10/06 - 13/06 : Hardloop4daagse Apeldoorn

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
runnergirl1985
Lid
Lid
Contacteer:

za 11-06-2011 17:36

Succes allemaal vanavond in Loenen!

Groetjes,

Melanie
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

za 11-06-2011 22:16

Net terug van een avondje Loenen. Prachtige wedstrijd en dit keer wel in de uitslag: 14,5km in 1:09:45
Lopen ging gewoon heel lekker, ook de lange klim naar de Loenenrmark en de Zilvensche heide. Daarna lekker tempo maken heuvel af.
Na afloop Vietnamese pasta (bami/rijst) en een onvergetelijk optreden van Dolf Jansen, wat een spraakwaterval. Hij was zeer in zijn nopjes met de door het publiek opgespeldde DOLF-startnummers 8O

Foto
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
gerald
Lid
Lid

zo 12-06-2011 7:26

Was zeker leuk gister avond mooie (maar wel zware etappe).En daarna lekker bij komen onder het genot van een chinees buffet en een geweldig optreden van Dolf Jansen.Straks mischien wel de leukste etappe de tijdsloop.En vanavond pasta party en daarna een literair cafe met onder andere ultra loper Mark papanikitas.Dat lijkt me ook zeer intresant aangezien ik een liefhebber ben van de ultra sport
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

zo 12-06-2011 8:33

Ik heb gisteren een losse etappe gelopen en dat ging boven verwachting. Steeds lopers ingehaald en uiteindelijk iets boven de 1.07 uitgekomen.
Ik was door de organisatie uitgenodigd om bij het optreden van Dolf te zijn en dat was geweldig. Waar haalt hij het vandaan? Ik had de indruk dat het maatwerk was wat hij presenteerde.

Vanavond begeleid ik met Eric (Hollander) het literair cafe. Ik heb er zin in.
runnergirl1985
Lid
Lid
Contacteer:

zo 12-06-2011 10:31

Vanochtend het parcours van de tijdloop gelopen als training.Het is een mooi parcours met leuke klimmetjes. Aan alle lopers die vandaag meedoen: Geniet ervan en succes~!!
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

zo 12-06-2011 10:45

DeKeiler schreef: Vanavond begeleid ik met Eric (Hollander) het literair cafe. Ik heb er zin in.
Als onderdeel van de 4daagse? Leuk. Succes.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

zo 12-06-2011 10:47

runnergirl1985 schreef:Vanochtend het parcours van de tijdloop gelopen als training.Het is een mooi parcours met leuke klimmetjes. Aan alle lopers die vandaag meedoen: Geniet ervan en succes~!!
Wat een grappig idee, die tijdloop. Zou ik best aan mee willen doen, maar dat kan vast niet als losse loper. lijkt me leuk om je voorganger langzamer in te lopen en dan dropendrover.
runnergirl1985
Lid
Lid
Contacteer:

zo 12-06-2011 10:49

Hoi Dick,

Dat kan hoor, ik was ook een 'losse loper', ik vond het een mooi parcours om op zondagochtend te lopen.

Gewoon inschrijven hoor, volgend jaar.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

zo 12-06-2011 11:42

runnergirl1985 schreef:Hoi Dick,

Dat kan hoor, ik was ook een 'losse loper', ik vond het een mooi parcours om op zondagochtend te lopen.

Gewoon inschrijven hoor, volgend jaar.
Op welke positie word je dan ingedeeld?
Wie weet, maar iedere 2e Pinksterdag ben ik min of meer verplicht mee te doen met de Ooyse Landloop. Dank voor de tip in ieder geval.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 12-06-2011 13:24

Dick schreef:Op welke positie word je dan ingedeeld?
De losse lopers starten direct om 10:00 uur met de estafettelopers (dat waren er dit keer maar 5). Mooi parcours hoor.

Zo de 4e etappe (derde afstand voor de 60k lopers) zit ook weer in de knip. Starten vanuit een paardentrailer doe je ook niet elke dag.

Vanmorgen heb eerst aan een hele behulpzame dame van het wedstrijdsecretariaat mijn uitslagenperikelen uit de doeken gedaan en werd dit probleem ter plaatse opgelost. Mijn Garmin tijd van de 1e etappe konden ze vergelijken met de niet gekoppelde tijd en zo bleek dat ik ook nog eens 4 sec sneller had gelopen (1:22:52). Omdat ik niet in de plaatsingslijst voor deze 4 tijdloopetappe voorkwam mocht ik samen met iemand anders starten om 10:57:30, dus eigenlijk tussen de relatief langzamere lopers. Achteraf betekende dit dus wel voordeel voor mij, want de dame waarmee ik samen startte kwam 10 min later dan ik binnen en dus had ik onderweg 20 lopers ingehaald. Henk Borgmeijer was ook al verbaasd toen hij mij als een speer (3:59 m/km) op het laatste stuk nog 3 voorgangers zag opvegen.
"Moeten ze niet doen" was zijn begrijpelijke commentaar.
De 8,5km liep ik in 39:55 en dat resulteerde in een 7e plaats M50 in deze etappe en met een totaaltijd van 3:12:40 ook een 7e plaats M50 in de huidige rankschikking. Al met al een mooie dag.... :wink:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Iwanowitsch

zo 12-06-2011 15:06

Vanmorgen naar Berg en Bos gegaan voor de tijdloop.
Als toeschouwer dit jaar,
ook grappig het geheel zo lui mee te maken ...

Fraai door Henk weer amusant bijgepraat.
Op den duur wist hij zelfs de Belgische lopers te feliciteren met de verjaardag van Koningin Fabiola.
8O
Ik had daar geen moment bij stil gestaan die verjaardag maar "Henk-met-de-bretels" dus wel !!!
8)

Genoten van de vele loopstijlen. Prachtig start- en finishtraject, je ziet, als je goede ogen hebt, de lopers prachtig gaan en komen ...

Heb CnR-ners Gerald, Melanie, Gaby, Ronnie, Jolanda, Rene, Bjorn, Rutger, Jan, Rob en Johan (iemand vergeten ?) mooie prestaties zien leveren.

Grote vraag wordt of Jolanda (Jomaha, nu plek 4 V45) morgen de derde plek zal kunnen bemachtigen.
De voortekenen wijzen in de goede richting met nu nog slechts 30 sek. verschil in het totaalklassement en de goede prestaties op dag twee en drie. (Succes Jo ook namens Niels en Kees !!!).

Rutger staat prachtig 4e in het klassement 100 K (patatje Rutger ???).

Ook Rene (CnR "Schaapje123") staat momenteel op een goede 4e plek bij de M50 in het klassement 60 K

Ons team "GauweBlauwe" staat momenteel op plek 3 en blijft daar de komende dagen staan.
Volgens de reglementen dan geen prijs maar toch zijn we dan best tevreden met het behaalde resultaat --->
De GauweBlauwe-eeuwige roem !!!

Vanavond Pastaparty en Literair cafe.
Wordt vast leuk Erik en Eric !!!

Iwan.

Afbeelding

http://picasaweb.google.com/fotografiebas
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op zo 12-06-2011 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Floor
Lid
Lid
Contacteer:

zo 12-06-2011 15:48

Het lijkt alsof het steeds leuker wordt daar. Wellicht dat ik volgend jaar ook weer eens acte de présence zal gaan geven.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 12-06-2011 16:10

Het ziet er idd wel allemaal leuk en klinkt errug gezellig. Ook een ideetje voor volgend jaar!
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Iwanowitsch

zo 12-06-2011 16:19

Welkom Floor, Marlies en anderen !!!

Idee.
Ook, evenals in Winschoten en vorig jaar de Ekiden in R'dam, leuk om met een CnR-team aan de estafette mee te gaan lopen ...
Met 6 lopers gedurende vier dagen 100 km lopen.

Iwan.
FionaM
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 7:51

Zondagmiddag wederom een lange afstand gelopen. Na de loodzware zaterdagetappe over 20.4km nu een eenzelfde lastige etappe over ruim 19km. Ditmaal als mental coach van mijn teammaatje Iris. Lekker gelopen en geen last gehad van stramme spieren of iets dergelijks. Net als de 60km-lopers heb ik nu ook 40km in de benen. Helaas kan ik vandaag geen 20km lopen, omdat ik als parcourswacht op het parcours te vinden ben. Anders had ik het misschien nog gedaan ook.....gelukkig denkt de organisatie met me mee ditmaal. Vandaag de speciale jubileumetappe en de afsluiting van wederom een schitterend weekend!!
Afbeelding
Je loopt of je loopt niet, dat is geen vraag, maar een feit
Plaats reactie