10/06 - 13/06 : Hardloop4daagse Apeldoorn

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Arnoo7
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 8:44

Ik spring zo in de auto naar Vaassen om de laatste etappe van ons estafetteteam te lopen. 20.2 km met weer voldoende heuvels. Benieuwd hoe het gaat.

Allemaal heel veel plezier vandaag!!
Iwanowitsch

ma 13-06-2011 9:53

Je zit nu in de auto maar tot strakkies bij de finish !!!
We blijven mooi op plekkie drie met ons GauweBlauwe-estafette-team ...

Pal achter de teams van Tonnie Stouten en Gaby van Caulil
Toch stoer om te mogen strijden met deze super-teams haha ...

Succes Arno !!!

Gr. Iwan.

PS
Leuke foto Fiona, erg avatar-geschikt !!!

Fotootje van mezelf even na de start afgelopen zaterdag etappe 2 (20,4 km). De dames Polly en Ilonka gaan me daarna vet inhalen !!!

Afbeelding
gerald
Lid
Lid

ma 13-06-2011 16:05

Het was weer een schitterend evenement.Met mooie prestaties voor iedere deelnemer.Voor iedereen is het net zo knap.om de 4 daagse uit te lopen.Of je nu de 60 doet of de 100 of je nu snel bent of net iets minder snel. Iedereen loopt op zijn eigen tijden en niveau een top prestatie.Ook het van tevoren al veel belovende rand programma was super.Zelf ben ik ook erg tevreden met mijn eind tijd van 4.33.04.Wat neer komt op een gemidelde snelheid van 13,2 had van tevoren een gemidelde van 13 in gedachte.
FionaM
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 16:24

Zie voor foto's ook de vele links op de site van AV Veluwe. Mochten er nog meer fotosites zijn dan zal de webmaster wel worden ingelicht en staat het binnen no-time op www.avveluwe.nl en/of www.hardloop4daagse.nl. Zelfs Wim Derksen, de bekende HL4D-fotograaf, was op de slotdag gelukkig nog actief. Tot blijdschap van de vele lopers stond hij weer op een strijdlustig punt.

Veel kijkplezier!
Je loopt of je loopt niet, dat is geen vraag, maar een feit
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 13-06-2011 16:30

De strijd is gestreden en de laatste etappe was zeker niet de gemakkelijkste.
Comfortabel vervoer van met de bus van het Orderbos naar de start in Vaassen.
Startlocatie was precies tegenover kasteel de Cannenburg en direct daarna een aantal kilometers asfalt die heel geniepig al iets omhoog liepen naar het strijdterrein genaamd Kroondomein. Tussen 3,5 en 8 al een eerste klim, gevolgd door een tweede van ca km 8 naar 13 van 35 naar 120m. Het leek of er geen eind aan kwam. Daarna heerlijk afdalen met aan het eind nog even een kuitenbijtertje. De klanken van de muziek in de verte waren het teken om het tempo nog even op te schroeven. De ruim 20,6 km die de 305 aangaf afgelegd in 1:42:02. Een 59e plaats in de dagklassering en uiteindelijk 7e M50 met een totaaltijd van 4:54:47. Medaille met deze gegevens hangt te glimmen naast de rest in de troffeegallerij :wink:
Prachtig evenement en een aanrader voor elke lange afstandsloper, die een andere uitdaging zoekt. Top geoganiseerd en reuze gezellig.

Hoogtekaartje van vandaag:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Robisrunning op ma 13-06-2011 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Floor
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 16:33

Iwanowitsch schreef:Welkom Floor, Marlies en anderen !!!

Idee.
Ook, evenals in Winschoten en vorig jaar de Ekiden in R'dam, leuk om met een CnR-team aan de estafette mee te gaan lopen ...
Met 6 lopers gedurende vier dagen 100 km lopen.

Iwan.
Dat is al eens voorgekomen hoor. Bjorn Paree, Ronnie Duinkerken, Janna brand en ik waren toen de helden.

Floor
Iwanowitsch

ma 13-06-2011 16:55

O.K. Floor, wist ik niet !!!
Maar misschien leuk om toekomstig nog eens te herhalen ...

Het was een leuke, voor mij luie, HL4D.

Heb me als loper weinig ingespannen dit jaar en naast m'n 20,4 km-run gisteren, rustig de wedstrijd bekeken wat leuk was omdat ik best veel lopers ken die er aan deelnamen.

Gefeliciteerd CnR-ners, jullie hebben allemaal goed de eindstreep gehaald !!!

Gr. Iwan.
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 17:00

Mijn doelstelling (sub 10u) is met 10;02:57 (netto) net niet gehaald maar ik heb wel een Super PR (was 10:24) . Ben ongelooflijk vaak kapot gegaan en heb flink afgezien. Gestreden voor wat ik waard was ; dit was echt het maximale. Mn uitgebreide verslag volgt asap.
Bjorn Paree / AV AALSMEER
www.runoutofhell.nl

Speeding isn't allways a crime (Joan vd Akker)

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
Iwanowitsch

ma 13-06-2011 17:02

Leuk met je een beetje bijgepraat Bjorn.
Top-prestatie heb je weer geleverd !!!

Gr. Iwan.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 17:28

Floor schreef:
Iwanowitsch schreef:Welkom Floor, Marlies en anderen !!!

Idee.
Ook, evenals in Winschoten en vorig jaar de Ekiden in R'dam, leuk om met een CnR-team aan de estafette mee te gaan lopen ...
Met 6 lopers gedurende vier dagen 100 km lopen.

Iwan.
Dat is al eens voorgekomen hoor. Bjorn Paree, Ronnie Duinkerken, Janna brand en ik waren toen de helden.

Floor
Lijkt me idd toch leuk! Dan zorg ik voor de shirts! En dan alle etappes he?
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
schaaapje123
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 18:51

Vier dagen lang weer heerlijk gelopen over de Veluwe. Mijn cluppie AV Veluwe mag trots zijn op zo'n evenement. Was zelf zeer tevreden met mijn eindtijd van 4.17 over de 60 km ( 20e totaal, 4e M50). Benen voelden goed dit jaar. Slechts 15 minuten verwijderd van mijn beste tijd. Het weer was dit jaar ook erg aangenaam: niet te warm, klein beetje wind. Volgend jaar weer, denk ik.
Alle CnR'ers gefeliciteerd met je prestatie!
René van Vliet, AV Veluwe Apeldoorn
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-06-2011 19:27

:d: Gefeliciteerd!
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 13-06-2011 20:03

Iwan ea, bedankt voor jullie support de afgelopen dagen.
Het is goed toeven in Apeldoorn :wink:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
gerald
Lid
Lid

ma 13-06-2011 20:33

Zou trouwens leuk zijn als ze de laatste (nieuwe) etappe ook zo houden.Hij was mischien wel zwaar maar het was wel een prachtige route.En het was een keer wat anders.Het was ook voor mij een verassing wat ik kon verwachten.Aangezien we met AV Veluwe vaker trainen op delen van de oude route.
Rutger
Benefactor
Benefactor

di 14-06-2011 16:44

Goede organisatie, fantastische vrijwilligers, leuke collegiale concurrentie tussen lopers onderling, gezellig sfeertje en mooie etappes in wonderschone natuur, zo zou ik de hardloop4dagse kunnen samenvatten. Bjorn, klasse dat je weer die 100km volbracht heb. Rob, Johan en René, gefeliciteerd met jullie voltooide 60 km.

Ik geniet nog een beetje na van een mooi hardloopweekend in Apeldoorn. Geweldig optreden afgelopen zaterdag van Dolf Jansen meegemaakt en zondag lekker pasta gegeten bij de pasta party. Ik werd 12e in het klassement op de 100 km en 4e in de categorie 35. Ik heb zaterdag nog wel strijd geleverd om de derde plaats, maar al snel werd duidelijk dat de betreffende atleet gewoon een klasse beter was. Totaal kwam ik uit op 7.22.12, dik 6 minuten sneller dan vorig jaar en lang niet zo kapot als toen. Gisteren na de slotetappe namen Iwan en ik het afgesproken patatje en dat smaakte erg goed.
Plaats reactie