Hardloop Rugzak?!

Schoenen, kleding, accessoires, aanbiedingen, te koop aangeboden/ gevraagd
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

zo 15-02-2015 20:18

roen schreef:Inmiddels heb ik 3 rugzakken voor lange duurlopen en trails... Ben er nog niet uit.

Eerste aanschaffing was een Salomon XT Wings 5 liter (niet meer te koop). Prima vest, zit lekker maar de flessen die erbij zaten laten de inhoud klotsten. Probleem lost zich natuurlijk op door de flessen vol te laten.
Voor een paar euro koop je softflasks. Die klotsen niet omdat ze vacuum gevuld zijn, en dus kleiner worden als je er uit drinkt.
Softflask van Salomon zijn wel wat duurder, maar van RonHill zijn ze goed betaalbaar.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
roen
Lid
Lid

zo 15-02-2015 21:14

loopgek schreef:
roen schreef:Inmiddels heb ik 3 rugzakken voor lange duurlopen en trails... Ben er nog niet uit.

Eerste aanschaffing was een Salomon XT Wings 5 liter (niet meer te koop). Prima vest, zit lekker maar de flessen die erbij zaten laten de inhoud klotsten. Probleem lost zich natuurlijk op door de flessen vol te laten.
Voor een paar euro koop je softflasks. Die klotsen niet omdat ze vacuum gevuld zijn, en dus kleiner worden als je er uit drinkt.
Softflask van Salomon zijn wel wat duurder, maar van RonHill zijn ze goed betaalbaar.
Bedankt voor de tip, niet aan gedacht
max09
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-02-2015 16:18

@ roen: softflasks is al gezegd, zijn er van heel veel merken inmiddels, hydrapak maakt ze, merk plakt er een stickertje op. de hydrapak zelf is ook prima. Schoonmaken van slangen kan je doen met een raggertje dat je er speciaal voor kunt krijgen, werkt prima. Algen gaan er ook meteen mee uit hahaa :)
http://www.runpower.nl

Wie zijn bestemming kent, vindt de weg - Lao Tse
roen
Lid
Lid

ma 16-02-2015 21:09

max09 schreef:@ roen: softflasks is al gezegd, zijn er van heel veel merken inmiddels, hydrapak maakt ze, merk plakt er een stickertje op. de hydrapak zelf is ook prima. Schoonmaken van slangen kan je doen met een raggertje dat je er speciaal voor kunt krijgen, werkt prima. Algen gaan er ook meteen mee uit hahaa :)
:lol: waar koop jij raggertjes van 50cm, zo lang zijn die drinkslangen van mijn Nathan vest. Die algen brengen me trouwens op een idee; algen zijn een rijke bron van plantaardige proteïne....
pcmaal
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-02-2015 7:50

roen schreef:
:lol: waar koop jij raggertjes van 50cm, zo lang zijn die drinkslangen van mijn Nathan vest. Die algen brengen me trouwens op een idee; algen zijn een rijke bron van plantaardige proteïne....
Even snel gegoogled (maar ook bij wiggle en andere winkels) http://www.futurumshop.nl/camelbak-brush-kit.phtml volgens mij moet ie lang genoeg zijn
Afbeelding
max09
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-02-2015 19:04

roen schreef:
max09 schreef:@ roen: softflasks is al gezegd, zijn er van heel veel merken inmiddels, hydrapak maakt ze, merk plakt er een stickertje op. de hydrapak zelf is ook prima. Schoonmaken van slangen kan je doen met een raggertje dat je er speciaal voor kunt krijgen, werkt prima. Algen gaan er ook meteen mee uit hahaa :)
Die zijn gewoon verkrijgbaar als accessoire!
http://www.runpower.nl

Wie zijn bestemming kent, vindt de weg - Lao Tse
Plaats reactie