10/06 - 13/06 : Hardloop4daagse Apeldoorn

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

di 14-06-2011 23:42

Mijn 'kleine' verslag ; voor de fotos kijk maar op http://www.runoutofhell.nl/

----

De Hardloop4daagse is voor mij hét evenement waar ik al 5 jaar enorm van geniet. Het is het totale afzien en dan nog doorgaan. Het is het compleet kapot gaan en dan toch doorzetten. Het is het ultieme hardlopen maar ook de gezelligheid met de mede atleten. Het echte gevoel kan ik niet beschrijven ; je moet het meemaken om het te kunnen begrijpen.

De Hardloop4daagse begint voor mij niet met de eerste etappe op vrijdag. Nee, de H4D begint voor mij al weken, zelfs maanden eerder. Alles wat ik onder controle kan krijgen daar zorg ik voor. Voor al het andere vertrouw ik op ervaring en op het snel kunnen reageren. Maanden leef ik toe naar dit evenement, wekenlang train ik op die manier dat ik top bent op dit evenement en de dagen voor de H4D doe ik er alles aan om 100% te starten. Zo ging ik de afgelopen week extra vroeg naar bed, at extreem goed en gezond en ik ging zelfs 2 x naar de massage om alle spieren extra los te laten maken. Wie niet 100% aan dit evement begint gaat het zwaar krijgen, heel zwaar ! Naast mn eigen masseur Ad heb ik dit jaar een nieuwe masseur leren kennen : Jos Le Fevre . Een ware topper die zijn praktijk vlakbij mn moeder heeft in Amersfoort. In een volgende blog zal ik hier nog meer over melden maar ik was errug blij dat hij donderdag avond (de dag voor de H4D) nog tijd voor me had. De pasta maaltijd donderdag avond bij Mams was al lekker. De kroon kwam met de heerlijke lunch bij topatlete Laurien Hoos en haar vriend Rudy Bourguignon in Apeldoorn op vrijdag middag. Wat een geweldige inspiratie om zo mijn eigen topatletiek evenement te gaan starten !!

Er kan niets mis gaan ? Nou... bij het oppakken van mn tas op vrijdag middag schoot 'het' in mn rug en de paniek was compleet ! Wandelen deed ik met moeite en mn tent opzetten ging ook niet echt lekker. Twijfels... Besloot na het doen van een aantal sprintjes (die best aardig gingen) dat ik gewoon zou starten met de 1e etappe. Kans was aanwezig dat ik na een paar km kreperend langs de kant zou staan maar indien ik de etappe kon uitlopen (tijd niet belangrijk) dan had ik een goede nachtrust en kon het zijn dat het daarna beter zou gaan.

Helemaal achteraan gestart maar al gauw had ik door dat ik toch enigzins tempo moest maken om geen last te hebben van de rug. Ik besloot niet te kijken op mn horloge en gewoon 'lekker' te gaan lopen. Best apart maar ik had geen keus. En zo kon het dus gebeuren dat ik na ruim 2km pas werd ingehaald door Ingrid (die vond dat ik niet ontspannen liep... ha ha) en richting de 3km pas werd ingehaald door Gert en zijn vriendin Britt. Bij de 5km mn 1e gelletje (Go Gel) genomen en redelijk lekker door kunnen lopen. De heuvel naar Hoog Soeren was ff zwaar (ook voor de rug) maar daarna weer op 'ontspanning' kunnen doorlopen. Het is een bekend parcours (dit jaar mn 5e keer) dus ik ken de routes en weet waar het lastig is of juist wat makkelijker. Bij het 10km punt verteld een loper me dat we net onder het uur lopen (later zie ik dat het 57:58 was) maar het maakt me niet zo veel uit. Ik wil gewoon finishen en het liefst zo snel mogelijk. Bij de 10km mn 2e gel (Smart 1) en op naar de finish. Het 'heuvel fietspad' loop ik samen op met Connyboy (naam op het startnr). Hij is heuvel op sneller maar ik ben heuvel af sneller. Wanneer we op het grindpad richting de finish komen plaats ik een versnelling en loop weg van hem en haal loper na loper in. Heb geen idee hoe hard/zacht het gaat maar ik loop lekker. Dit jaar de finish niet op de atletiekbaan maar op het veld en daar finish ik in... 1:36:46 !!

Ben heel blij !! Waarom ? De eerste etappe is geen 16.4km zoals andere jaren maar deze etappe is 17.1 km !! Al klok ik met de Garmin Forerunner 305 een afstand van 17.26 en hoor dat andere zelfs tot 17.4 km meten. Voor mij een gemiddelde van 5.36/km (Data HIER ) en dat is ruim onder de gewenste 6min/km !! De rug heeft zich tijdens het hardlopen goed gedragen al voel ik de pijn weer opkomen na het douchen.

Na de douche drink ik mn RECO Recovery Shake en eet later nog 2 pannenkoeken (door de organisatie gratis gegeven). Het is ouderwets gezellig met de leden van AV Aalsmeer en ik zit prima op een zeer goede stoel. Voor het slapen gaan neem ik nog 2 ibuprofen om goed te slapen. De eerste etappe is 'overleefd' en met de tijd ben ik blij !

Ik HAAT etappe 2 !! Het enige wat je ziet zijn bomen, bomen en nog eens bomen. En hoewel de eerste 10km nog wel aardig zijn te lopen (uitgezonderd die irritante berg richting de 5km) gaat het de laatste 10km over onverharde paden waar ik gewoon niet lekker op loop.

In 2007 (zie HIER het verslag) liep ik 2:04:09 , in 2008 (zie HIER het verslag) liep ik de hitte naar 2:20:35 en in 2009 (zie HIER het verslag) liep ik ook in de warmte samen met 'haas' Jannet naar een 2:08:56 . Blij was ik dan ook toen super haas Rik mn vraag om mij te hazen accepteerde. Voor hem een easy tempo om op 6min/km te lopen en ik hoefde alleen maar te volgen.

De eerste km's gaan heuvel af en we konden nog een beetje bijkletsen over hardlopen en over snelle atletes als Adrienne Herzog en Ilonka van den Hengel . Met km's van 5:28 en 5:31 begonnen we goed al had ik het direct zwaar op dat irritante bergje op (km3 in 6:08). Leuk dat uitgerekend daar de vrienden Koen en Jerry / Menno de foto's aan het maken waren. Kort door Beekbergen met km's in 5:22 (heuvel af) en 6:02 (heuvel op) en zo kwamen we na 28:32 bij de 5km. De eerste gel (Go Gel) en we gingen weer door. Het fietspad is op zich prima te lopen en ik ben blij dat het dit jaar eens niet zo warm is als die andere jaren. Km's gaan in 6:26 (mede vanwege de VP) , 6:08 , 6:03 , 6:05 en 5:57 en zo komen we na precies 59:15 bij de 10km alwaar ik mn 2e gel (Smart 1) neem. Het wordt nu onverhard lopen en ik ga me ongelooflijk kwaad maken om goed te blijven lopen. Rik loopt ontspannen naast me en geeft aan dat we goed gaan. Later zie ik km tijden van 6:15 , 5:52 , 5:55 , 5:59 en 6:12 en zo komen we na 1:29:30 bij de 15km waar ik mn 3e gel neem (Smart 1). Nog een ruime 5km te gaan en we lopen perfect op schema ! Ik wil nog niet te vroeg juichen en moet me volledig concentreren op het lopen. Nu even geen tijd voor afleidingen. Km's in 6:29 (incl VP) , 5:38 (heuvel af) en 5:53 en ik ga goed !! Plots is daar Dutchrunner Koen die begint te kwekken tegen Rik over een 5000m... Sorry Koen maar dat leid me ongelooflijk af en ik verzoek hem (sorry) ons even goed te laten lopen. We lopen goed maar ik wil het nu (met nog 2km te gaan) niet meer verknallen en bovendien moet ik flink werken om tempo te houden. Ondanks de heuvel finish gaan de laatste km's in 5:59 en 6:03 en zo finishen we deze etappe in ... 2:02:22 !!!

WOW wat ben ik ongelooflijk blij met deze super tijd !! Nog NOOIT was ik zo snel op deze etappe !!! Volgens de organisatie is deze 20.4 km en ik meet 20.44 km (Data HIER ). Een gemiddelde van 5:59/km wat me vrolijk maakt. Al die jaren verloor ik hier op deze lelijke etappe veel tijd en nu (mede dankzij Super Haas Rik ) lukt het me om gewoon strak de etappe uit te lopen. Rik heeft lekker gelopen en zijn vriendin Ilonka liep deze etappe in 1:29 als test voor 2012 wanneer zij de 100km gaat lopen.

Na de etappe mn RECO Recovery shake en ik kan met clubgenoot Andre mee terugrijden naar de atletiekbaan. Na het douchen een massage van Jos en ik eet mn lunch in de voetbalkantine waarna ik mn tent inkruip om te gaan slapen. Uiteindelijk slaap ik bijna anderhalf uur en ga dan mn tent uit. Gert is jarig en we vieren dat op de camping met taart en cola. Wanneer je 100km loopt bij de H4D heb je eigenlijk geen tijd voor gezelligheid maar ik vind het top om de verjaardag van Gert zo te vieren. En samen met mij ook Ronnie & Janna , Jerry & Menno , Rik & Ilonka en Koen met Brigitte en Ilian.

Na de nachtrust heeft mn rug de pijn verdeeld over mn onderrug en tijdens het hardlopen heb ik er geen last van gehad. In de middag weer wel maar ik vertrouw erop dat ik etappes goed kan blijven lopen. De 3e etappe heeft een 'berg' in het midden en wie daar goed bovenkomt kan op een hoger tempo naar de finish toe.

In 2007 had ik veel te weinig gegeten en finishte deze 14.6 km in 1:43:45 (...) In 2008 neem ik revanche en loop naar 1:29:46 en in 2009 finish ik in 1:34:02 . Mn PR loop ik in 2010 (tijdens de 60km) met een tijd van 1:29:25 . Dit jaar wil ik wederom onder de 1:30 lopen en ik heb een stiekum plan om hier ruim onder te lopen. De etappe ligt mij wel en ik wil wat extra speling op het 10 uur schema.

Wanneer je 's ochtends al gelopen hebt valt het niet mee om in de avond weer te gaan lopen. Feitelijk doe ik dit maar 2 x per jaar - bij de Hardloop4daagse :-) De etappe is bekend en ik loop mn eerste km's door Loenen in 5:53 en 5:42 . Daarna begint het klimmen en moet ik me volledig concentreren. Ik ben geen berggeit en ik heb veel moeite om de kilometers omhoog te lopen. Toch lukt het me dit jaar redelijk goed door de eerste 5km heen te worstelen met km's in 6:00 , 6:13 en 6:06 en zo kom ik na 29:56 bij de 5km en neem uitgebreid water en sportdrank om daarna weer door te gaan. Een km in 6:03 en ik voel me sterk en besluit iets te versnellen - km's in 5:21 en 5:32 ! De aanloop naar de berg start ik hard en ook nu kom ik weer 'hardlopend' boven met een km in 6:10 . Neem mn Smart1 gel en begin aan de lange afdaling op ontspannen tempo met km's in 5:48 en 5:49 en neem bij de VP nog een bekertje water. Een goeie afdalings kilometer in 5:15 en ik passeer loper na loper ; niemand (!) kan mij volgen !! Eenmaal weer in Loenen probeer ik het tempo vast te houden al kost dat wel moeite ; km's gaan vlak in 5:37 en 5:37 en ik finish deze etappe in .... 1:24:39 !!!

Een super PR op dit parcours en ik ben echt super blij met deze tijd. Volgens de organisatie een etappe van 14.6 km en ik meet met de GFR305 een afstand van 14.59 km (data HIER ) dus ik heb perfect gelopen. Heb de race goed ingedeeld en met een gemiddelde van 5:48/km ben ik natuurlijk super blij - weer wat speling extra op het 10 uur schema. En bovendien alweer de 3e etappe waar ik een Persoonlijk Parcours Record loop :-)

In de middag had ik Ronnie & Janna horen praten over een Wok-Restaurant en hoewel het traditie is om met hun na deze etappe te gaan eten had ik toch de wens om dat nu eens niet te doen. Andere jaren had de organisatie een sateh/brood maaltijd maar nu was er een Vietnamees buffet en daarna een optreden van Dolf Jansen ! Groot was mijn verbazing toen ik na het douchen (bij de VV Loenermark) en mini bordje kreeg met wat bami en sateh saus... dit was niet de maaltijd die ik als 100km loper nu nodig had !! Enorm balen !!!! Het optreden van Dolf Jansen was geweldig (zoals altijd) maar toen ik terug was op de camping (dank aan Gert & Britt voor het meerijden) at ik mn 4 boterhammen met kaas op. Na nog een drankje met de AV Aalsmeer leden kroop ik om 23:30 mn tent in.

Had ik teveel gegeven in etappe 3 ? Na een onrustige nacht werd ik zondag wakker met heel veel spierpijn. Niet de kuiten (waar ik de andere jaren last van had gehad) maar mn beide bovenbenen leken volledig op slot te zitten... De rug was nog steeds wat stijfjes waar ik wist als ik eenmaal aan het hardlopen was ik daar geen last meer van zou hebben.

In 2007 , 2008 en 2009 was de 4e etappe ergens anders en was die 8.7km. Ik klokte tijden toen van 54:09 , 51:14 en 50:32 . Vorig jaar (2010) was er voor het eerst een nieuw parcours voor de tijdsloop en deze was 8.4 km ! Iets korter dus en ik vond het vorig jaar geweldig ; ik liep toen de 60km en finishte die etappe in 47:11 . Vooraf geen illusie om een snellere tijd neer te zetten ; deze etappe gewoon finishen en het liefst op of onder de 6min/km.

Ik stond 71e in het klassement (van de 87) en had dus wat lopers voor me maar ook flink wat snellere lopers achter me. De tijdsloop start je vanuit een paardentrailer en er wordt iedere 30 seconden gestart. Direct voel ik de het pittig gaat worden ; dit wordt vandaag niet mijn etappe waarop ik goed zal gaan. Moeizaam loop ik de kilometers in 5:46 , 6:11 , 5:45 , 6:00 en 6:12 en zo kom ik de 5km door in 29:56 . Daarbij zou ik feitelijk tevreden moeten zijn maar op dat moment ben ik al een keer gevallen (en mn rechterknie bezeerd) en tevens moet ik de pijn verbijten om de 'bergjes' op te komen. Neem water bij de VP en ga door om deze etappe maar zo snel mogelijk te finishen. Km's gaan in 5:45 , 6:05 en 5:34 en zo finish ik deze etappe in ... 49:24

Dit is absoluut geen slechte tijd. Het is een etappe van 8.4 km en ik meet precies 8.4 km (data HIER ) en met deze tijd loop ik gemiddeld 5:52/km wat ook niet slecht is maar ik heb krampen in de bovenbenen en dat maakt me niet blij. Er moet een wonder gebeuren wil ik de rest van de H4D nog uberhaupt kunnen lopen. Het is meer wankelen wat ik na de finish doe en ik heb dan ook geen zin om met iemand te praten na de race.

Mn RECO shake drinkend en wandelend naar de uitgang van het park kom ik enigzins tot rust en ik ben dan ook superblij als ik Menno zie die de wagen bij het hek heeft staan en mij wel even naar de camping wil brengen. Ik zie Ronnie nog even voorbij flitsen (hij zou deze etappe ook winnen) en stap dan snel in. Neem een uitgebreide douche en meld me dan letterlijk bij "Hét Wonder van de Hardloop4daagse" : Annauchka !! Al mijn hoop is letterlijk op haar magische handen gericht. Ook zij is verbaasd hoe soepel mn kuiten nog zijn en doet haar best mn bovenbenen wat los te krijgen. Dat lukt niet helemaal maar ik heb genoeg vertrouwen gekregen dat ik de H4D verder kan gaan. Na 'ons moment' na de 6e etappe van 2007 hoort zij gewoon voor mij bij de H4D. Niets ten nadelen van de andere masseurs maar zonder Annauchka is voor mij de Hardloop4daagse niet compleet.

Na de massage neem ik bij het winkelcentrum een flinke bami maaltijd met 2 blikjes coca cola en ik voel me weer sterk en krachtig. In de middag slaap ik nog een 2 uurtjes op het luchtbed buiten in de schaduw en daarna is het alweer tijd om me om te kleden ; de 5e etappe begint al om 16:30 !

In 2007 finishte ik de etappe van 20.4 km 'ontspannen' naar 2:02:24 maar in 2008 en in 2009 had ik een super haas met Rutger en liep naar 1:56:02 en 1:55:24 . Dit jaar moest ik het alleen doen (Rutger liep zelf de 100km) en hoewel ik geen PR op dit parcours hoefde te lopen was een stukje onder de 2 uur toch wel fijn. Gewoon voor het zelfvertrouwen en om de laatste etappe iets makkelijker te kunnen / mogen lopen.

Gokken moet je niet doen maar wanneer de eerste km's heuvel af gaan vind ik niet dat je extra rustig moet gaan lopen. Zo liep ik de eerste km's van de 5e etappe in 5:35 en 5:19 en kwam daarna achter oa Carla Salet te lopen die een redelijk strak tempo liep. Km's in 5:55 , 5:43 en met 6:04 kwamen we na 28:38 op de 5km en had ik iets daarvoor bij de VP mn 1e gel (Go Gel) genomen. Nu kwam een iets lastiger deel van de route en ik wilde proberen de 6min/km aan te houden. Dat lukte niet helemaal met km's in 6:09 en 6:25 . Ik had iets voor de 7km ook Britt (vriendin van Gert) zien uitvallen met een blessure en daar baalde ik van. Veel kan je niet doen dus maar doorlopen en zo waarschuwde ik bij de 8km ook Gert om met zn fiets zijn vriendin om te gaan halen. Met km's in 5:44 en 6:14 kwam ik bij de 10km in 59:00 en nam mn 2e gel (Smart1) om vervolgens de heide op te gaan. Het is hier heel lastig lopen en ik probeerde de 'schade' te beperken maar dat ging niet... km's in 6:56 , 6:33 , 7:04 en 6:57 en ik voelde de kracht uit mn benen gaan. KM15 in 1:32:45 en ik wist dat ik tijd ging verliezen. Had iets daarvoor mn 3e gel (smart1) genomen maar die leek niet aan te slaan. Het parcours gaat hier omhoog maar waar ik andere jaren nog kon versnellen was het nu gewoon keihard werken. Km's in 6:45 , 6:26 , 6:29 en 6:49 en zo finishte ik deze etappe in ... 2:00:11

Hier was ik totaal niet blij mee ... Een etappe van 19.1 km en GFR305 gaf 19:08 aan (Data HIER ) wat betekend dat de afstand klopt maar dat ik een gemiddelde liep van 6:18/km en dat is gewoon slecht !! Blij was ik dan ook toen ik Ingrid zag wegrijden en ik met haar kon meerijden naar de atletiekbaan (waarvoor nogmaals dank). Douchen en op naar de Pasta Party - even de gedachte weer positiief brengen en gaan rekenen wat ik de laatste etappe voor tijd moet lopen.

De Pasta Party heeft zich de laatste jaren enorm verbeterd bij de Hardloop4daagse. Was het in de eerste jaren nog pasta eten met luide muziek , later werd de maaltijd beter en muziek minder (een voordeel als je een goed gesprek wilt voeren). Dit jaar was de pasta heerlijk met zelfs extra ei, heel veel kaas en zelfs augurken en uitjes. Tevens was er geen muziek maar was er een literaire avond olv Erik & Eric . Speciale gasten die een stukje voorlazen waren Marc Papanikitas , Juriaan aka Rencapy , Theo Danes , Jannet Lange en Mark de Boer . Allemaal toppers die ik in de loop der jaren goed heb leren kennen. Na afloop is er nog tijd voor een drankje (cola) en dan ga ik terug naar de camping.

Wist U dat : Jannet Lange nog nooit de Hardloop4daagse 100km heeft gefinisht ? Wel 2 x de 60km en ze is zelfs een keer gestart op de 100km maar finishen deed ze nog nooit. Dat betekend dus dat het deze avond al 3 - 0 voor mij staat en een dag later zelfs 4 - 0 voor mij kon komen te staan ;-)

Etappe 6 ... het is mijn meest gevreesde etappe ! Nee, niet het parcours (dat maakt weinig uit). Het is het moment dat je in 3 dagen totaal 79km hebt gelopen en dan op die maandag ochtend nog eens 21km moet lopen om te finishen. Er is iets met loodjes maar daar wil ik niet in geloven... denk ik.

In de voorgaande jaren was de etappe 21.2 km en liep je een soort van Asselronde omgekeerd. In 2007 liep ik 2:36:01 (= gemiddeld 7.21/km) , in 2008 liep ik 2:23:16 (= gemiddeld 6.45/km) en in 2009 liep ik 2:19:19 (= gemiddeld 6.34/km) en vorig jaar (2010)
liep ik de 60km totaal en liep de laatste etappe in 2:12 (= gemiddeld 6.13/km)

En dit jaar... een nieuwe etappe a 20.2 km van Vaassen naar Apeldoorn en om onder de 10 uur te lopen op de 100km moest ik deze etappe in 6.14/km lopen... AU ! Dat zou pijn gaan doen maar was niet onmogelijk.. Toch ?

Om 11:00 de start en alles deed pijn en hoewel de eerste km's nog vlak waren ging het niet makkelijk. Toch was ik met km's in 6:13 , 6:03 en 5:54 niet ontevreden. Daarna begon het langzame klimmen en ik zag de km tijden oplopen en kon helaas medeloper Herman Holterman niet meer volgen. KM4 in 6:32 en KM5 in 6:46 en zo bereikte ik de 5km in 31:31 wat nog niet eens zo extreem slecht was. Bij de VP uitgebreid drinken en sportdrank en weer verder naar de magische 8e km die ik met km's van 6:16 en 6:32 bereikte. Vlak daarvoor was weer een VP en ik nam daar ook mn 1e gel (Go Gel) van deze etappe. Vanaf hier gaf het hoogte profiel een flinke klim tot aan KM13 aan dus ik wist dat het pittig zou gaan worden. De eerste km's nog met Carla Salet opgelopen en we liepen km's in 7:04 , 7:00 en 7:04 ... teveel tijd aan het verliezen en ik baalde enorm. Was de route toch anders ? KM12 in 6:41 en KM13 in 6:22 en ik nam daar mn 2e gel (Smart1). Iets daarvoor had ik pas Annie van Rossum ingehaald !! KM14 inclusief de VP in 6:42 en daarna was het BJORN-TIME !! Tijd om in de dalende km's mn verloren tijd goed te gaan maken. Het leek onmogelijk maar dat wilde ik niet geloven. Een KM in 6:15 en zo bereikte ik de 15km in 1:38:42 . Niet belangrijk, gewoon doorlopen ! De een na de andere loper haalde ik in, niet langzaam - nee , echt heel snel. De GFR305 zag ik af en toe richting de 5min/km gaan en daaronder... Nam ik teveel risico ? KM's in 5:29 , 5:47 en 5:28 en ik voelde me goed. Gokte dat oa Ronnie hier veeeel harder had gelopen dus als hij het kon dan moest ik nu niet bang worden. Gewoon volle bak en alles geven wat er nog in mn motor zat. Na het hek werd het even mul en klokte ik een km van 6:06 maar de volgende ging weer in 5:34 en de laatste in 5:14 en zo finishte ik deze etappe in .... 2:09:36

Helaas... geen 2:06 voor de sub10 uur maar 2:06 was voor berekend op de bruto tijd en ik reken natuurlijk voor mezelf de NETTO tijd die ik loop. Het zijn de officiele IAAF / KNAU regels die de H4D hanteerd en dat is terecht. Maar persoonlijk klok ik de NETTO tijden , al is het alleen al om niet naast oa Ronnie en Heleen vanaf rij 1 te moeten starten in de etappes.

Was deze etappe wel 20.2 km zoals de organisatie had gemeld ? Mn GFR305 gaf een afstand van 20.44 aan (zie data HIER ) en dat is 244 meter te lang - best veel vind ik zelf. Maar daar ga ik niet over klagen !! Ik had mn best gedaan en meer was er vandaag / dit weekend niet mogelijk. Na het welverdiende biertje(s) en het eten kwam het verlossende woord...

10 uur 02 minuten 57 seconden

Jammer dat ik net niet onder de 10 uur heb gelopen op deze 100km maar ik heb gestreden voor wat ik waard was en ben er dik tevreden over. Mn PR op de 100km stond op 10:26:40 dus die heb ik vet verbeterd !!! Als je zelfs kijkt naar mn 1e H4D in 2007 ben ik bijna een UUR sneller !!! Dan MOET je gewoon blij en zeer tevreden zijn. Er is altijd de wens om beter / sneller te zijn maar dit was voor mij in 2011 het maximale.

Een dag later terugkijkend ben ik nog steeds blij al is al die spierpijn niet fijn. Toch is die het helemaal waard. De glimlach op mn gezicht blijft er voorlopig ook nog wel op staan. Na de Coopertest, 800m, 1500m en 3000m is de H4D mn 5e PERSOONLIJK RECORD van 2011 en nadat ik al mooie tijden liep in Vinkeveen op de 10km en in Den Haag op de Halve Marathon kan ik niet anders concluderen dan dat ik goed bezig ben.
Bjorn Paree / AV AALSMEER
www.runoutofhell.nl

Speeding isn't allways a crime (Joan vd Akker)

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

wo 15-06-2011 0:10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik je verhaal met grote interesse heb gelezen en zeer onder de indruk ben. Ik stelde al voor een CnR estafette run. Maar ik haal het het niet bij jou, geweldig, wees trots op jezelf! Ongelofelijk! Knap gedaan, mss ga ik (en andere CnRers)voor de 60 volgend jaar. Petje af voor jou en je verhaal!
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

wo 15-06-2011 10:45

@Bjorn: prachtig verhaal en mooi om je beleving als het ware van het scherm te voelen komen. Je hebt heel wat gelletjes versleten :lol:
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

wo 15-06-2011 12:38

Bjorn, prachtig verhaal. Ik beleef alle km weer opnieuw.
En afzien heeft ook zijn charme, alhoewel je na de finish van de laatste etappe er wel even helemaal doorheen zat.
Afbeelding
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

wo 15-06-2011 13:47

En een paar tepelpleisters doen ook wonderen 8O
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 15-06-2011 14:29

Petje af Bjorn, mooie prestatie. Knap dat je het haalt en ook nog eens in een hele nette tijd. Ik doe het je (nog) niet na. Leuk verhaal om te lezen ook.
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
gerald
Lid
Lid

wo 15-06-2011 18:00

Netjes Bjorn ga zo door.Hopen dat de 4 daagse volgend jaar weer een nieuwe hoofd sponsor heeft.En dan ga je dan mooi onder de 10 uur duiken.Dat zit er zeker in.Zelf ga ik volgend jaar ook weer de 100 doen .Vond het toch wel moeilijk toe te kijken als vrijwilliger de 2 etappes die ik niet liep.Al was het aan de andere kant ook mooi te zien hoe anderen zoals jij presteerden
gerald
Lid
Lid

do 16-06-2011 20:26

Er staat nu een leuk video verslag van 25 minuten van omroep apeldoorn op de website van de 4 daagse.Zeker de moeite waard een heleboel mooie momenten uit het weekend staan er op evenals intervieuws met verschillende mensen.Zeker de moeite waard om te kijken
Plaats reactie