Groot aanbiedingen-topic

Schoenen, kleding, accessoires, aanbiedingen, te koop aangeboden/ gevraagd
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

di 10-02-2015 9:22

Wel aanlokkelijk. 't Is dat mijn 310xt het nog steeds naar behoren doet. ;-)
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

di 10-02-2015 9:26

DikkieDick schreef:Wel aanlokkelijk. 't Is dat mijn 310xt het nog steeds naar behoren doet. ;-)
Mijn RCX5 deed het ook nog goed. Maar wat nog goed werkt kun je verkopen, dat lukt niet meer als ie stuk is :roll: :wink:
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

di 10-02-2015 10:11

DickB schreef:
DikkieDick schreef:Wel aanlokkelijk. 't Is dat mijn 310xt het nog steeds naar behoren doet. ;-)
Mijn RCX5 deed het ook nog goed. Maar wat nog goed werkt kun je verkopen, dat lukt niet meer als ie stuk is :roll: :wink:
Daar zit iets in. Ik ga eens ff bij mezelf overleggen. Vind het ook wel handig om een horloge continu te kunnen gebruiken.
bvansteyn
Lid
Lid

di 10-02-2015 14:21

bvansteyn schreef:
Sporter schreef:Daar is die weer: vanaf donderdag 5 februari heeft de Lidl weer hardloopspullen in de aanbieding, zoals tights, shirts, schoenen (met profiel, dus voor de trail), bandjes met lichtjes voor om de arm. En vast nog meer, maar zie daarvoor maar de folder op de site van de Liedel
Zijn dat echt trail schoenen of zijn ze ook bruikbaar voor op de weg? Of is verhard met deze schoenen niet aan te raden?

Even los gezien van de prijs/kwaliteit natuurlijk..
Hoe slecht is het om met deze lidl schoenen op verhard te lopen? Heb deze schoenen aangeschaft als test, maar de keren dat ik onverhard loop zijn nog minimaal. Kan het kwaad als ik af en toe deze schoenen ook (deels) op verhard gebruik?
Sporter
Lid
Lid
Contacteer:

di 10-02-2015 14:47

bvansteyn schreef:
bvansteyn schreef:
Sporter schreef:Daar is die weer: vanaf donderdag 5 februari heeft de Lidl weer hardloopspullen in de aanbieding, zoals tights, shirts, schoenen (met profiel, dus voor de trail), bandjes met lichtjes voor om de arm. En vast nog meer, maar zie daarvoor maar de folder op de site van de Liedel
Zijn dat echt trail schoenen of zijn ze ook bruikbaar voor op de weg? Of is verhard met deze schoenen niet aan te raden?

Hoe slecht is het om met deze lidl schoenen op verhard te lopen? Heb deze schoenen aangeschaft als test, maar de keren dat ik onverhard loop zijn nog minimaal. Kan het kwaad als ik af en toe deze schoenen ook (deels) op verhard gebruik?
Ik zou zeggen: rustig proberen, niet meteen 35 km er op afleggen :twisted:
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

di 10-02-2015 15:14

Ben overstag en de M400 besteld.
Helaas de aanbieding van de Lidl van vorige week gemist. Had nog wel een shirt met lange mouwen kunnen gebruiken. :-(
bvansteyn
Lid
Lid

di 10-02-2015 18:45

Sporter schreef:
bvansteyn schreef:
bvansteyn schreef: Zijn dat echt trail schoenen of zijn ze ook bruikbaar voor op de weg? Of is verhard met deze schoenen niet aan te raden?

Heb er ruim 16K op gelopen de eerste keer en geen nadelige gevolgen ondervonden. Ook geen spierpijn of zoiets dergelijks gehad.. :wink:
bvansteyn
Lid
Lid

di 10-02-2015 18:45

Sporter schreef:
bvansteyn schreef:
bvansteyn schreef: Zijn dat echt trail schoenen of zijn ze ook bruikbaar voor op de weg? Of is verhard met deze schoenen niet aan te raden?

Heb er ruim 16K op gelopen de eerste keer en geen nadelige gevolgen ondervonden. Ook geen spierpijn of zoiets dergelijks gehad.. :wink:
zandloper
Lid
Lid

di 10-02-2015 20:03

bvansteyn schreef: Hoe slecht is het om met deze lidl schoenen op verhard te lopen? Heb deze schoenen aangeschaft als test, maar de keren dat ik onverhard loop zijn nog minimaal. Kan het kwaad als ik af en toe deze schoenen ook (deels) op verhard gebruik?
Mijn man loopt al jaren op lidl schoenen. Vaak verhard (vooral in de winter) en deels onverhard. Ik geloof dat hij er zeker meer dan een jaar mee doet (afgelopen jaar liep hij tussen 30 en de 50 km per week).

Zijn trail schoenen gebruikt hij alleen als dat nodig is qua ondergrond/omstandigheden.

Even nagevraagd, hij doet er een jaar mee
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

wo 04-03-2015 16:52

Vanaf 9 maart weer hardloopspul in de aanbieding bij de Lidl. Dit keer oa ook een Bluetooth-hartslagmeterband voor 19,99 en kinisiologietape.

En voor de fietsers zijn er vanaf 16 maart weer aanbiedingen.
casper
Lid
Lid
Contacteer:

ma 18-01-2016 8:45

de Makro heeft deze week een TomTom runner in de aanbieding voor €72,- incl btw. Moet je wel in het bezit zijn van een Makro pas maar volgens mij kent iedereen tegenwoordig wel iemand met een pas.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

ma 29-02-2016 8:06

Alleen vandaag en denk ik alleen handig als je al een identiek paar schoenen hebt:

http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/ ... heren.html

Gaat om de Saucony Guide 8.
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

ma 29-02-2016 8:14

DikkieDick schreef:Alleen vandaag en denk ik alleen handig als je al een identiek paar schoenen hebt:

Hmmm :roll:

Op de knop waar je op moet drukken staat "Ik neem er een!"

Dus voor een paar moet je twee keer op de knop drukken, en kun je twee keer een kleur kiezen. :lol: :roll: :wink:
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

ma 29-02-2016 8:54

DickB schreef:
DikkieDick schreef:Alleen vandaag en denk ik alleen handig als je al een identiek paar schoenen hebt:

Hmmm :roll:

Op de knop waar je op moet drukken staat "Ik neem er een!"

Dus voor een paar moet je twee keer op de knop drukken, en kun je twee keer een kleur kiezen. :lol: :roll: :wink:
;-)
Ja, dat staat er standaard: ik neem er een.
RunForFun
Lid
Lid

do 28-04-2016 14:45

Ik heb geen concrete tip, maar misschien nog wel een mooie aanvulling voor dit topic: via Kortingbox kun je de meer algemene kortingen in de gaten houden. Scheelt toch weer! Bij Futurumshop krijg je nu bijv korting als je met PayPal betaalt: https://www.kortingbox.nl/shop/futurumshop
Plaats reactie