Alcohol

Alles over eten en drinken, recepten, afvallen, Atkins, tips ed.
BlankeKeniaan
Lid
Lid
Contacteer:

zo 18-05-2014 21:28

Ik vind warme chocolademelk ook veel lekkerder!
Maar niet zo lekker dat ik er 20 op een avond ga drinken!
Dat heb ik nooit begrepen...
dano
Lid
Lid

zo 18-05-2014 21:30

BlankeKeniaan schreef:Ik vind warme chocolademelk ook veel lekkerder!
Maar niet zo lekker dat ik er 20 op een avond ga drinken!
Dat heb ik nooit begrepen...
Dat is niet zo moeilijk hoor om te begrijpen. Gaat om de roes.
LFC for life
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 18-05-2014 21:43

Dat heb ik me nou ook altijd al afgevraagd: hoe krijg die hoeveelheden vocht weg? Het lukt mij niet om een emmer water leeg te drinken in een avond. In twee dagen ook nog niet overigens ..
dano
Lid
Lid

ma 19-05-2014 5:34

tOOter schreef:Dat heb ik me nou ook altijd al afgevraagd: hoe krijg die hoeveelheden vocht weg? Het lukt mij niet om een emmer water leeg te drinken in een avond. In twee dagen ook nog niet overigens ..
Dat pis je er uit. Na een x-aantal biertjes (onder de tien) ga je continue naar de wc
LFC for life
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-05-2014 6:57

Ik drink ook nauwelijks meer. Het is niet dat ik iets tegen een biertje op z'n tijd heb, maar heb er maar zelden zin in.

Vroeger™ heb ik trouwens ook niet veel gedronken. We gingen wel eens met het voetbalelftal er op uit en dan ging er best veel drank in maar ik ging toch voornamelijk naar Houseparties. Ik gebruikte pertinent geen drugs en drank wordt je alleen maar sloom van... dus dronk ik vrijwel uitsluitend water.
puzkow
Lid
Lid

ma 19-05-2014 12:47

Bedankt voor de reacties,
Ik heb in me leven 3 glaasjes op die zullen toch geen kwaad doen voor later?
Danique_G
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-05-2014 13:01

puzkow schreef:Bedankt voor de reacties,
Ik heb in me leven 3 glaasjes op die zullen toch geen kwaad doen voor later?
Nee, anders was ik nu ook de sjaak.
En eerlijk, in je studenten tijd. de leukste verhalen ontstaan vaak door alcohol. Maar, voor sport. Nee absoluut niet. Nooit een kater of spijt gehad na een prestatie.
Koen87
Lid
Lid

ma 19-05-2014 16:58

dano schreef:
Koen87 schreef:Iedereen onder de 21 zouden niet moeten mogen drinken, uitgaande van al je ontwikkelingen. Al is het voor ons (21+ers) makkelijk praten natuurlijk.
Wat een onzin.

We gaan toch niet doen alsof we ALLEMAALl een heilig boontje waren en voor het 18e levensjaar nooit alcohol hebben gedronken
Heb ik het hier over heilige boontjes dan? "Door schade en schande wordt men wijs" is op mij van toepassing. Ik stel alleen maar dat het voor mensen beter is dat ze pas op wat latere leeftijd mogen drinken.

Ps; ik heb op mijn 13de mijn eerste biertjes gehad, onwetende wat de gevolgen ervan zijn.
dano
Lid
Lid

ma 19-05-2014 17:39

Koen87 schreef:
dano schreef:
Koen87 schreef:Iedereen onder de 21 zouden niet moeten mogen drinken, uitgaande van al je ontwikkelingen. Al is het voor ons (21+ers) makkelijk praten natuurlijk.
Wat een onzin.

We gaan toch niet doen alsof we ALLEMAALl een heilig boontje waren en voor het 18e levensjaar nooit alcohol hebben gedronken
Heb ik het hier over heilige boontjes dan? "Door schade en schande wordt men wijs" is op mij van toepassing. Ik stel alleen maar dat het voor mensen beter is dat ze pas op wat latere leeftijd mogen drinken.

Ps; ik heb op mijn 13de mijn eerste biertjes gehad, onwetende wat de gevolgen ervan zijn.
Welke gevolgen heb je daar dan van ervaren? Ik lees geen verslaafde met de gezondheid tobbende social outlaw
LFC for life
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 19-05-2014 21:43

tOOter schreef:Dat heb ik me nou ook altijd al afgevraagd: hoe krijg die hoeveelheden vocht weg? Het lukt mij niet om een emmer water leeg te drinken in een avond. In twee dagen ook nog niet overigens ..
'n emmer is 10 liter, ik heb in mijn studententijd maar één persoon meegemaakt die dat achter elkaar weg kon krijgen zonder om te vallen. Dat was iemand die met oudjaar vieren begon op 31 december vroeg in de middag en pas op 1 januari 'smiddags ging slapen ;-)
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-05-2014 21:48

DRUM schreef:
'n emmer is 10 liter, ik heb in mijn studententijd maar één persoon meegemaakt die dat achter elkaar weg kon krijgen zonder om te vallen. Dat was iemand die met oudjaar vieren begon op 31 december vroeg in de middag en pas op 1 januari 'smiddags ging slapen ;-)
Pffff ... ik ging nog maar uit van een bescheiden emmertje van 5 liter. Krankzinnig ...!

Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n goede drinker, zelfs als er geen alcohol in zit. :wink:
Gait
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-05-2014 22:11

DRUM schreef: 'n emmer is 10 liter, ik heb in mijn studententijd maar één persoon meegemaakt die dat achter elkaar weg kon krijgen zonder om te vallen. Dat was iemand die met oudjaar vieren begon op 31 december vroeg in de middag en pas op 1 januari 'smiddags ging slapen ;-)
10 liter bier achter elkaar zonder om te vallen...??

- dat zijn 30 flessen bier van 33 cl. of 40 glazen of 20 halve liters...

Achter elkaar is een hele klus.
Over een hele dag en nacht genomen (is) was het wel te doen.
Nog geen 2 flesjes per uur!
8)
As 'n boer nie kan zwemm'n, lig't an 't water.
bronsthomas2
Lid
Lid
Contacteer:

wo 09-07-2014 8:28

Ik ken een verhaal van een studentenvereniging in Groningen waarbij iemand een grote hoeveelheid water moest drinken en daaraan is overleden..nait best!
Alcohol en sport gaan niet samen. Maar alcohol met elk ander ding in het leven gaan vaak ook niet samen. Werk, studie, je mentale status, je levenslust etc! Al een tijdje van plan om echt te minderen. Maar blijf het als student zijnde heel lastig vinden. Zeker op avonden zoals vanavond :wink:
Leon001
Lid
Lid
Contacteer:

ma 03-11-2014 9:52

Er zit groot verschil tussen het op dagelijkse basis nodig hebben en zo nu en dan met een paar vrienden een biertje. In combinatie met topsport is het niet wenselijk, maar er zijn genoeg topsporters die overwinningen vieren met een biertje. Oftewel, net als in het gewone leven drinken met mate. Dit geld ook voor topsport, al is het niet slim om alcohol te gaan nuttigen wanneer je in een voorbereiding zit!
Plaats reactie