Bertus, volgens recentelijke geheime en nog niet gepubliceerde onderzoeken kom je eerst 10 kilo aan

Staat ergens op internet dus dan is het waar toch

(disclaimer, voordat het serieus wordt genomen het is niet echt zo

Daar had ik dit Topic nou precies voor bedoeld.. het uitwisselen van ervaringen met drank voor herstel..Saartjuh schreef: Probeer eens zelf een mixje (blender heb je er zo uit als die poederprijzen zie) te maken, gewoon met vers spul er in.
Ik lees bij de beschrijving van het poeder o.a. :Saartjuh schreef:Bij hardlopen verbrandt je alles op een natuurlijke manier, is het dan ook niet logisch dat je dit op een natuurlijke manier aanvult i.p.v. al die rommel ? ... Probeer eens zelf een mixje (blender heb je er zo uit als die poederprijzen zie) te maken, gewoon met vers spul er in.
tarwetijger schreef:Ik doe naast hardlopen ook aan krachttraining. Ik nuttig elke dag een whey proteine shake! Als ik die dag getraind heb is dat altijd na de training en anders meestal in de ochtend. Je vult op deze manier je eventuele tekorten van eiwitten aan. Het is gewoon zeer persoonlijk; wat wil je...?? Ik wil spiermassa aankomen. Wil je dat niet (zoals de meeste hardlopers) dan moet je het ook niet zo frequent gebruiken. Onderzoeken tonen aan dat het prima spul is voor je spieren. Ook voor je herstel. Ik ben van mening dat elke sporter profijt heeft van zo'n shake.
Er zit meer in dan alleen eiwitten!!!
Helaas is hier totnutoe nog geen antwoord op gekomen.boco schreef:De pot is voldoende voor 80 porties heb ik gelezen.
Op welke manier lukt het me om voor ongeveer dezelfde prijs - maar liever goedkoper natuurlijk - en met behulp van een blender, evenveel natuurlijke eiwitten in 80 porties te krijgen?
Heb je een lekker smaakje uitgezocht? Ik vind de banaan de besteboco schreef:Helaas is hier totnutoe nog geen antwoord op gekomen.boco schreef:De pot is voldoende voor 80 porties heb ik gelezen.
Op welke manier lukt het me om voor ongeveer dezelfde prijs - maar liever goedkoper natuurlijk - en met behulp van een blender, evenveel natuurlijke eiwitten in 80 porties te krijgen?
Ik hou me daarom voorlopig nog maar vast aan de dagelijkse portie Whey eiwitten uit de grote pot. Bevalt me wel goed. (-;
Yep; pisang it is!loopgek schreef: Heb je een lekker smaakje uitgezocht? Ik vind de banaan de beste