Over pronatie

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
Plaats reactie
Patrick_Dhaenens
Lid
Lid
Contacteer:

wo 24-02-2016 0:31

Laatst gewijzigd door Patrick_Dhaenens op wo 24-02-2016 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Instructeur Looptechniek + Webmaster www.barefootrunning.buurtwijzer.be (+ info kinderschoenen)
Een gepassioneerde wetenschapper die sociaal beweegt ...
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 24-02-2016 8:11

...ik mis enige toelichting. :roll:
Afbeelding
Patrick_Dhaenens
Lid
Lid
Contacteer:

wo 24-02-2016 9:42

Beelden zeggen meer dan woorden ...
Instructeur Looptechniek + Webmaster www.barefootrunning.buurtwijzer.be (+ info kinderschoenen)
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 24-02-2016 10:39

Heel duidelijke filmpje. Zo heb ik het nooit gehoord van schoenenverkopers.

Als je het zo ziet kan een pronontiatieblokje in de schoenzool soms een oplossing zijn van een probleem waarvan de oorzaak ergens anders ligt, namelijk in de stand van de tenen. Op Youtube zag ik nog meer filmpjes van dezelfde man. Hij ging er daarin o.a. op in dat bij het oplossen van voetproblemen vaak wordt gewerkt aan het laten verdwijnen van de symptomen, maar niet aan het oplossen van de oorzaken en aan preventie.
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 24-02-2016 12:23

Patrick_Dhaenens schreef:Beelden zeggen meer dan woorden ...
Nouja, het komt nu bij mij over alsof je te lui bent om even een paar zinnen te wijden aan waarom de eventueel geïnteresseerde forumgebruiker naar dit specifieke filmpje zou moeten kijken.

Op deze manier een link dumpen, komt over als reclame/spam, bijvoorbeeld voor een schoenenmerk die iets met pronatie doet... Ik ben dan zeker niet geneigd op een link te klikken.
Afbeelding
Patrick_Dhaenens
Lid
Lid
Contacteer:

wo 24-02-2016 12:42

@ Appie-B

Begrip voor de reactie op zich - wat betreft het uitzicht van spam.

Toch ga ik geen extra informatieve uitleg voor de video zelf geven: ik wil geen tweede keer vertellen wat mijn buitenlandse collega al uitstekend verwoordt/ verbeeldt. Ik hoop in elk geval dat atleten - met of zonder blessures - hier wat gaan aan hebben.
Plaats reactie