loop-pauze

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

za 19-03-2016 22:07

Donderdagavond op de sportschool heel even geprobeerd op de loopband, maar datwas geen succes, meteen last van de knie dus er weer af.

Het is een pijntje dat ik alleen voel als ik ren, maar ook voel ik het een beetje irriteren als ik gewoon wandel.

Vandaag wilde ik weer proberen, ik heb het gevoel dat er iets heel kleins gewoon "fout zit" alsof een botje ergens een beetje langs schuurt of zo. Het zou best gewoon weer goed kunnen komen.

Gewone spijkerbroek aan maar wel de sportbeha en de loopschoenen, als rennen pijn doet kon ik nog altijd gewoon wandelen. Eerst 10 minuten stevig wandelen, daarna een minuut joggen. Dat ging goed.
Weer een minuut wandelen en daarna 2 minuten joggen, en weer 2 minuten wandel. Het bleef goed gaan, dus daarna 3/3 minuten, 4/4 en 5/5.
Nog steeds geen pijn, daarna 6/4 en 7/3 en ik was weer thuis.
Geen pijn, wel voelbaar nog steeds, maar heel blij dat ik weer wat kon lopen.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

za 19-03-2016 22:10

max09 schreef:@ evelyne: hoe gaat het nu? Neem je nu echt rust of ben je alweer aan het racen. Ik lees vaker dat je nu echt rust neemt maar na een week ofzo ben je dan alweer flink bezig. Tandje terug gewoon? Of kan (je) dat niet (goed)?

.
Nee hoor, racen doe ik niet meer, hooguit wat joggen dus. En ik ben ook niet meer van plan om nog wedstrijden te lopen, waarschijnlijk nooit meer. Ben nu 60 geworden en het is tijd om wat gas terug te nemen, wil ik nog blijven hardlopen.
Plaats reactie