2011-10-09 ??? Strandtrainingsloop Katwijk/Noordwijk

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

za 16-07-2011 14:03

Strandtrainingsloop Katwijk - Noordwijk, Zondag 09 oktober 2011. ???

Rondje Sterrevlaai !!!
Afbeelding
............................................................................................................Reeds nu al legendarisch ...

Algemeen.

-Datum/tijd. Zondag 09 okt. 2011 ??? Tijd 12:00 uur.
-Routebeschrijving naar "Willy Zuid" > klik < ---> Dan "Boulevard, Katwijk" invullen.
-Parkeren. Bij de parkeerplaats op de boulevard van Katwijk, vlakbij "Willy Zuid".
-Startpunt circa 600 m. ten Zuid-Westen van "Willy Zuid", Katwijk.
-Doelgroep. Speciaal ontwikkeld voor ALLE Chat'n'Runners ... Snel, langzaam, maakt niet uit !!! :wink:
-Route. > klik <
-Afstand circa 11 km. Eerst een stukkie door Katwijk en vanaf de 2e km tot halverwege een fraaie duinroute, terug over het strand. :P
-Tempo. Het is gedeeltelijk heuvelachtig, maar niet te lang en op een ontspannen tempo.
-Tabellen. Zeewatertemp. / Getijde Katwijk
-Weerbericht. > klik <
-Greetz. Nadien koffiedrinken bij "Willy Zuid", Katwijk. Sterrethee mag ook !!! 8) Menukaart

Deelnemers.

:arrow: Alcudia
:arrow: [s]Chiel (Chiel) ???[/s] gaat voor de Posbankloop
:arrow: [s]Dijkloper(Peter)[/s] (onder voorbehoud)
:arrow: Iwan(owitsch)
:arrow: Sterrekind (Marlies)
:arrow: tOOter(Anke)
:arrow:

Kaartjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's.

.....Vuurtoren Katwijk.......................................Willy Zuid....................................."Rondje Marlies" toekomstig ................Willy I
Afbeelding...Afbeelding...Afbeelding...Afbeelding

..........Willy II...............................................Teamfoto !!!
Afbeelding..Afbeelding..Afbeelding

Commentaar.

-Klinkt goed allemaal! Laten we het kaartje plaatsen (Iwan :lol: ) en dan kijk ik wel naar taart bij Willy Zuid.
-Ik zie er naar uit !!! Lekker op het strand lopen doe ik veeel te weinig ... Iwan.
-
-
-

Gr. Marlies en Iwan.
Laatst gewijzigd door Sterrekind op do 25-08-2011 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
wallisman
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-07-2011 19:44

leuk idee. Ik heb daar heel wat trainings- en wedstrijdkilometers liggen. Alhoewel, de meeste zijn vlak daarna met hoogwater weggespoeld.

Succes!

Jan
Mensen lopen in de eerste 30 jaar van hun leven hun neus achterna, en daarna hun oren (AM)
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 19:50

Thanx! Ik heb daar ook heel wat kms gelopen en ken mooie routes door duinen/bos en strand. Ik hoop een leuk groepje bij elkaar te krijgen!
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 19:56

Ook deze kant van het land lijkt me leuk om eens te lopen. Daar ben ik nog niet hardlopend geweest, ook omdat ik in de zomertijd ver uit de buurt van strand blijf. Mij te druk met al dat 'bakkende vlees'. :?
Ik heb alleen een erg onvoorspelbare agenda, dus ik kan niet lang van tevoren zeggen of ik mee kan. Maar je idee vind ik leuk!
wallisman
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-07-2011 20:02

al tientallen jaren organiseert volleybal vereniging NOVO op het Noordwijkse strand op donderdagavonden in juli en augustus haar strandlopen; vaste dag, vaste tijd. Gevolg: iedere week een ander strand, voordeel voor andere lopers en andere loopstijlen. Leuk hoor, meedoen!

Ikzelf heb bij deze strandlopen mijn eerste hardloopkilometers gemaakt, in 1973. Je mocht toen, als jeugdige, kiezen wat voor beloning je mee naar huis nam: een zak snoep of een medaille.

Jan
Mensen lopen in de eerste 30 jaar van hun leven hun neus achterna, en daarna hun oren (AM)
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 20:08

Leuk zeg, Jan, ik ga zeker een keer meelopen!

En tOOter, tof als je meegaat, we komen er wel uit met de planning! En na de training een drankje op de boulevard! (of een duik in de zee :P )
Iwanowitsch

zo 17-07-2011 20:13

Weetjewat, ik moet nog even zien Marlies maar misschien kom ik ook bij je die training lopen.

Heb je al een moment in gedachten wanneer je dat wil gaan organiseren ???

Wel een stuk over het strand he, want daar kom ik niet zo vaak en de Berenloop-marathon duurt nog zo lang !!!
:)

Onder voorbehoud he !!!
Leuk als er nog meer lopers uit het oosten er heen gaan.

Gr. Iwan.
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 20:44

Sterrekind schreef:Ik wilde een keer in de omgeving Katwijk/Noordwijk een training organiseren voor de beginnende/revaliderende loper. Is hier animo voor?
Goed initiatief.
Behoor alleen niet tot de doelgroep :wink:
Had je al een route in gedachte?
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 20:53

@Iwan: He, leuk als je (misschien) mee gaat! Ik zat te denken aan begin september, als iedereen zo'n beetje terug is van vakantie. En natuurlijk gaan we over het strand, het is een duinroute, terug over het strand. 8) Ik moet nog even een kaartje opzoeken, maar ik weet a: niet hoe ik dat moet maken en b: niet hoe ik het moet posten :oops: Computeranalfabeet, ik beken.

@Chiel: Ik heb dus idd al een route in gedachte. Wel pittig, maar niet te lang en op een ontspannen tempo. Mochten we peper in onze reet krijgen, mag je altijd nog komen hazen! :wink:
wallisman
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-07-2011 20:59

Sterrekind schreef:. . . natuurlijk gaan we over het strand . . .
aangezien je met beginners wilt lopen: check tevoren hoe het strand erbij ligt (c.q. hoe hoog/laag het water is) als jij plant er overheen te lopen. En de windrichting. . . . Dan verandert een leuk trainingsloopje niet in een survivaltocht ;-)

Jan
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-07-2011 21:00

Denk er wel aan dat september een van de drukste maanden is met wedstrijdjes e.d. (heb er b.v. zelf 5 ingepland)
Kaartjes maken kun je heel eenvoudig met afstandmeten.nl
Zo'n kaartje posten is iets lastiger maar er zijn genoeg forumleden die je daar bij kunnen helpen.
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
Iwanowitsch

ma 18-07-2011 10:11

Hoi Marlies,

wel goed om al tijdig een tempo-/ afstandsindikatie te hebben en een geschikte datum te prikken.
Verder handig om deze datum goed met de Run'n'Greetz en het Wedstrijdenforum te vergelijken.

Zal, mag ik je bij het maken van het kaartje helpen ???
Doen we gewoon per P.B. en daarna zetten we hem op CnR goed ??!

Gaan we van paviljoen naar paviljoen want dat geloop op tempo hoeft voor mij ook niet altijd. Gewoon een beetje hardlopend wandelen over het strand met Camelbak binnen handbereik vind ik ook al super om te doen !!!
8)

Gr. Iwan.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

ma 18-07-2011 20:17

Bedankt voor jullie adviezen! Ik ga er rekening mee houden! En Iwan, het zou fijn zijn als je me wilt helpen met het kaartje. Dan maak ik een nieuw draadje met als titel: beginnerstraining Katwijk/Noordwijk, met gelijk de datum erbij. Mijn wedstrijden beginnen eind augustus al, dus ik moet nog even goed kijken. :D
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

ma 18-07-2011 20:21

Sterrekind schreef:Bedankt voor jullie adviezen! Ik ga er rekening mee houden! En Iwan, het zou fijn zijn als je me wilt helpen met het kaartje. Dan maak ik een nieuw draadje met als titel: beginnerstraining Katwijk/Noordwijk, met gelijk de datum erbij. Mijn wedstrijden beginnen eind augustus al, dus ik moet nog even goed kijken. :D
Oh, ik ben pas na 10 september weer in het land, dus je hebt nog even tijd ... :wink:
alcudia
Lid
Lid

di 19-07-2011 22:08

Ik ben ook wel geinteresseerd om eens mee te lopen - of in ieder geval in een kaartje.

Ik woon nog niet zo lang in Leiden (Noord) en hoewel ik regelmatig in het duingebied tussen Noordwijk en Noordwijkerhout loop ken ik het gebied ten zuiden van Noordwijk helemaal niet.

Alcudia
Plaats reactie