Decathlon 1 juni open in Arnhem/Rijnhal

Schoenen, kleding, accessoires, aanbiedingen, te koop aangeboden/ gevraagd
Plaats reactie
MasterRunner
Lid
Lid

za 28-05-2016 9:41

FYI:
Voor liefhebbers...
http://www.decathlon.nl/rijnhal.html
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 01-06-2016 15:33

En net terug van de opening. Mooie winkel hoor!
Erg veel betaalbaars (wat zeg ik: goedkoop!), maar ook wel wat duurder spul.
geen topsegment hardloopschoenen als ik het zo bekeek, maar wel genoeg allround trainingsschoenen.
ik zeg: een aanwinst :d:
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

wo 01-06-2016 19:45

LazyD schreef:En net terug van de opening. Mooie winkel hoor!
Erg veel betaalbaars (wat zeg ik: goedkoop!), maar ook wel wat duurder spul.
geen topsegment hardloopschoenen als ik het zo bekeek, maar wel genoeg allround trainingsschoenen.
ik zeg: een aanwinst :d:
Ik vind het voor schoenen geen ideale winkel tenzij je weet dat je op een type wat ze hebben goed uit de voeten kan. Voor al het andere is het een hele prettige winkel naar mijn mening.

Recent ook een MTB van het huismerk gekocht. Prima ding voor een zeer prima prijs.
MasterRunner
Lid
Lid

do 02-06-2016 18:56

In Frankrijk had ik vorig jaar (voor het eerst) zo'n zaak bezocht. Was ook niet onder de indruk van de schoenen. En het ene Radar filmpje/test dat het niet uitmaakt of je een dure of goedkope schoen kocht, vond ik wel erg kort door de bocht, obv 1 meting met 1 vergelijking.
Heb nog een poging gedaan om een rapport daar over te vinden en of daar meer in stond: niet gelukt.

Voor de rest dit soort winkels: het is allemaal errug veel....
Voor een leuk shirt of iets andere kleding, die goed aanvoelt zou ik wel kiezen, met de rest heb ik meer moeite om daarvan de kwaliteit een indruk te krijgen. (er hingen leuke horloges om elke dag te dragen zonder GPS, maar wat is de kwaliteit daarvan?)
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

vr 03-06-2016 5:53

och als je de dag tevoren Runnersworld heb bezocht, goed advies heb gekregen, verschillende schoenen heb mogen uitproberen en uiteindelijk Asics DS Trainers heb gekocht (met korting) en je ziet ze de volgende dag nog voor € 25,- goedkoper bij Decathlon doet dat best zeer hoor...
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Kobus
Lid
Lid
Contacteer:

vr 03-06-2016 7:38

Musicmaestro schreef:och als je de dag tevoren Runnersworld heb bezocht, goed advies heb gekregen, verschillende schoenen heb mogen uitproberen en uiteindelijk Asics DS Trainers heb gekocht (met korting) en je ziet ze de volgende dag nog voor € 25,- goedkoper bij Decathlon doet dat best zeer hoor...
Goed advies mag toch best geld kosten..?
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

za 04-06-2016 5:29

Kobus schreef:
Musicmaestro schreef:och als je de dag tevoren Runnersworld heb bezocht, goed advies heb gekregen, verschillende schoenen heb mogen uitproberen en uiteindelijk Asics DS Trainers heb gekocht (met korting) en je ziet ze de volgende dag nog voor € 25,- goedkoper bij Decathlon doet dat best zeer hoor...
Goed advies mag toch best geld kosten..?
ben ik wel met je eens hoor. En de keuze van schoenen was ook goed, het vergelijken was me het wel waard verder.
Advies? Ik laat me niet zo snel adviseren, aangezien ik m.i. het beste weet wat IK wil en wat er het beste bij me past. Bovendien probeer ik graag eens iets uit :D
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Plaats reactie