@George, tja je kan het een beetje goedpraten.George schreef:zoals ik al in dat andere draadje zei: de opname is van 2 jaar geleden...en zij was een van de eerste mensen die dit deed. Dit, om het een beetje goed te praten ......
Maar een sportvastencoach zoals te zien was in het genoemde programma is nou precies de reden geweest waarom ik het sportvasten op eigen houtje heb gedaan (met eigen bestaande kennis en ervaring) nadat ik me er een beetje in had verdiept.
Er komt echt veel meer bij kijken om iemand een goede begeleiding te geven bij het veranderen van zijn of haar trainings, eet en/of levenspatroon.
Een cursus voor een coach van 1 of 2 weken schiet dan echt te kort.
Artsen, dieetisten, inspanningsfysiologen, psychologen en sportartsen studeren daar jaren voor.
Het vasten in combinatie met sporten is voor mij een goed concept.
Ik geloof erin en heb mede door het toepassen van sportvasten in mijn trainingen ook nieuwe PR's kunnen lopen.
Echter zoals het door sportvasten.nl in de markt wordt gezet met de bekende toverformule ('de switch') en wat poedertjes is gewoon pure commercie, gericht op het verkopen van een product zonder de intentie om mensen echt te helpen.
Groet Tante_Bep