herstellende van blessure aan mijn knie.

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 12:12

kisscaro schreef:bij mij is 't irritant. Het is mijn rechterknie die nu dus niet zo sterk is. En mijn linkerenkel. die jaren geleden een tik gehad heeft ,en waar ik nog steeds zo af en toe last van heb.
Ook ik heb regelmatig problemen met mijn enkel gehad.
Verstuikingen.

Ik denk dat je het anders kunt bekijken dan hoe je het bekijkt.

Het uit zich in de knie en enkel maar de OORZAAK ligt lijkt me ergens anders !!

Het is denk ik zo dat je knie en enkel best sterk zijn maar dat je TOTALE rechter been/ heup/ onderrug in onbalans is met links waarna er problemen volgen bij bepaalde kwetsbare plekken.

Ik ben destijds naar een manueeltherapeut geweest die me aanraadde om specifieke fitness te gaan doen.

Ook een osteopaat zou je goed kunnen helpen bij je huidige klacht of preventief voor andere klachten kunnen helpen.
Een osteopaat kijkt naar het TOTAAL (beweging/ houding/ lichaam e.d.) en kan je misschien helpen om het probleem op te lossen ?!
pcmaal
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 12:24

ChatnRunner schreef:
kisscaro schreef:bij mij is 't irritant. Het is mijn rechterknie die nu dus niet zo sterk is. En mijn linkerenkel. die jaren geleden een tik gehad heeft ,en waar ik nog steeds zo af en toe last van heb.
Ook ik heb regelmatig problemen met mijn enkel gehad.
Verstuikingen.

Ik denk dat je het anders kunt bekijken dan hoe je het bekijkt.

Het uit zich in de knie en enkel maar de OORZAAK ligt lijkt me ergens anders !!

Het is denk ik zo dat je knie en enkel best sterk zijn maar dat je TOTALE rechter been/ heup/ onderrug in onbalans is met links waarna er problemen volgen bij bepaalde kwetsbare plekken.

Ik ben destijds naar een manueeltherapeut geweest die me aanraadde om specifieke fitness te gaan doen.

Ook een osteopaat zou je goed kunnen helpen bij je huidige klacht of preventief voor andere klachten kunnen helpen.
Een osteopaat kijkt naar het TOTAAL (beweging/ houding/ lichaam e.d.) en kan je misschien helpen om het probleem op te lossen ?!
Misschien is het handiger en verstandiger om diagnoses over te laten aan diegenen die daarvoor gekwalificeerd zijn.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 05-05-2012 12:45

ChatnRunner schreef: Het is denk ik zo dat je knie en enkel best sterk zijn maar dat je TOTALE rechter been/ heup/ onderrug in onbalans is met links waarna er problemen volgen bij bepaalde kwetsbare plekken.
Knap zo'n diagnose op afstand, zonder de patient te kennen of gezien te hebben en zonder enige opleiding in dit vak!
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 14:07

Niet voor niets noem ik in mijn posting, welke jullie onterecht als diagnose bestempelen, dat het nuttig kan zijn om een osteopaat of maneeltherapeut te laten beoordelen bij deze klachten.

Maar daar zullen jullie het wel weer niet mee eens zijn zoals gewoonlijk.
:)
max09
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 14:09

Sssssssh vrede op aarde..... :roll:
http://www.runpower.nl

Wie zijn bestemming kent, vindt de weg - Lao Tse
kisscaro
Lid
Lid

za 05-05-2012 15:01

zo, ik ga nu mijn oefeningen eens doen, stukje hardlopen met tussendoor wat sprintjes heen en weer!. Meld jullie hoe het gegaan is.
kisscaro
Lid
Lid

za 05-05-2012 15:52

heb ongeveer halfuurtje/3 kwartier ff gelopen/hardgelopen. tussendoor zo'n 10x een sprintje heen en weer. Wel iets last nu, maar niet extreem:) Heb goede hoop dat ik dus over 2 weken weer op 't veld sta.
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 16:06

Dat zou prachtig zijn Carolien.
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 17:01

ChatnRunner schreef:Niet voor niets noem ik in mijn posting, welke jullie onterecht als diagnose bestempelen, dat het nuttig kan zijn om een osteopaat of maneeltherapeut te laten beoordelen bij deze klachten.

Maar daar zullen jullie het wel weer niet mee eens zijn zoals gewoonlijk.
:)

Ik had willen reageren op de niet zo prettige posts die jij hierop kreeg, maar heb deze expres de deur niet uitgedaan om niet voor jou te praten. Maar in mijn post stond precies wat jij zegt.

Jammer dat er zo gereageerd wordt als dat er nu gedaan is. Maar ook daar zal men het wel weer niet mee eens zijn.

Paul
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 05-05-2012 17:13

Ik ben wel wat gewend Paul !!
Behoorlijk stereotiep en voorspelbaar allemaal.
:P
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 05-05-2012 22:07

ChatnRunner schreef:Behoorlijk stereotiep en voorspelbaar allemaal.

Klopt: stereotiep en voorspelbaar.
Steeds meer 'oudgedienden' reageren al helemaal niet meer en blijven weg van Chat'n'run. Dat moet toch meerderen opgevallen zijn.
Ik ga me daar nu maar eens bij voegen.
Geen zin meer.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
bz
Lid
Lid
Contacteer:

zo 06-05-2012 0:44

zou jammer zijn Bertus.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

zo 06-05-2012 8:33

Juist de gene die zich de moeite getroost om een advies te geven ( waar om gevraagd wordt), die het meeste moeite hiervoor doet, wordt hiervoor afgestraft. Niet doen, jongens.
pcmaal
Lid
Lid
Contacteer:

zo 06-05-2012 9:48

boco schreef:

Klopt: stereotiep en voorspelbaar.
Steeds meer 'oudgedienden' reageren al helemaal niet meer en blijven weg van Chat'n'run. Dat moet toch meerderen opgevallen zijn.
Ik ga me daar nu maar eens bij voegen.
Geen zin meer.
Tot die groep die Bertus hierboven beschrijft hoor ik ook. Heel af en toe en dan ook heel af en toe reageer ik.

Voorspelbaar is dus dat ik eigenlijk nauwelijks tot niet reageer op jouw postings, dus deze opmerking van je raakt wat mij betreft kant nog wal
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

zo 06-05-2012 12:53

Helaas voel ik me niet meer thuis op chatnrun
De sfeer is te vijandig geworden (niet van iedereen natuurlijk)

Ik vind dat toch jammer

Laten we met z'n allen kritisch naar ons eigen gedrag kijken en een pas op de plaats maken. Ik kijk in elk geval kritisch naar mijn eigen bijdragen en weet wat daar mis aan was.

Wie volgt?
(en niemand is onfeilbaar)

Ik hoop dat het tij nog te keren is
Paul
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
Plaats reactie