Welk pijntje heb jij?

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
*Edwin*
Lid
Lid
Contacteer:

do 08-02-2007 15:41

H-E-L-E-M-A-A-L NIKS. :D Niemandal :lol: en dat terwijl ik heel veel kilometertjes loop ter voorbereiding op Rotterdam. Dit gevoel is zo fantastisch zo heerlijk dat lopen alleen maar naar meer smaakt. Hierdoor ga ik nog langer lopen omdat het gewoon zo lekker is.

Nou eentje dan. Als ik zondag terugkom van mijn duurloopje ga ik eerst lekker in een warm bad. Hierna heb ik een beretrek dus wordt er stevig geluncht. Na het uitbuiken een rustige middag komen de eerste alcoholica eraan en dan val ik in slaap. Niks tegen te doen! 8) :o
Voorspellen is moeilijk, vooral de toekomst!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 08-02-2007 17:32

castwor schreef:H-E-L-E-M-A-A-L NIKS. :D Niemandal :lol:
AF-KLOP-PEN !! :wink:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
debby
Lid
Lid

do 08-02-2007 19:25

Evelyne je vroeg of de masseur nu klaar was met me.
Nou nee dus hij is 2 1/2 uur bezig geweest en ik moest het even aan zien .
Eerst een uur praten kijken waar de klachten weg kwamen en daarna anderhalf uur op de tafel, ik moet eerlijk zeggen dat het af en toe wel tegen viel, hij gaf het zelf ook toe naderhand dat het hard werken was geweest .
Hij vermoede zelf dat mijn schouders nog een sessie nodig hadden.
Ben er zelf ook wel een beetje bang voor.
Ben nl veel te lang door gelopen met een aantal klachten.
Dit heeft eigenlijk niks met lopen te maken alleen met nekklachten waar je tijdens het lopen wel weer last van krijgt.

Gr Debby
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 08-02-2007 19:32

Toch wel lekker, zo'n klaagmuur. :D
Zit ik Manon net dinsdag blij te vertellen, dat ik na een paar keer terugkeren echt helemaal van mijn keelpijn af was en dat er voor haar dus ook hoop is, heb ik het sinds gisteren weer terug, in combinatie met hoofdpijn! :( Vandaag ging het wel (dankzij de paracetamol, die ik gelukkig niet vaak nodig heb), maar nu voel ik me helemaal niet fit. Bah! :|c
Ik ga de sterke drank-en-slaapmethode maar weer toepassen... moet wel een beetje opschieten, 'k hoop zondag in ieder geval weer fit te zijn!
JosN
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 03-03-2007 17:24

Blijkbaar het leed over mezelf afgeroepen...
28 februari met enige trots vermeld dat ik in februari 246 km heb gelopen zonder pijntjes...op 2 maart pijn..pijn/stijfheid in de onderrug. Ik sta gewoon scheef..uit het lood..terwijl ik dat zelf niet in de gaten heb (en had??). Waarschijnlijk is dit er weer langzaam ingeslopen.
Vanmorgen maar niet gelopen...oefeningen gedaan..dan lukt het wel weer. Zitten, liggen..geen probleem..maar het in beweging komen gaat niet soepel.
Omdat ik het herken is er nog geen sprake van paniek..wel zorg.

Groet,
Jos
Marathon:
At 18 miles you wonder why you do this.
At 26.2 it all becomes perfectly clear.
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 03-03-2007 17:32

Vervelend, Jos. Wel goed dat je het herkent en maatregelen, zoals de oefeningen, kunt nemen om te voorkomen dat het erger wordt.
Succes ermee!
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
Gera
Lid
Lid

za 03-03-2007 19:29

Het lijkt wel alsof mijn scheenbeenvliesontsteking weer een beetje terugkomt. M'n rechterbeen doet pijn net boven de enkel, net als toen. Jammer, ik had net weer opgebouwd en wou deze week beginnen aan 3x per week lopen. Als het volgende week nog niet beter is, ga ik toch maar naar de fysio.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

za 03-03-2007 19:39

JosN schreef:..pijn/stijfheid in de onderrug. Ik sta gewoon scheef..uit het lood..terwijl ik dat zelf niet in de gaten heb (en had??). Waarschijnlijk is dit er weer langzaam ingeslopen.

Jos
Mijn man heeft enkele malen zoiets gehad, maar dan erger. Steeds begint het met stress. De ene keer zat hij een paar uur op de motor, en als je dan met spanning in je lichaam lang stil zit, gaat er gemakkelijk iets scheef zitten. Een andere keer kwam het door vrij zwaar werk met tillen en zo. Ook weer in een gespannen periode.
Hij ging dan steeds schever staan, het was gewoon raar om te zien. De pijn werd steeds erger, en vooral 's nachts niet uit te houden. Hij kon gewoon niets meer.
De eerste keer ging hij via de huisarts naar een manueel therapeut, die zelfs na een ruggeprik niets kon betekenen . Daarna naar een chiropraktor, die hem in 2 behandeling helemaal van de pijn afhielp.
De volgende keer wist hij gelukkig snel wat te doen, meteen naar de chiro. Gelukkig is het allang niet meer voorgekomen.
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

za 03-03-2007 20:27

heb inmiddels al bijna een week griepachtige verschijnselen, die maar niet doorzetten. Ben liever ziek dan dit stomme gekwakkel.
Heb wel hardgelopen donderdagavond en daarbij behoorlijk nat geworden door de regen. Gevolg is dat ik snipverkouden ben, inmiddels behoorlijke keelpijn heb en mijn benen behoorlijk stijf zijn.
Desondanks hobbel ik vrolijk verder door het leven :D
Geloof niet alles wat je denkt
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

za 03-03-2007 21:15

Ik heb het gevoel dat alles wat ik eet in mijn maag blijft hangen. Al na een beetje eten voel ik erg vol, en dit gevoel blijft. Heb al een Rennie genomen maar dat helpt niet.
Hens
Benefactor
Benefactor

zo 04-03-2007 0:49

Sinds woensdagavond zit er dwars in m'n rechtervoet, omgeving enkel - hak - achillespees. Toen leek het alsof er een zenuw klem zat. Duurde een paar minuten voor het verdween.
Gisteren kwam het weer terug, maar voelde anders en verdween niet echt. Training maar afgebroken.
Vanmorgen nog maar eens opnieuw proberen. :?
JosN
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 04-03-2007 12:59

JosN schreef:op 2 maart pijn..pijn/stijfheid in de onderrug. Ik sta gewoon scheef..uit het lood..terwijl ik dat zelf niet in de gaten heb (en had??)
Vanmorgen wel gelopen...voelde goed bij het opstaan. Wat oefeningen en toen op pad. 2 rondjes gelopen van 9,25 km. Gemiddeld 6.00 min per km. Merkte wel dat hartslag zeker 10 slagen hoger lag dan normaal. Ook bovenbenen deden al snel zeer. De nawee of voorbode van een griep? Of komt het toch uit de rug vandaan?
Heb zelf het idee dat het het laatste is..dus morgen toch laten onderzoeken. Merk nu zittend op een stoel dat het weer heel lastig is om overeind te komen..sta direct weer scheef. Niet best dus.
Ga maar weer oefeningen doen. :cry:

Groet,
Jos
Marathon:
At 18 miles you wonder why you do this.
At 26.2 it all becomes perfectly clear.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

zo 04-03-2007 13:10

JosN schreef: Merk nu zittend op een stoel dat het weer heel lastig is om overeind te komen..sta direct weer scheef. Niet best dus.
Ga maar weer oefeningen doen. :cry:

Groet,
Jos
Jos, misschien beter even een icepack erop?
Nanette
Lid
Lid
Contacteer:

ma 05-03-2007 8:21

JosN schreef:Blijkbaar het leed over mezelf afgeroepen...
28 februari met enige trots vermeld dat ik in februari 246 km heb gelopen zonder pijntjes...op 2 maart pijn..pijn/stijfheid in de onderrug. Ik sta gewoon scheef..uit het lood..terwijl ik dat zelf niet in de gaten heb (en had??). Waarschijnlijk is dit er weer langzaam ingeslopen.
Vanmorgen maar niet gelopen...oefeningen gedaan..dan lukt het wel weer. Zitten, liggen..geen probleem..maar het in beweging komen gaat niet soepel.
Omdat ik het herken is er nog geen sprake van paniek..wel zorg.

Groet,
Jos
Hé Jos , balen zeg ! :?
Ik vroeg me al af waar je was zaterdag.
Gaat het inmiddels weer wat beter ?

Gr. Nanette
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

di 06-03-2007 21:28

De stijfheid in mijn benen die ik eerst had is over, nu is het een lage rugpijn. Bewegen is pijnlijk en het stevig doorstappen lukt al helemaal niet. De rugpijn straalt uit naar mijn bil en de achterkant van mijn been.
Ik maak maar even pas op de plaats en doe het rustig aan. Maarre ik moet wel op tijd fit en in conditie zijn de 18de, de 28ste en de 31ste maart voor mijn loopjes. :oops:
Geloof niet alles wat je denkt
Plaats reactie