Bespaar 130,00 €...
Kost nieuw € 200,00, maar toch wat goedkoper.
Maar gezien dat ze alle nieuwe modellen een nieuwe stijl geven denk ik dat deze ook binnenkort uit hun gamma zal gaan.
Groot aanbiedingen-topic
Weet niet of hier echt wat te halen valt omdat ik suunto niet volg, maar bij bike-discount.de geven ze enkel vandaag minimaal 20% korting op hun suunto collectie.
http://www.outdoor33.com/de/shop/suunto-5457/l-24
Ze onderhouden verschillende lite-shops, bike-discount.de staat overigens bij fietsers als betrouwbaar te boek.
http://www.outdoor33.com/de/shop/suunto-5457/l-24
Ze onderhouden verschillende lite-shops, bike-discount.de staat overigens bij fietsers als betrouwbaar te boek.
Voor de prijsbewuste lopers: vanaf 29 september is er bij Lidl loopkleding te koop zoals bovenkleding, onderkleding, tights (lang uiteraard Smile ), handschoenen, sokken en zelfs schoenen met profiel (trail).
Het merk is Crivit en met aantrekkelijke prijzen. Zie de flyer (openen kan even duren)
Het merk is Crivit en met aantrekkelijke prijzen. Zie de flyer (openen kan even duren)
Ah, dank voor de Lidl-tip! Dat is misschien wel iets voor vriendlief. Hij heeft al wel heuse hardloopschoenen, maar loopt nog steeds in een oeroude korte broek en katoenen t-shirts. Da's in de winter misschien niet altijd het meest geschikte .. 

- DikkieDick
- Lid
- Contacteer:
Ik haal mijn loopkleding nagenoeg altijd bij de Lidl. Prima spul. Heb hier diverse tights liggen. Wellicht nog ff een lange tight er bij halen en een shirt met lange mouwen, want ondanks dat ik om kom in de shirts heb ik er maar 1 met lange mouwen. 

PostPosted: Wed 24-09-2014 19:31 Post subject: Reply with quote
Ah, dank voor de Lidl-tip! Dat is misschien wel iets voor vriendlief. Hij heeft al wel heuse hardloopschoenen, maar loopt nog steeds in een oeroude korte broek en katoenen t-shirts. Da's in de winter misschien niet altijd het meest geschikte .. Smile
PostPosted: Wed 24-09-2014 19:31 Post subject: Reply with quote
Ah, dank voor de Lidl-tip! Dat is misschien wel iets voor vriendlief. Hij heeft al wel heuse hardloopschoenen, maar loopt nog steeds in een oeroude korte broek en katoenen t-shirts. Da's in de winter misschien niet altijd het meest geschikte .. Smile
Altijd door de weeks als ik naar mijn werk ga fietsen 5:45 in de ochtend zie ik altijd een een wat oudere man hard lopen in z'n korte broek en katoenen t shirt. Ik heb zo veel respect voor deze man dat hij zich niks aan trekt van die hippe hardlopers in hun stakke tights en in hun strakke polyesters shirts.
Deze man is gewoon een eindbaas lekker old school gewoon schijt aan de hippe vogels.
Sporter schreef:Voor de prijsbewuste lopers: vanaf 29 september is er bij Lidl loopkleding te koop zoals bovenkleding, onderkleding, tights (lang uiteraard Smile ), handschoenen, sokken en zelfs schoenen met profiel (trail)
Ik heb een keer een poging ondernomen om een tight van de Lidl te kopen. Deze beviel mij niet. De materiaalsoort vind ik te grof/stug. En qua maatvoering (voor wat langere slungels), was de tight te kort en lubbert ie bij de billen.
Bij de hartslagmetershop is Polars nieuwe M400 in de aanbieding:
M400 HRM 179 euro (ipv 199 euro)
M400 (zonder HRM) 142.50 (ipv 159 euro)
(Alleen deze week!)
(Alleen deze week!)
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Daar is die weer: vanaf donderdag 5 februari heeft de Lidl weer hardloopspullen in de aanbieding, zoals tights, shirts, schoenen (met profiel, dus voor de trail), bandjes met lichtjes voor om de arm. En vast nog meer, maar zie daarvoor maar de folder op de site van de Liedel
Zijn dat echt trail schoenen of zijn ze ook bruikbaar voor op de weg? Of is verhard met deze schoenen niet aan te raden?Sporter schreef:Daar is die weer: vanaf donderdag 5 februari heeft de Lidl weer hardloopspullen in de aanbieding, zoals tights, shirts, schoenen (met profiel, dus voor de trail), bandjes met lichtjes voor om de arm. En vast nog meer, maar zie daarvoor maar de folder op de site van de Liedel
Even los gezien van de prijs/kwaliteit natuurlijk..
Hebben er mensen ervaring met deze webwinkel? De Polar M400 is daar nu best wel voordelig namelijk, maar ken de winkel zelf niet en ben dan toch altijd een beetje huiverig....DickB schreef:Bij de hartslagmetershop is Polars nieuwe M400 in de aanbieding:
(Alleen deze week!)
Ik heb er zelf mijn M400 gekocht...Zandor schreef:Hebben er mensen ervaring met deze webwinkel? De Polar M400 is daar nu best wel voordelig namelijk, maar ken de winkel zelf niet en ben dan toch altijd een beetje huiverig....DickB schreef:Bij de hartslagmetershop is Polars nieuwe M400 in de aanbieding:
(Alleen deze week!)
(En daarvoor mijn RCX5 en ook al eens een losse hartslagband. Het is mijn vaste leverancier. Bovendien laagste prijs garantie...)
DickB
Volgens mij komt er bij een moderne schoen geen gram rubber aan te pas. Tig soorten kunststof wel.anderson schreef:allemaal plastic in plaats van rubber.