Klik HIER voor een review van DC Rainmaker.
En net een uurtje geleden gepubliceerd op Numrush in het Nederlands
inderdaad schitterend horloge. Vooral de functionaliteit dat je een display met wijzers kan krijgen voor tijdsaanduiding vind ik erg mooi.gzomer schreef:Ai, ai, dit is een horloge dat ik ook wel gewoon overdag om zou kunnen hebben... met alle functionaliteit van de 920XT plus de navigatie opties van de Fenix. Meest complete horloge op de markt? Alleen pijnlijk duur.
Ja die zou ik graag willen hebben. Maar vraag me af of die rvs band lekker om de pols zit met sportengzomer schreef:Moet je ook eens kijken naar die "donker metalen" uitvoering, saphire heet ie geloof ik. Poeh.
Volgens mij heet die uitvoering Saphire omdat daar sterker, krasbestendiger glas in zit.gzomer schreef:Moet je ook eens kijken naar die "donker metalen" uitvoering, saphire heet ie geloof ik. Poeh.
Bij dezelfde presentatie laat Garmin nog een nieuw model zien, de Garmin Epixgzomer schreef:Ai, ai, dit is een horloge dat ik ook wel gewoon overdag om zou kunnen hebben... met alle functionaliteit van de 920XT plus de navigatie opties van de Fenix. Meest complete horloge op de markt? Alleen pijnlijk duur.