@ koen: sterkte! Altijd lastig in te schatten wat het is

Hoop dat hij of zij goed advies kan geven. Het is soms zo moeilijk om te bepalen of het nou echt iets is dat je voelt of gewoon 'een pijntje' als je snapt wat ik bedoel. Maar goed dat de pijn alweer (bijna) weg is. Dat is hoopgevend!Koen87 schreef:Dankje Max. Ondertussen is de pijn rondom de knie al zowat weg. Neemt niet weg dat ik hardlopen ga vermijden voordat ik bij de fysiotherapeut ben geweest.
Bedankt voor het vragen! Het gaat de goede kant op in ieder geval, dat is een goed teken. Als ik rustig loop en op geleide van pijn kan ik al weer een aardig eind lopen zonder noemenswaardige last. Rustig verder uitbouwen.. Bij tempootjes en heuvels voel ik het nog wel, die vermijd ik dus of ik doe ze zo gelijkmatig mogelijk. De volgende trail is pas over een maand en ik hoef niet in bloedvorm te zijn. Fit genoeg is prima...max09 schreef:@ achterhoekrunner: hoe gaat het nou bij jou? Beter al? Hoop het
Fijn dat het beter gaat! Duim voor de trail!achterhoekrunner schreef:Bedankt voor het vragen! Het gaat de goede kant op in ieder geval, dat is een goed teken. Als ik rustig loop en op geleide van pijn kan ik al weer een aardig eind lopen zonder noemenswaardige last. Rustig verder uitbouwen.. Bij tempootjes en heuvels voel ik het nog wel, die vermijd ik dus of ik doe ze zo gelijkmatig mogelijk. De volgende trail is pas over een maand en ik hoef niet in bloedvorm te zijn. Fit genoeg is prima...max09 schreef:@ achterhoekrunner: hoe gaat het nou bij jou? Beter al? Hoop het
Het heeft waarschijnlijk te maken met de ontspannenheid en kracht van mijn bovenbenen. Ik heb nu een aantal oefeningen meegekregen die dit moeten verhelpen. Tevens voelde hij niks raars aan mijn knie, dus dat zou voldoende moeten zijn. Sterker nog, de kans is groot dat ik over 6 weken kan starten met de halve van amsterdam.max09 schreef:Hoop dat hij of zij goed advies kan geven. Het is soms zo moeilijk om te bepalen of het nou echt iets is dat je voelt of gewoon 'een pijntje' als je snapt wat ik bedoel. Maar goed dat de pijn alweer (bijna) weg is. Dat is hoopgevend!Koen87 schreef:Dankje Max. Ondertussen is de pijn rondom de knie al zowat weg. Neemt niet weg dat ik hardlopen ga vermijden voordat ik bij de fysiotherapeut ben geweest.
Totaal 4 weken niet gelopen, daarna weer een paar keer, dat ging eerst goed, maar gaandeweg sloop het er weer in. Vorige maandag een half uur gerend, dat ging al echt niet lekker meer, en de dag erna heel veel last gehad. Dat wil ik echt niet meer, dus voorlopig geen hardlopen voor mij. Wel bootcamp, waar ook een beetje gerend wordt . Ook de dag daarna wat last, maar minder erg.evelyne schreef:Een week niet gelopen, want de heup wil maar niet beter worden. Ik had er alleen last van met hardlopen. Maandag wel bootcamp gedaan, dan moet je af en toe kleine stukjes rennen. De drie dagen daarna ook gewoon overdag een vervelend gevoel in de heup/bil
Vanavond fitness, en daarna was het vervelende gevoel gelukkig helemaal weg.
Ik ben pas gisteren teruggekomen van vakantie, en heb geen arts gezien, vond het niet nodig.max09 schreef:@ evelyne: wat een ellendeHeeft de dokter niets gezegd over herstel? Sterkte
Afwachten maar.max09 schreef:@ evelyne: een scheurtje gaat op zich niet echt makkelijk. Hoop dat het snel weg is. Heb je het leuk gehad in Schotland? Heb je nog wel lekker kunnen lopen?