CnR-Dreamteam formeren ???Appie-B schreef:Ik heb trouwens nog niets gelezen over een Dreamteam 2010 (van Runner's World). Dat lijkt me wel een leuke extra motivatie...Weet iemand hier meer over?
Zooww je durft. Een gewaagde uitspraak.gzomer schreef:Ik ga daar voor mijn 2e marathon, na die van Utrecht. Ik heb via dit forum begrepen dat het één groot loopfeest is, maar ook een vrij snel parcours. Probeer mijn PR van 3:14:14 naar 2:59:59 te brengen.
Paul, ik geloof dat jou enige ambitie ook niet vreemd isptaurus schreef:Zooww je durft. Een gewaagde uitspraak.gzomer schreef:Ik ga daar voor mijn 2e marathon, na die van Utrecht. Ik heb via dit forum begrepen dat het één groot loopfeest is, maar ook een vrij snel parcours. Probeer mijn PR van 3:14:14 naar 2:59:59 te brengen.
Paul
Waarom niet? Als je er maar op een goede manier mee omgaat. Je bent toch niet op een dubieuze wijze aan die tijden gekomen? Dan horen ze dus bij jou!Appie-B schreef:... Een marathontijd die past bij mijn 10km-tijden is niet realistisch...
Ik zou er iets meer uitdaging aan toevoegen: .... uitlopen binnen de 4 uur.Pietje schreef:Met een HM tijd van 1:43 zou ik een marathon moeten kunnen lopen in 3:35,maar dat geloof ik dus echt niet zeker niet als het de eerste marathon is.
Ik ga derhalve ook uit van uitlopen......
ja dat klopt, maar het blijft een gewaagde uitspraak.gzomer schreef:Paul, ik geloof dat jou enige ambitie ook niet vreemd isptaurus schreef:Zooww je durft. Een gewaagde uitspraak.gzomer schreef:Ik ga daar voor mijn 2e marathon, na die van Utrecht. Ik heb via dit forum begrepen dat het één groot loopfeest is, maar ook een vrij snel parcours. Probeer mijn PR van 3:14:14 naar 2:59:59 te brengen.
Paul![]()
Zonder gekheid, zo´n doel stel ik alleen als er een kans van slagen is. Inmiddels is mijn PR op de HM 1:24:28. Als ik nog iets vooruit kan de komende vier maanden en vooral heel blijf ... is het m.i. niet onmogelijk om met dat doel de voorbereiding in te gaan.
Stiekum droom ik daar ook van maar het gaat de eerste worden en heb geen idee wat ik moet verwachtenboco schreef:Ik zou er iets meer uitdaging aan toevoegen: .... uitlopen binnen de 4 uur.Pietje schreef:Met een HM tijd van 1:43 zou ik een marathon moeten kunnen lopen in 3:35,maar dat geloof ik dus echt niet zeker niet als het de eerste marathon is.
Ik ga derhalve ook uit van uitlopen......
(Mut kunn'n.)