2009-11-28 Zuiderzeemarathon

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
dianthe
Lid
Lid
Contacteer:

zo 29-11-2009 16:39

DickB schreef: Ik heb nog uitgekeken naar mijn mede chat'n'runners waarvan ik de startnummers in mijn geheugen had geprent. Maar wederom is dit niet gelukt, ik heb er niet één gezien.
Ik had precies hetzelfde, alle nrs. in mijn hoofd geprent en ook niet 1 gezien. Zelfs op de fiets vond ik het behoorlijk tegenvallen maar heb gelukkig nergens last van. Mijn ega ging goed op schema (2.25) maar na ruim 30km was hij aan zijn eind, toch zonder te lopen doorgegaan tot het eind en gefinisht in 3.34.34. Zijn broertje haalde hem 4km voor de finish in en was uiteindelijk 6 min. sneller, dat zegt voldoende over zijn strijd. :roll:
Alle anderen gefeliciteerd, en hopelijk tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door dianthe op zo 29-11-2009 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Plenty2run
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 29-11-2009 16:49

dianthe schreef:Ik had precies hetzelfde, alle nrs. in mijn hoofd geprent en ook niet 1 gezien. Zelfs op de fiets vond ik het behoorlijk tegenvallen maar heb gelukkig nergens last van. Mijn ega ging goed op schema (2.25) maar na ruim 30km was hij aan zijn eind, toch zonder te lopen doorgegaan tot het eind en gefinisht in 3.34.34. Zijn broertje haalde hem 4km voor de finish in en was uiteindelijk 6 min. sneller, dat zegt voldoende over zijn strijd. :roll:
Grappig, ik heb in de kleedkamer na afloop denk ik nog even zijn "broertje" gesproken. Klopt het dat hij zijn 1e marathon liep? Hij was er in ieder geval vol van.
"Just when you think this marathon is wonderful, something terrible happens"
"What?"
"It ends"
Mijn nieuwe blog
dianthe
Lid
Lid
Contacteer:

zo 29-11-2009 17:32

Plenty2run schreef:
dianthe schreef:Ik had precies hetzelfde, alle nrs. in mijn hoofd geprent en ook niet 1 gezien. Zelfs op de fiets vond ik het behoorlijk tegenvallen maar heb gelukkig nergens last van. Mijn ega ging goed op schema (2.25) maar na ruim 30km was hij aan zijn eind, toch zonder te lopen doorgegaan tot het eind en gefinisht in 3.34.34. Zijn broertje haalde hem 4km voor de finish in en was uiteindelijk 6 min. sneller, dat zegt voldoende over zijn strijd. :roll:
Grappig, ik heb in de kleedkamer na afloop denk ik nog even zijn "broertje" gesproken. Klopt het dat hij zijn 1e marathon liep? Hij was er in ieder geval vol van.
Ja, dat klopt. Hij liep lekker en had ook nergens last van. Hij heeft iig. de smaak te pakken en het zal waarschijnlijk zijn laatste niet zijn.
Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.
qmark
Lid
Lid

zo 29-11-2009 19:25

Even wat foto's verzameld, zodat we volgend jaar elkaar hopelijk wel herkennen:
(Foto's van Y. Mulder te bestellen via oypo, http://oypo.nl/pixxer.asp?id=E30821FEF4C9213D )

Rijk, probeer hem voor de start te spotten, daarna zie je hem niet meer terug:

Afbeelding

marathonlopertje, zit met Rijk aan de koffie terwijl de rest nog loopt:

Afbeelding

PimV (je stond niet bij de greetz? ) :

Afbeelding

Moska, vorig jaar heb ik hem wel herkend, maar nu vermomd met pet:

Afbeelding

bergloper, heeft zoveel foto's op zijn weblog staan dat ik hem wel direct herkende:

Afbeelding

Sorry DickB dat ik je niet herkend heb;
om de 1 of andere reden had ik iets groens verwacht ?!?

Afbeelding

... en ik, zei de gek, qmark, als laatste:

Afbeelding

@DickB: het plaatje in je bericht is voor mij op CnR niet zichtbaar (http://web.inter.nl.net/users/Dick-de-B ... rathon.jpg), omdat steeds om een authorisatie wordt gevraagd.
Ik denk dat meerdere CnR-ers daar last van hebben ?!?
Laatst gewijzigd door qmark op zo 29-11-2009 19:36, 3 keer totaal gewijzigd.
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 29-11-2009 19:27

Vreemd....
Elke keer als ik dit topic open, krijg ik een schermpje in beeld met o.a. deze tekst:

Server web.inter.nl.net op Alleen voor familie de Boer vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Tot vandaag nooit gezien; gebeurt niet bij overige topics. :?:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
qmark
Lid
Lid

zo 29-11-2009 19:30

boco schreef:Vreemd....
Elke keer als ik dit topic open, krijg ik een schermpje in beeld met o.a. deze tekst:

Server web.inter.nl.net op Alleen voor familie de Boer vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Tot vandaag nooit gezien; gebeurt niet bij overige topics. :?:
Volgens mij veroorzaakt door het plaatje van DickB; zie mijn vorige bericht?
(Op deze pagina in een quote door dianthe)
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

zo 29-11-2009 20:07

qmark schreef: Volgens mij veroorzaakt door het plaatje van DickB; zie mijn vorige bericht?
(Op deze pagina in een quote door dianthe)
Sorry! Ik had een foto op mijn eigen site staan en dacht die eenvoudig hier zichtbaar te maken. Zelf merkte ik dat niet... (Ik ben geautoriseerd)

Inmiddels heb ik het aangepast, maar de quote van dianthe kan ik niet wijzigen. Als zij dat misschien even wil doen?

Het juiste pad moet zijn:
http://web.inter.nl.net/users/Dick-de-B ... rathon.jpg
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

zo 29-11-2009 20:11

qMark, leuk foto overzicht!

Op mijn foto is mijn vrouw als mee-fietser ook nog te zien...
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006
Contacteer:

zo 29-11-2009 20:13

oh, goed dat ik dit even lees. Ik was al uitgebreid aan het virus/spyware/spam aan het checken, maar hier ligt de oorzaak. Nou ja, ff checken kan nooit kwaad :wink:
PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..."
dianthe
Lid
Lid
Contacteer:

zo 29-11-2009 20:49

Volgens mij heb ik het aangepast. Daar mijn meisjesnaam ook de Boer is dacht ik dat het alleen bij mij was. :lol:
Leuke foto's trouwens.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 29-11-2009 20:54

Ja hoor; probleem nu opgelost. :wink:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

ma 30-11-2009 10:30

qmark schreef: Sorry DickB dat ik je niet herkend heb;
om de 1 of andere reden had ik iets groens verwacht ?!?
Zo, daar heb ik even wat aan gedaan :)
DickB
Lindijer
Lid
Lid

wo 02-11-2011 12:12

Appie-B schreef:OK, duidelijk verhaal van de klok en de klepel.

Zuiderzeemarathon is dus wat anders en voor die Afsluitdijkmarathon moet ik nog 23 jaar wachten... ;)
Het is maar 30 kilometer, maar je hoeft nu maar 3 jaar te wachten

http://www.afsluitdijkrun.nl/
Let your running do the thinking
BensdorpChocola
Lid
Lid

za 05-11-2011 12:17

Is vaak heel gunstig lopen van Den Oever naar Friesland, want dikwijls komt de wind in ons landje vanuit het westen. Zelf vind ik het niet vervelend om recht toe, recht aan een lange weg te berennen, maar velen zouden het saai (gaan) vinden. De Afsluitdijkrun is een trainingsloop dus zal Rita recht door zee Verdonk niet verwacht worden om het startschot te lossen.
Plaats reactie