21-03-2010 VENLOOP

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 22-03-2010 18:10

Dick schreef:Frank was er wel, maar hij liep niet. Als je hem gezien hebt, was dat in het hotel.
Oké, dan zal dat het zijn. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. :) Het was ook maar een glimp.

De foto's staan al online.
nikeboy
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-03-2010 20:55

Dick schreef:
Calimero schreef:
DRUM schreef: Nee, van Frank wordt taal noch teken vernomen de laatste tijd, hij stond bv op de startlijst voor Schoorl, ook niet gezien..

Ik zal hem eens mailen
Oh, dan heb ik 't blijkbaar niet goed gezien. Ik ben wel benieuwd of 'ie nog loopt.
Frank was er wel, maar hij liep niet. Als je hem gezien hebt, was dat in het hotel.
Inderdaad Frank was er wel maar hij sukkelt momenteel met zijn rug. In Schoorl startte hij wel maar na 4km moest hij overgeven. Hij hoopt nu op tijd in orde te geraken om toch nog een poging te doen om 13'40 te lopen de limiet voor Barcelona...
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-03-2010 21:11

evelyne schreef:
Rupert schreef: keek ze mij ondeugend aan en gaf ze als antwoord: in ieder geval niet met een paraplu :lol: Ik schaterde van het lachen en dacht meteen: zo'n antwoord kan je toch alleen in Limburg verwachten :)
Ja wij Limburgers zijn me toch ondeugend :lol:
Ja, dat is ook precies wat ik mij van vroeger herinner :wink:
Maar, echter en nog wat ... die Venloop, daar is niks ondeugends aan. Die is keigoed georganiseerd :d: en hardstikke gezellig.
Ssst: ze moeten me daar niet te goed worden in Venlo want onze CPCtje in mijn Haagie is en moet wel werelds beste blijven :wink: :)

Keep on Running
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
MasterRunner
Lid
Lid

ma 22-03-2010 21:52

Calimero schreef:Het was inderdaad een topdag!
............
(Conclusie: Henri liep weer bijna een minuut van zijn PR af! En Dick is goed in opbouw naar het voorjaars- en zomerseizoen.)
Ik ga rustig verder opbouwen, ik heb zin in het voorjaar!

@Jan: gefeliciteerd met je dochters! Grappig, het verschil in voorbereiding.
Balen, maar wel verstandig dat je zelf niet hebt gelopen.

@Patrick (mocht je hier langskomen), Ad, Jay, Jo, Alida met je debuut op de halve?, Bart, Gerry, Pjotreke, Mynko en wie ik nog vergeten ben: gefeliciteerd met jullie prestaties!
Ik sluit me hier bij aan...

Het kan nog een mooie zomer worden met oa mensen die nu al hun tijd met ca 1 minuut verbeteren.... chapeau Henri.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 22-03-2010 21:59

Rupert schreef: Ssst: ze moeten me daar niet te goed worden in Venlo want onze CPCtje in mijn Haagie is en moet wel werelds beste blijven :wink: :)
's Werelds beste is de CPC niet meer na afgelopen weekend, Rupert. Tadesse heeft in Lissabon het wereldrecord op de halve verbeterd met 11 sec naar 58:22 min. :cry:
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 22-03-2010 22:31

http://picasaweb.google.com/tonstik3/20100321#

het zijn geen superfoto's maar een aantal bekenden heb ik voor de lens gehad, een paar ook jammerlijk gemist, zoals plaatsgenoot Luc, en jogger Jo zag ik te laat omdat ik Corine aan zag komen. Op mijn "eerste " stanplaats stond ik echt mechanisch op de sportstand plaatjes te maken, daar herkende ik maar enkele "voorbijgangers"[/url]
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Rabbit
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-03-2010 23:09

Leuke foto's Ton. Ik heb mezelf ook twee keer gespot.
Bedankt voor het posten!

Roger
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 23-03-2010 8:25

Dick schreef:
Rupert schreef: Ssst: ze moeten me daar niet te goed worden in Venlo want onze CPCtje in mijn Haagie is en moet wel werelds beste blijven :wink: :)
's Werelds beste is de CPC niet meer na afgelopen weekend, Rupert. Tadesse heeft in Lissabon het wereldrecord op de halve verbeterd met 11 sec naar 58:22 min. :cry:
Bedankt Dick voor deze "droevige :wink: " mededeling.
Zersenay Tadese, Samuel Wanjiru, Paul Tergat, Kenenisa Bekele en Sileshi Sihine zijn dan ook meer dan van harte welkom
op de CPC 2011 e.v. :wink: maar dit hoort dan weer eerder bij het onderwerp CPC dan Venloop.

BTW: Tadese heeft zondag het wereldrecord op de halve marathon in Lissabon toch gelopen in 58 minuten en 23 seconden? Samuel Wanjiru zette op 17 maart 2007 in Den Haag 58:33 neer.

Keep on Running
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Plaats reactie