geef blessures geen kans

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
Plaats reactie
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

ma 28-12-2015 23:49

Al weken langs staat er links een advertentie in de balk op CnR. En heb ik evenlang geprobeerd die te negeren en mijn mond te houden.

Geef blessures geen kans , staat er.
En dan een foto met een sportieve dame met een nogal extreme voetplaatsing voor het lichaam, bekken gekanteld en flinke rotatie van de romp en schouders.
Dan zou ik reclame verwachten voor het trainen van de looptechniek. Naar de sportmasseur lijkt me dweilen met de kraan open ...
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 29-12-2015 0:58

Misschien is het plaatje gekozen om juist te laten zien hoe het niet moet. šŸ˜‰
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Le_nageur
Lid
Lid

di 29-12-2015 6:06

@ loopgek

Dit was me eveneens al opgevallen. Jammer genoeg is dit een steeds terugkerend fenomeen. Ik zal vandaag ook moeten passeren bij een hardloopzaak waar aan de buitenkant een foto staat van een hardlopend koppel. De dame beweegt met verkeerde coƶrdinatie van armen en benen. En de man staat afgebeeld met een afschuwelijk voorwaarts gestrekt been en de tenen maximaal in de lucht.

Misschien bestaan er doodgewoon weg geen fotomodellen met een goede hardloopstijl? Toch kandidaten op Chat'n'run?
Le mieux est l'ennemi du bien.
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-12-2015 12:43

Le_nageur schreef:@ loopgek

Dit was me eveneens al opgevallen. Jammer genoeg is dit een steeds terugkerend fenomeen. Ik zal vandaag ook moeten passeren bij een hardloopzaak waar aan de buitenkant een foto staat van een hardlopend koppel. De dame beweegt met verkeerde coƶrdinatie van armen en benen. En de man staat afgebeeld met een afschuwelijk voorwaarts gestrekt been en de tenen maximaal in de lucht.

Misschien bestaan er doodgewoon weg geen fotomodellen met een goede hardloopstijl? Toch kandidaten op Chat'n'run?
Je slaat de spijker op de kop. Ook bij mijn hardloopzaak, en ook bij diverse grote merken, zitten mensen die veel verstand hebben van marketing en grafische vormgeving maar minder van hardlopen. Dus dan krijg je erg mooie foto's van mooie modellen die dan ergens de boodschap van efficiƫnt hardlopen ondergraven.
Maar blijkbaar is het moeilijk dit te combineren, mooi en technisch juist ....

Misschien is het ook wel weer goed: het is immers wel een afspiegeling van de werkelijkheid. Er is veel te verbeteren qua techniek.
Mij noemen ze de "pinguin" . Dat zegt wel genoeg over mijn waggel ... :evil:
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-12-2015 12:44

Ik vermoed dat ergens in Nederland iemand zich helemaal heeft uitgeleefd in Photoshop o, die plaat tot stand te brengen. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand is die zo loopt of kan lopen :)
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 29-12-2015 18:43

De mooiste loopster - en dan doel ik op haar lopen, al was ze ook in andere opzichten uitzonderlijk mooi - die ik ooit heb gezien zag ik in een park in Boston op 17 april 2006. Ze rende zonder ook maar Ć©Ć©n moment de grond aan te raken. Het was geen mens, maar een engel en ze was daarom niet te fotograferen. Een foto van haar had alle andere foto's van hardlopende dames overbodig gemaakt.
JurP
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-12-2015 18:58

:00\:? :wink:
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 29-12-2015 19:19

Runner's high
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

di 29-12-2015 20:01

loopgek schreef: Mij noemen ze de "pinguin" . Dat zegt wel genoeg over mijn waggel ... :evil:
Toch ken ik maar weinig CnR leden die sneller dan jij waggelen ;-) Volgens mij liep jij in het jaar dat webmaster Dick een 54-er liep in Nijmegen, nog 'n minuut sneller met 53 laag
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-12-2015 22:28

MiepMiep schreef:Runner's high
:lol: :lol: :lol:

:d:
Plaats reactie