Nieuwe schoenen

Schoenen, kleding, accessoires, aanbiedingen, te koop aangeboden/ gevraagd
Michiel_N
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 20:44

idd LF te H maar de oude Omni 11 met mijn steunzolen zou een overcorrectie geven. Het gaat daar in mijn ogen zeer deskundig. Geen keus uit tig merken maar oke, één merk maakt zoveel schoenen.. Voorlopig gaan de oude steunzolen in de nieuwe schoenen en na de vakantie maak ik de balans op. Deze oude steunzolen zijn niet specifieke sportzolen. Ander materiaal.. Ik liep altijd op twee merken/typen schoenen en denk niet dat dat verkeerd is voor de sterkte van mijn voeten. De Omni 11 hebben zo'n 500 km gehad dus die blijven nog wel even.
VanSchampsteeg
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 20:47

... en een stimulans om nou eens een 5k-wedstrijdje te gaan proberen :)
"I shall endavour to be more scintillating."
- Caconym
VanSchampsteeg
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 20:57

- Caconym
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 21:52

VanSchampsteeg schreef:Heb de verleiding niet kunnen weerstaan: paar dagen geleden toch maar de New Balance RC 1600 gekocht. Misschien een beetje onzin voor een recreant als ik, maar ik was te nieuwsgierig hoe het lopen op zo'n vederlichte schoen is. En de pasvorm van mijn andere NB's bevalt me zeer - beter dan die van de Kinvara's, die voorin eigenlijk wat te ruim voor mijn nogal smalle voeten zijn.
Volgende week zouden ze moeten arriveren. Ben benieuwd!
Ik heb ze ook net. Maar ik vind ze misschien wel te smal. Alleen in huis even aan gehad. Twijfel of ik er op ga lopen of ze toch nog probeer te ruilen.
In mijn maat 12 zijn ze toch nog weer 190gram, ook niet echt spectaculair.
Ze voelen wel lekker direct/stevig in de zool.
Lastig.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
VanSchampsteeg
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 22:13

Niet spectaculair licht, Jan-Willem? Dan moet je kleinere voeten nemen. Of de RC 5000. Of de schoenen van de keizer, natuurlijk.
- Caconym
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 22:17

VanSchampsteeg schreef:Niet spectaculair licht, Jan-Willem? Dan moet je kleinere voeten nemen. Of de RC 5000. Of de schoenen van de keizer, natuurlijk.
ik heb al Asics Piranha's.
in mijn maat 125 gram
zo licht dat ik er bijna niet op lopen kan 8O

Maar wie is de keizer? In Nld wat mij betreft Butter.
En die vind de 1600 een fijne schoen :P
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
VanSchampsteeg
Lid
Lid
Contacteer:

vr 12-07-2013 22:39

De kleren van de keizer... Niet te obscuur toch, die allusie? ;)
- Caconym
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 29-07-2013 7:58

Was voornemens om een dagje Aken te doen, gisteren, maar het was mij toch wel te ver zo in mijn ééntje. Ben in Roermond uitgestapt en naar de Outlet gegaan.
Kreeg bij de ingang een shopping guide en vond het wel leuk om de sports & outdoor lijstje af te werken. Wellicht heb ik niet goed gekeken,
geen leuke aanbiedingen gezien die ik wilde hebben. Een trainingspak van zo'n € 100 vond ik toch te duur en heb er uiteindelijk niets gekocht.
Jammer enigszins maar het is toch altijd wel gezellig daar in het Limburgse. Wat betreft hardloopschoenen, die zijn nog niet zo oud
dat ik nu perse nieuwe moest hebben.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Renskerenske
Lid
Lid
Contacteer:

ma 29-07-2013 18:22

Hier maar eens vragen:

Ik heb de Nike Free Run 2, de transitieschoen van Nike (dus niet Nike Free Run +2), die inmiddels vervangen is door de Nike Free Run 3. Mijn paar Nike Free Run 2 stinkt inmiddels dusdanig dat ze vervangen moeten worden. Ik kan echter geen schoenen uit de serie 2 meer vinden, behalve voor spotprijzen op wat dubieuze websites. Liefst zou ik weer een paar Nike Free Run 2 hebben, want die lopen heerlijk. Is hier iemand die de 2 ook heeft gehad en nu op 3 loopt en mij kan vertellen wat zijn/haar ervaringen zijn?

Ik gebruik ze overigens voor wandelen, niet voor hardlopen.
anderson
Lid
Lid

ma 29-07-2013 19:34

Volgens mij Perry Sport kan je ze nog kopen
waves
Benefactor
Benefactor

ma 29-07-2013 20:03

Renskerenske schreef: Ik heb de Nike Free Run 2, de transitieschoen van Nike (dus niet Nike Free Run +2), die inmiddels vervangen is door de Nike Free Run 3. Mijn paar Nike Free Run 2 stinkt inmiddels dusdanig dat ze vervangen moeten worden. Ik kan echter geen schoenen uit de serie 2 meer vinden, behalve voor spotprijzen op wat dubieuze websites. Liefst zou ik weer een paar Nike Free Run 2 hebben, want die lopen heerlijk. Is hier iemand die de 2 ook heeft gehad en nu op 3 loopt en mij kan vertellen wat zijn/haar ervaringen zijn?
De naam "Free Run" is er volgens mij uit.
De nike free run (ongeacht de versie) had een 5.0 zool, de opvolger is de Nike Free 5.0 (dus zonder "run"), maar niet de nike 3.0 v5(die een 3.0 zool heeft).
In het algemeen kun je voor een Free model kiezen met een 5.0 zool (staat op buitenkant van de zool). Het bovenwerk is wel per serie verschillend, dat wordt dus gewoon passen.

Ervaring met de opvolgers uit de Free serie heb ik overigens niet, ik heb volgens mij nog een v1 versie en nog geen ervaring met andere Free modellen, al ga ik waarschijnlijk even langs r2d voor een 3.0 model.

Als je de nieuwe versie niet goed bevalt, schoenen die ongeveer het zelfde lopen (hardlopen) zijn de Free 4.0 serie, de Reebok Transition (maar dan wel andere inlegzooltjes) en de Saucony Kinvara.
Renskerenske schreef:Ik gebruik ze overigens voor wandelen, niet voor hardlopen.
oh.. kies dan gewoon een model dat er leuk uit ziet ;)
Renskerenske
Lid
Lid
Contacteer:

ma 29-07-2013 20:09

Dank voor de reacties :) Ik heb wel nogal wat voetenellende gehad de laatste tijd en op die Nikes kon ik eindelijk echt fijn lange stukken lopen, eerst wel met flink wat spierpijn, later niet meer :P Dus ik ga denk ik idd eens vragen bij een sportzaak naar een schoen met een vergelijkbare zool :)
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 30-07-2013 6:27

Saucony Guide 6 Running-Schoen met driehoekige IBR+ stukken
met geïntegreerde diepe groeven in de voorvoet voor betere kwaliteit
geen € 125.- maar € 99.95
bij Correct Ceintuurbaan 125 Rotterdam
info: www.correct.nl
Gert88
Lid
Lid
Contacteer:

di 30-07-2013 7:34

Rupert schreef:Saucony Guide 6 Running-Schoen met driehoekige IBR+ stukken
met geïntegreerde diepe groeven in de voorvoet voor betere kwaliteit
geen € 125.- maar € 99.95
bij Correct Ceintuurbaan 125 Rotterdam
info: www.correct.nl
Plus 6 Euri bezorgkosten. Is ie bij Wiggle nog 11E goedkoper.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 30-07-2013 13:37

Ik ken Wiggle niet maar ik lees dit op hun website:

Openingstijden Nederlandse klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 8:00-16:30 (GMT)

Helaas is er bij Wiggle geen callcentrefaciliteit aanwezig. U kunt een e-mail naar info@wiggle.nl sturen en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk beantwoorden.

U kunt ook schriftelijk contact met ons opnemen. Stuur uw vraag naar ons geregistreerde contactadres op:

Wiggle Ltd
3 Optima
Northarbour Spur
Portsmouth
PO6 3TU

Belangrijke informatie

Het is voor klanten helaas niet mogelijk om bestellingen op dit adres af te halen. Probeert u op dit adres toch een bestelling op te halen of een retourzending af te leveren, dan zijn wij genoodzaakt om u weg te sturen. Er zijn bij ons magazijn geen klantvoorzieningen zoals een winkel of afleverpunt beschikbaar.

Dan blijf ik toch maar liever dichter bij huis.
Plaats reactie