En heel mooi promotiefilmpje staat er nu op desite
Gijs Wanders op www.dijkenloop.nl schreef:Beste organisatie,
Ik moet van mezelf nog even reclame maken voor jullie prachtloop. Ik deel her en der folders uit omdat veel mensen geen idee hebben wat ze missen als ze niet komen. Een verspild moment in het leven van een afstandsloper. Want wie van natuur houdt en van hollandse vergezichten moet erkennen dat de Dijkenloop één van de mooiste marathons van Nederland is. En dit moet ik kwijt aan ieder die nog twijfelt:
Beste loper, als je net een marathon achter de hielen hebt kom dan lekker uitlopen in het land van Maas en Waal, een vlak parcours, easy going.
Beste loper, als je je PR wilt aanscherpen: laat je begeleiden door een fietser die je drinken aanreikt, dat scheelt stoppen en opstarten, hij houdt je uit de wind en is je gangmaker, en over wind gesproken: wees gerust, ergens op de dijk heb je 'm altijd in de rug.
Beste loper, als je mentaal en fysiek toewerkt naar een marathon, laat dan alles samenkomen in het Land van Maas en Waal;
ik kom er niet vandaan, maar het voelt als een thuiswedstrijd, het publiek draagt je op handen, de organisatie legt je in de watten, alleen 42 km moet jezelf doen, Geniet Marathon (Wo)man!
Komt dit bericht nog op het NOS Journaal?Dick schreef:Gijs Wanders op www.dijkenloop.nl schreef:Beste organisatie,
Ik moet van mezelf nog even reclame maken voor jullie prachtloop. Ik deel her en der folders uit omdat veel mensen geen idee hebben wat ze missen als ze niet komen. Een verspild moment in het leven van een afstandsloper. Want wie van natuur houdt en van hollandse vergezichten moet erkennen dat de Dijkenloop één van de mooiste marathons van Nederland is. En dit moet ik kwijt aan ieder die nog twijfelt:
Beste loper, als je net een marathon achter de hielen hebt kom dan lekker uitlopen in het land van Maas en Waal, een vlak parcours, easy going.
Beste loper, als je je PR wilt aanscherpen: laat je begeleiden door een fietser die je drinken aanreikt, dat scheelt stoppen en opstarten, hij houdt je uit de wind en is je gangmaker, en over wind gesproken: wees gerust, ergens op de dijk heb je 'm altijd in de rug.
Beste loper, als je mentaal en fysiek toewerkt naar een marathon, laat dan alles samenkomen in het Land van Maas en Waal;
ik kom er niet vandaan, maar het voelt als een thuiswedstrijd, het publiek draagt je op handen, de organisatie legt je in de watten, alleen 42 km moet jezelf doen, Geniet Marathon (Wo)man!
Hallo Ruud. Welkom op Chat'n'Run en gefeliciteerd met je allereerste bericht. We hopen dat er nog veel berichten zullen volgen!alt-148 schreef:Tja, ik had inderdaad aangegeven mee te willen doen met de halve. Probleem is alleen dat ik door allerlei omstandigheden me onvoldoende kan voorbereiden. Ik heb me daarom alsnog maar opgegeven voor de 10km....
Maar dan wel met de bedoeling mijn verse PR te verbeteren: nog iets overtuigender onder de 40 min!
Ruud
Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam. En als ik die moet spellen, krijg ikaltijd te horen: "maar dat kan niet in de computer." Dan is mijn standaard antwoord om <alt>148 maar eens te proberen. 10:8 dat het dan meestal wel lukt.Boco42km195m schreef:PS Nieuwsgierig....waarom alt-148 - ö - gekozen?
Da's duidelijk Ruud. Originele keuze!alt-148 schreef:Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam. En als ik die moet spellen, krijg ikaltijd te horen: "maar dat kan niet in de computer." Dan is mijn standaard antwoord om <alt>148 maar eens te proberen. 10:8 dat het dan meestal wel lukt.Boco42km195m schreef:PS Nieuwsgierig....waarom alt-148 - ö - gekozen?
Ruud Löbel
Grappig, ik had er net vanmorgen over zitten peinzen, en had al bedacht dat het zoiets moest zijn. Leuk om de bevestiging van het vermoeden nog dezelfde dag onder ogen te krijgen.alt-148 schreef:Simpel, ik heb een umlaut in mijn achternaam.
De voorbereiding is eigenlijk te kort om een tijd van onder de twee uur te lopen vrees ik.frankie schreef:nog minder dan 3 weken en het is zover.
hoever is het met de conditie??