Nieuwe schoenen
De laatste tijd loop ik redelijk vaak een cross, en ik moet zeggen dat ik dat wel erg leuk vind. Het gaat wel ten koste van m'n duurlopen, maar ik hoop dat die voor mij minder belangrijk zijn omdat ik in het verleden al een grote basis heb gelegd. Na een glibberdieglij blubberavontuur het afgelopen weekend heb ik vandaag maar eens cross spikes aangeschaft:

Vandaag in de sportzaak in het dorp geweesd, loop vaak ff naar binnen om te kijken of ze wat hebben ik ken de eigenaar en ze hadden sale.
Nike air Pegasus 29 van 109 voor 79 ik kreeg nog 10 euro extra korting voor 69 euro gingen ze over de toonbank mooi...
Zo is het voor beide win win hij verkoopt ik heb e lekker goedkoop
Nike air Pegasus 29 van 109 voor 79 ik kreeg nog 10 euro extra korting voor 69 euro gingen ze over de toonbank mooi...
Zo is het voor beide win win hij verkoopt ik heb e lekker goedkoop

Hoe kan ik schoenen uit Amerika halen als het bedrijf niet buiten Amerika verstuurd en ik ze toch graag wil hebben.
Als je iemand in de USA kent kan je kijken of zie het aan je kunnen doorsturen. Of je kan eventueel per mail contact met het bedrijf zoeken, kijken of maatwerk mogelijk is. Ik denk dat je met optie 1 meer kans maakt.racoon schreef:Hoe kan ik schoenen uit Amerika halen als het bedrijf niet buiten Amerika verstuurd en ik ze toch graag wil hebben.
- LazyD
- Benefactor
- Contacteer:
op naar de volgende USA shop? er zijn er zoveel...racoon schreef:Hoe kan ik schoenen uit Amerika halen als het bedrijf niet buiten Amerika verstuurd en ik ze toch graag wil hebben.
10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
GasGeben!
Lefty rulez!
GasGeben!
ebay? Er zijn overigens bedrijfjes in de USA die voor je bestellen en het dan aan je sturen. Moet je maar eens googlen.racoon schreef:Hoe kan ik schoenen uit Amerika halen als het bedrijf niet buiten Amerika verstuurd en ik ze toch graag wil hebben.
Maar met de huidige dollarkoers geen goedkope kwestie. BTW betaal je ook nog eens over de verzendkosten. Inklaringskosten, invoerrechten meestal 13 euro en dan 21% btw
LFC for life
Kijk als je online besteld ook even op Google.nl/shopping of beslist.nl of een andere vergelijkingssite. Als je zoekt op merknaam en type schoen, krijg je een mooi overzicht met waar de schoen het goedkoopst is.
Niet alle webshops staan op elke vergelijkingssite, dus handig om er meerdere te controleren. Scheelt toch snel weer een paar tientjes.
Niet alle webshops staan op elke vergelijkingssite, dus handig om er meerdere te controleren. Scheelt toch snel weer een paar tientjes.
Nieuwe schoenen gekocht m'n oude Saucony Ride 6 waren aan vervanging toe, de zool helemaal versleten. In de hardloop winkel een aantal schoenen uitgeprobeerd de Ride 7, Cumulus en de Wave Rider.
Het is de Wave Rider geworden vond ik net iets lekkerder lopen dan de Ride 7 ook wat meer ruimte in de voor voet.
Het is de Wave Rider geworden vond ik net iets lekkerder lopen dan de Ride 7 ook wat meer ruimte in de voor voet.
schoenen zijn besteld, nu afwachten wanneer ze vanuit Amerika hier zijn.
- DikkieDick
- Lid
- Contacteer:
Beetje laat, maar ik heb daar ooit, weliswaar voor een ander artikel, USUnlocked voorgebruikt. Ging prima. Is al wel weer wat jaartjes (5 of zo) geleden.racoon schreef:Hoe kan ik schoenen uit Amerika halen als het bedrijf niet buiten Amerika verstuurd en ik ze toch graag wil hebben.
Iemand ervaring met de hoka one one clifton voor op de baan?
Ik wil graag beginnen met hardlopen en heb een test gedaan op het internet voor wat voor mij het beste zou zijn. Ik loop op verharde ondergrond en heb neutrale schoenen nodig.. Toen kwam uit de test de asics gel fujitrabuco .. Maar dit zijn trail hardloopschoenen. Maakt niet een verschil aangezien ik op verharde ondergrond loop.
Mooi dat je het plan hebt opgevat om te gaan hardlopen!
Gaat je vast veel plezier opleveren.
Ben benieuwd naar die Schoenenreus via internet.
Waar heb je die gevonden?
Ik zou in elk geval voor je eerste paar hardloopschoenen naar een goed bekend staande hardloopjaar gaan. Via internet zien ze je niet lopen; in een goede hardloopzaak zullen ze zeker de tijd nemen voor een gefundeerd advies!
Gaat je vast veel plezier opleveren.
Ben benieuwd naar die Schoenenreus via internet.
Waar heb je die gevonden?
Ik zou in elk geval voor je eerste paar hardloopschoenen naar een goed bekend staande hardloopjaar gaan. Via internet zien ze je niet lopen; in een goede hardloopzaak zullen ze zeker de tijd nemen voor een gefundeerd advies!
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.