Verrekking?

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
JoostUSA
Lid
Lid

vr 18-09-2015 16:19

Beste chatnrunners!

Lange tijd niet meer gepost hier. Mijn oude voetblessure is voorbij gelukkig voor de mensen die het niet wisten; ik heb een soort pees ontsteking in mijn voet gehad. Nou doe ik elke dag oefeningen voor mijn voeten en rek oefeningen.
Waaronder een oefening voor de kuit/ en voet, waarbij ik mijn voet tegen de muur plaatst en mijn knie buig om een rek te krijgen. Nou ben ik bang dat ik dit wat te ver heb opgevoerd en een soort verrekking heb opgelopen onder de Sesamoid van mijn grote teen..
Ik heb veel research gedaan om jullie vragen te besparen. Maar is het waarschijnlijk een verrekking? De pijn is scherp na het opstaan (blijkbaar probeert mijn lichaam het te herstellen in de nacht). Tijdens het wandelen word de pijn minder en joggen geeft ook niet echt klachten (net geprobeerd). Mensen ervaring met de zelfde klachten?
Ik ben erg bang geworden voor blessures aan de voeten, zoiezo voor blessures haha;P

Bedankt alvast!
Plaats reactie