NEVER COME-BACK?

Blessures, revalidatie, voorkomen van blessures, alternatieve programma's en andere fysieke aangelegenheden
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 13:30

Mijn vrouw zegt: Wat ben je nu aan het piepen?
Collega's zeggen: We lopen net een trapje op en je loopt nu al te hijgen.
Tijdens het fitnessen geven die hartslagmeters(gezien mijn leeftijd van 58 jaar) dan weer eens een hoog getal aan, dan weer eens een lage en zie ik dat het mij heel veel moeite kost om 8km/uur te lopen. Zelf merk ik dat ik weer last krijg van benauwheid en lichte pijn op de borst en dat ik sneller vermoeid raak en niet meer zo tegen drukte kan.

Vanochtend naar de huisarts geweest en die stuurde mij meteen naar de poli cardiologie van het ziekenhuis. De uitslag luidt: lichte afwijkingen, die mogelijk toch weer iets te maken kunnen hebben met uw hart-infarct van 2003. A.s. vrijdag moet ik dan ook naar mijn cardioloog.

Je zult het niet geloven maar ik ben zo verschrikkelijk bang dat ik te horen krijg: over en uit. Voor u mijn heer Rupert de Ling: nooit meer mijn geliefde KEEP ON RUNNING.
Sorry hoor maar de tranen vloeien rijkelijk uit mijn ogen.

Wat was ik zielsblij dat ik in december 2005 te horen kreeg dat ik hersteld was en dat ik mocht afbouwen met mijn medicijnen. Als ze op zijn dan hoeft u ze niet meer in te nemen.
Wat was ik dolgelukkig toen John the Streetrunner mij in zijn armen sloot na mijn geslaagde poging van 5km in 29:26 tijdens the Hague Royal Ten.

Lieve mensen, ik moet er niet aan denken dat ik mijn verslaafdheid aan hardlopen voor altijd moet opgeven.
Zit nu vol spanning voor a.s. vrijdag. Het gaat jullie allen goed, laat mij nu maar even janken.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 19-02-2007 13:42

Kom op Rupert, niet direct het ergste denken. Misschien is het niet meteen 'over en uit', maar alleen een pas op de plaats, of misschien zelfs dat niet.
Houd goede moed, en sterkte!

Peter
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 13:57

Bedankt Peter, maar ik ben me wel "te pletter" geschrokken.
Ik heb toch heel voorzichtig aan mijn come-back gewerkt :?:
Vanwaar die lichte afwijkingen? Waarom kan ik nu niet sneller dan 8km/uur? Ik ben maar pas 58 dus zit toch nog vol spanning.
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 19-02-2007 14:07

Sterkte Rupert, ik leef met je mee!

Ton
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 14:25

Bedankt Ton,
Ik draai de film af. Waar ben ik te overmoedig geweest? Ik heb bewust niet allerlei wedstrijdjes gelopen. Misschien niet regelmatig getraind. Toch maar niet van die verre detacheringen? Ach ik haal me nu van alles in mijn hoofd. Misschien nergens voor nodig, misschien valt het reuze mee al hoewel ik wel een spray heb mee gekregen voor onder de tong voor als het me al te benauwd wordt. Mijn vrouw zegt dat ik misschien weer aan de medicijnen moet en dat het dan weer goed zal gaan. Ik hoop dat ze gelijk heeft...vooral dat het goed zal blijven gaan.
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

ma 19-02-2007 15:01

Veel sterkte Rupert.

Ga er van uit dat je in goede handen bent.
Probeer niet te veel te piekeren hoe moeilijk dat ook is.

Erik
Iwanowitsch

ma 19-02-2007 15:14

..
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op ma 05-03-2007 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 15:22

Veel dank Erik en Iwan,

Vrouw en zoon zorgen zeker goed voor mij. Ook jullie steun betekent ontzettend veel voor mij. Moet het zo zijn als supporter dan nog wil ik weer heel gauw tussen jullie vertoeven. Mijn hart zal always altijd bij het hardlopen blijven.
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-02-2007 16:52

Sterkte Rupert.
Ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal meevalt en dat er letterlijk een pak van je schouders valt!! Ik gun je dan een potje janken vanuit blijdschap!!
Sterkte en hou ons op de hoogte,
groet
Annemarie
Geloof niet alles wat je denkt
Merle7
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-02-2007 16:56

Rupert,

het allerbeste en hopen dat het meevalt! We leven met je mee.
Speedy
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-02-2007 17:53

KOP OP !!! en laat je niet kisten hoor. Effe de onderzoeken afwachten en hopeljk valt het dan mee
roadrunner
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 18:03

Kop op Rupert, het komt allemaal vast goed :D
ook in Diemen wordt er voor je geduimd :!:
Op weg naar New York
Marlies
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 18:49

Omdat je al zo goed weet hoe het is om in onzekerheid te zijn en niet te weten waar je uit komt, komt dit gevoel nu weer extra snel naar boven. En dat is absoluut nog niet zo gemakkelijk.

Ik kan je gaan vertellen wat je nu allemaal het beste wel of niet kan gaan doen. Ik zeg alleen maar: wees vooral heel lief voor je zelf!

Sterkte
Marlies
Vandaag is vandaag, morgen is morgen
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 19-02-2007 19:09

Hoi Rupert,

hopelijk gaat het allemaal meevallen. Er wordt hier aan je gedacht!
Mijn lijfspreuk is; laat je niet uit het veld slaan door dingen waarop je geen invloed hebt. Als ik het zo lees ben je met training e.d. heel zorgvuldig te werk gegaan en kun je jezelf niets verwijten. Hoe de uitslag ook is, je kan er zelf niets aan veranderen. Hopelijk kun je de spanning die het afwachten met zich meebrengt deels naast je neer leggen en verder kwijt bij familie (en hier op het forum :)).
Het is allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar desondanks een welgemeend sterkte met deze situatie. :d:

Albert.
Jannet
Lid
Lid
Contacteer:

ma 19-02-2007 19:34

Sterkte Rupert,

Misschien valt het allemaal mee, of is het met medicatie op te lossen. Hou je taai, probeer niet meteen aan het ergste te denken.
Ik weet het: wij hebben allemaal lekker makkelijk praten maar jij zit ermee.
Het enige wat wij kunnen doen is voor je duimen en dat gaan we met z'n allen doen.
Houd ons op de hoogte.
Plaats reactie