Ik heb het vanavond even gekeken op TV Gelderland, en wát een mensen, echt heel veel! Volgend jaar wil ik er ook bij zijn!
Allemaal veel plezier met het nagenieten! Dat is verdiend!
TPeters schreef:Bruggenloop is op 11 december, Paul. Op 18 december moet je echt in Spijkenisse zijn!ptaurus schreef:...
Voor mij precies hetzelfde.
Op grond van mijn prestatie 2 weken geleden moet ik minimaal 5 minuten harder kunnen als vandaag. Ik heb 2 kansen. Eerst MF-run en dan 18 december bruggenloop.
Paul
Klopt, maar ben/was even minder in staat om te nuanceren.marcel61 schreef:Dan heb je vandaag dus gezien dat je progressie boekt Floor, zag dat je het zwaar had volgens mij die laatste paar km??
Vandaag komt er dan weer een goede trainingsprikkel bij voor je en vertrouw erop dat Montferland een veel betere tijd gaat worden!
Daar is het wat makkelijker om in een treintje van 1:06 te lopen...
BTW volgens mij is/was het gezellig in Maxim, mis nog wat verhalen...hihi...
Da's dan weer een goede basis voor volgend jaar Manon!Manon schreef:Eindtijd: 59.24![]()
Vergeet Jo (3e M60) niet...loopgek schreef:Dank jegzomer schreef:Iedereen van harte, er is weer goed gelopen. Vooral (zonder anderen te kort willen doen): Loopgek. Wat een tijdOok Manon: top gelopen!
![]()
Maar Jay (3e plek!) en Dick (4e plek) en Manon (8e plek) zijn relatief toch echt veel sterker![]()
Volgens mij hoorde ik je Dick luidkeels aanmoedigen die toen vlak achter me liep.Appie-B schreef: Vond het leuk om een keer als supporter aanwezig te zijn, al hoop ik in 2012 weer als loper mee te doen.
Als het al zo was, dan kwam dat omdat ik helemaal stuk zat mss?loopgek schreef: @Dick, het viel me op dat je zwaar liep op de lunaracers. Luidruchtig ook. Volgens mij liep (loop?) je op de H-streets veel lichtvoetiger, directer?? Was weer een mooie afleiding om daar onderweg over na te denken, thanx
Je stond inderdaad flink te klappen daar in je eentje aan de rechterkant!!Appie-B schreef:Vergeet Jo (3e M60) niet...loopgek schreef:Dank jegzomer schreef:Iedereen van harte, er is weer goed gelopen. Vooral (zonder anderen te kort willen doen): Loopgek. Wat een tijdOok Manon: top gelopen!
![]()
Maar Jay (3e plek!) en Dick (4e plek) en Manon (8e plek) zijn relatief toch echt veel sterker![]()
Verder iedereen gefeliciteerd met de prestatie. Vond het leuk om een keer als supporter aanwezig te zijn, al hoop ik in 2012 weer als loper mee te doen. De après-run in Maxim was gezellig.