10/06 - 13/06 : Hardloop4daagse Apeldoorn

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Iwanowitsch

vr 10-06-2011 13:52

Veel succes en plezier allemaal !!!

Ik ga er dit jaar een luie HL4D van maken, ik doe mee aan de 100K-estafette ...

Misschien, als ik daar zin in heb en het niet regent, waait of sneeuwt, ga ik straks nog even kijken bij de start en probeer ik morgenochtend in het randprogramma een rondje mee te lopen.

En tussen m'n als alternatieve training bedoelde kluswerkzaamheden door, zal ik vanzelfsprekend bij het hoofdprogramma (pannekoeken, Vietnamees buffet, de pastaparty en Dolf) aanwezig zijn !!! :)

Ben benieuwd of we komende maandag op het podium staan ...
Maar ja, het gouden-NK-cross-estafette-team van Tonnie Stouten en z'n super-snelle vrienden wordt ongetwijfeld eerste (alst'rnixtussenkomptwijbijvoorbeeld)
:roll:

Iwan.
gerald
Lid
Lid

vr 10-06-2011 14:25

Ook het team van Gaby van Caulil (de suicide bunny runners ) zijn erg sterk vertegenwoordigd heb ik begrepen.Gaat dus denk ik een mooie strijd worden.Ook op de andere afstanden is er genoeg kwaliteit aanwezig en zal het spannend gaan worden vermoed ik.
Iwanowitsch

vr 10-06-2011 14:30

Nou, als ze hun naam werkelijkheid laten worden dan staan ze maandag niet op het podium !!!
8)

((( Let op ---> het "Gauweblauwe"-team is werkelijk in topconditie dit jaar ... :wink: ))).
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

vr 10-06-2011 15:36

Alle lopers: zet 'm op!
4 dagen hardloopplezier, wat wil je nog meer ...
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 10-06-2011 16:56

Veel succes allemaal!
Ooit zal ik er ook bij zijn; maar nu even niet. :wink:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 10-06-2011 22:32

Zo, de kop is er weer af. Heerlijk loopweer en een prachtige 1e etappe met het klimwerk van km 5 t/m 9. Geen onbekend terrein want er zaten ook stukjes bij die bij de Asselronde gelopen worden. Laatste gedeelte vooral heuvelaf met af en toe een klein klimmetje. Mijn Garmin klokte 1:22:43 en 17,5 km dus met 4:44 m/km gelopen. http://www.looptijden.nl/community/hard ... den/213000
Gezellige sfeer op het terrein van CSV Apeldoorn en veel bekenden gezien, waaronder ook heel wat chatrunners: Mynko, Iwan, Rutger, Jolanda, Jan (Virago) die weer terug is na een tia 8O, Fiona en uiteraard mr hl4d himself Bjorn. Hij is ook prominent aanwezig in het mooie jubileumboek dat we kregen.
Na afloop even gezellig kletsen onder het genot van een gratis pannenkoek.
Morgenavond de tweede etappe van 14km met start/finish in Loenen met na afloop Vietnamees eten en ........ een optreden van spraakwaterval DOLF.

Mooi balen, sta ik niet in de uitslag vermeld :evil: ff mailtje sturen.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
jomaha
Lid
Lid
Contacteer:

za 11-06-2011 12:04

Ja, de kop is d`r af !

De sfeer is top!!! , en het weer was dik in orde ,mooooi loopweer :lol:

Ik was blij met m`n 81e plaats tot nu toe , hoop het te verbeteren of op z`n minst vast te kunnen houden .
Jammer Rob dat je niet bij de uitslagen stond ,òòk geen smsje gehad vannacht :?:

net even wat lichte oefeningen gedaan ,en ook al voelt het allemaal een beetje gespannen ,met lopen komt het wel weer goed .

Vandaag een vol programma , maar reuze gezellig waarschijnlijk .

Allemaal een goeie dag gewenst vandaag bij alles wat je gaat doen .
Groeten van jolanda
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

za 11-06-2011 12:29

Iwanowitsch schreef: ...
Maar ja, het gouden-NK-cross-estafette-team van Tonnie Stouten en z'n super-snelle vrienden wordt ongetwijfeld eerste ...
:roll:

Iwan.
De Bunnies staan een kleine anderhalve minuut voor op het dreamteam.
gerald
Lid
Lid

za 11-06-2011 13:07

Ik denk dat het team van veluwe dat net op de etappe bij het leesten weer goed heeft gemaakt.Tonnie stouten lag namelijk een heel eind voor er was achter hem in geen velden of wegen iemand te zien.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

za 11-06-2011 14:17

gerald schreef:Ik denk dat het team van veluwe dat net op de etappe bij het leesten weer goed heeft gemaakt.Tonnie stouten lag namelijk een heel eind voor er was achter hem in geen velden of wegen iemand te zien.
Inderdaad. Met een gat van ruim 8 min. 8O

Overigens snap ik Tonnie niet zo goed. Hij liep in Zwolle afgelopen donderdag een 1 mijl op de baan, nu dus 20,4 km op een selectief parcours, komende woensdag een 800 m op de baan in Wageningen en volgend weekend het NK in Den Haag een 5000 m (zaterdag) en een 800 m (zondag).
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 11-06-2011 14:35

Misschien vindt hij het gewoon leuk om veel en afwisselend te lopen. 8)
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
FionaM
Lid
Lid
Contacteer:

za 11-06-2011 14:46

De allerzwaarste etappe van de 4-daagse zit erop. Heerlijk gelopen overigens en ik heb het team met de Veluwese Dames (dus geen ge-mixed team!) opgetild van de vijfde naar de vierde stek. Joepie! 1.47.32 op mijn eerste afstand van meer dan 20km!! Van mijn teamleden mag ik achter deze tijd de tekst 'PR Halve marathon' plaatsen. En Bjorn P. kan dit zeker weer beamen, want ook nu hoorde ik hem weer zuchtend over een hek kreunen 'Wat een r$%^$%-etappe!'.

P.S. Nu voor het goede doel de heerlijke appeltaart oppeuzelen. Tenslotte moet je alles van de HL4D ervaren...toch?
Je loopt of je loopt niet, dat is geen vraag, maar een feit
Iwanowitsch

za 11-06-2011 15:21

boco schreef:Misschien vindt hij het gewoon leuk om veel en afwisselend te lopen. 8)
Je haalt me de woorden uit de mond Bertus !!!

Klopt, Tonnie vindt alles leuk en kan veel !!!

En Gaby heeft gisteren ook weer prachtig gelopen, ik stond er bij en keek er naar, droomtijden loopt die man met een prachtige loopstijl ...
:)

------

Wij hebben een heus Heren-team --->

Gisteren liep Jan, wat hij prima met uitstekende inzet deed.

Ik heb vanmorgen de 20,4 km gelopen.
Ging lekker, ik liep een tijd van 01:35:57.
Tevreden mee, door het mulle zand, het valse plat ...

Ons team ligt nu derde ...
En ik denk dat we dat blijven !!!

Straks even kijken naar Johan. Loopt vrij constant, komt goed ...
Het parcours is zojuist totaal schoongespoeld. Goede organisatie !!!

Morgenochtend een mooie tijdloop van Tim.
Wordt leuk, jonge snelle jongen !!!

Daarna Frans een ervaren loper. Frans is onze teamcaptain. Wordt een mooie finishtijd.

En last but certainly not least Arno "CnR Arnoo7". Een kanjer op de halve marathon ...

En inderdaad zoals Jolanda al aangaf, super-sfeertje daar bij avVeluwe in 't Orderbos !!!
:)

Gr. Iwan.
Arnoo7
Lid
Lid
Contacteer:

za 11-06-2011 15:51

Top gelopen Iwan :d:

Sfeer is goed, weer is goed.

Vanavond ga ik zelf lopen in Loenen, maak er een rustige loop van. Daarna gezellig blijven hangen.

Maandag vol gaan voor het team natuurlijk.
Iwanowitsch

za 11-06-2011 16:14

Dankjewel Arno !!!

Succes allemaal met de mooie Loenen-etappe ...

Ik ga zo naar Loenen
( met de auto ... :oops: ).

Iwan.
Plaats reactie