Hersenschudding

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

do 29-09-2011 16:48

Gisteren ben ik van mijn fiets gevallen en heb daarbij een zware hersenschudding opgelopen (en een hele hoop hoofdpijn en overgeven, en een gekneusde elleboog). Ik heb een nacht in ziekenhuis gelegen. Ik wou eigenlijk vandaag of morgen een duurloop doen, maar daar is geen sprake van natuurlijk. Iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe lang het duurt voordat zoiets over is en ik weer rustig kan gaan trainen? Ik wil de Amsterdam marathon niet missen natuurlijk. Ook mijn werk niet.
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

do 29-09-2011 16:53

Marlies, dat is balen zeg. Ik heb geen ervaring met een hersenschudding, maar ik wens je het allerbeste, en een spoedig herstel!

Amsterdam is nog maar (ruim) twee weken... Ik ben toch bang dat je dat niet gaat redden :cry:
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 29-09-2011 16:55

Sterrekind schreef:Gisteren ben ik van mijn fiets gevallen en heb daarbij een zware hersenschudding opgelopen (en een hele hoop hoofdpijn en overgeven, en een gekneusde elleboog). Ik heb een nacht in ziekenhuis gelegen. Ik wou eigenlijk vandaag of morgen een duurloop doen, maar daar is geen sprake van natuurlijk. Iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe lang het duurt voordat zoiets over is en ik weer rustig kan gaan trainen? Ik wil de Amsterdam marathon niet missen natuurlijk. Ook mijn werk niet.
Da's mooi balen, Marlies. Het ging net zo lekker...
Ik ben geen arts, maar dit heb ik voor je gevonden.

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... dding.html
http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/ar ... nschudding

Behandeling