had. Misschien kan je toch mooi zingen althans als je onder de douche staat. Vooral na een zware wedstrijd en/of pittige Marathon :lol: :lol: :lol:

Anyway, anyhow: Van harte welkom op dit forum.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 17-08-2004 15:38

nog minder dan 3 weken en het is zover.
hoever is het met de conditie??
Leontine
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-08-2004 15:42

Met de mijne is het niet zo bijster goed gesteld. Heb zaterdag een poging gedaan om tijdens de training 21 km te lopen, maar blijkbaar ben ik te optimistisch geweest. :cry: Heb er veel pijn van in mijn rug overgehouden en kijk nu wel erg tegen de afstand op.

Maar niet getreurd, ik heb nog 3 weken dus het zal wel goed kom. :roll:
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

di 17-08-2004 16:11

alt-148 schreef:Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam.
Grappig, ik had er net vanmorgen over zitten peinzen, en had al bedacht dat het zoiets moest zijn. Leuk om de bevestiging van het vermoeden nog dezelfde dag onder ogen te krijgen.

Peter
Ruud
Benefactor
Benefactor

di 17-08-2004 21:10

frankie schreef:nog minder dan 3 weken en het is zover.
hoever is het met de conditie??
De voorbereiding is eigenlijk te kort om een tijd van onder de twee uur te lopen vrees ik.
UItlopen zal ik hem wel en ik ga proberen in ieder geval binnen de 2.10 te finishen.
Plaats reactie