2011-10-09 ??? Strandtrainingsloop Katwijk/Noordwijk

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

do 21-07-2011 21:24

Iwanowitsch schreef:Leuk, ik kom nooit in die hoek van Nederland en dat terwijl mijn moeder nog wel een echte Noord-Hollandse is (van Andoik).
Grappig dat je Katwijk en 'Andoik' in dezelfde hoek plaatst.
Waarschijnlijk net zoals iemand uit 'het westen' vindt dat Emmen en Eibergen in dezelfde hoek liggen.
Sorry, is off topic, maar kon me niet beheersen.
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Iwanowitsch

do 21-07-2011 21:37

[Ook :ot: ] Tsja, zo slecht is mijn geografische kennis Peter. Ik dacht zelfs aanvankelijk dat Oegstgeest in Brabant lag haha ... 8) :roll: (sorry Marlies). Laatst las ik op CnR in een bericht van een niet-Oosterling dat Doetinchem en de Holterberg ook dichtbij elkaar zouden liggen dus ik ben niet de enige !!! [/Ook :ot: ]

Iwan.
alcudia
Lid
Lid

do 21-07-2011 21:48

Toen ik vroeger in Amsterdam woonde was het altijd makkelijk. Alles buiten de ring was de Provincie. Doetinchem en Katwijk lagen zelfs bij elkaar... alle twee in de Provincie..

Alcudia
Iwanowitsch

vr 22-07-2011 16:38

Sterrekind schreef:Iwan, kun jij het kaartje posten? Dank je!
Hoi Marlies,

ik stuurde je een P.B.-tje maar je bent waarschijnlijk druk met intervallen en vlaaien-testen bezig ...

Accoord met de kaartjes en de info ???

Gr. Iwan.
Iwanowitsch

vr 22-07-2011 20:56

Goed nieuws !!!
Het was even spannend maar ik heb inmiddels begrepen dat Marlies uitermate in haar nopjes is over de machtig mooie strandroute en de overige steeds verder gestroomlijnde organisatie !!!
:)
Sterrekind schreef:Alleen half sept. is de van dam tot dam, ik hou het op begin sept. Voorkeuren?
Wat denk je Marlies zou de van dam tot dam evt. naar een andere datum verzet kunnen worden ???
:roll:
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op ma 25-07-2011 0:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

vr 22-07-2011 21:06

:lol: Ik zal het de organisatie vragen. Ik kijk ze wel extra lief aan. 8)

Ok, wat dachten jullie van zondag 25 september, rond 12 uur (tijden zijn bij de organisatie reeds ingevuld)? Verzamelen bij de parkeerplaats op de boulevard van Katwijk, vlakbij Willy Zuid. Ik sta daar met een fanfareband op jullie te wachten :wink:

Iwan, bedankt, een extra groot stuk vlaai voor jou!
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Iwanowitsch

vr 22-07-2011 21:12

Nou dat hoeft niet hoor, ik ben maar een klein ventje !!!
8)
frederica
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 22-07-2011 21:28

Ik loop die dag de halve in Haarlem, dus voor mij gaat het niets worden. Sowieso zit eind september redelijk vast ivm marathonschema, dus helaas meld ik me af.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

vr 22-07-2011 21:34

Afbeelding Vlaai!! Mjummie ... O, sorry, het gaat om het hardlopen, hè?

Ik kan op 25 september! Afbeelding Ik heb 'm in alle agenda's in huis gezet en ik hou 'm vrij.
Jullie hebben al mooi werk gedaan, Marlies en Iwan, het ziet er goed uit. Ik heb er nu al zin in.

Euh, Marlies, die fanfare ... meen je dat? Moet ik mijn toeter ook nog meenemen? Afbeelding Blazen en hardlopen gaat echt niet samen, hoor.
Iwanowitsch

vr 22-07-2011 21:46

Het lijkt mij ook super uiteraard maar ik moet toch een slag om de arm houden zoals dat zo mooi heet ...
Nog niet eerder vermeld hier maar ik ben druk bezig met het vinden van leuk werk sinds m'n ontslag-in-goed-overleg laatst en ik weet niet hoe de situatie dan is.

Als ik kan dan wil ik graag autorijden.
Vind ik altijd leuk, lange afstanden.
En ik drink niet, dus bij mij geen probleem als ik moet blazen !!!
8)

Iwan.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

vr 22-07-2011 21:54

Het lijkt mij erg leuk. Als er niks tussen komt zal ik van de partij zijn.
Overigens zie ik een lichte discrepantie tussen 'beginnende loper' enerzijds en 'pittig tempo' anderzijds. Mijn tempi zijn i.h.a. niet zo pittig, maar de route lijkt me niet zo ingewikkeld dan ik kom ik samen met de andere kneusjes wel wat later. ;-)
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 22-07-2011 22:06

Ik ben vrij dat weekend en een week voor de Zeeuwse Kustmarathon lijkt me dat wel een ontspannen trainingsloop.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
alcudia
Lid
Lid

vr 22-07-2011 22:18

Staat in de agenda!

Alcudia
Iwanowitsch

vr 22-07-2011 22:19

Super Alcudia, Rob en Peter, ook jullie staan genoteerd !!!

Ach, in wezen zijn we allemaal nog beginnende lopers ... 8)

En Marlies geeft niet aan waar op het lichaam de "blessure" zich evt. bevindt !!!
:wink:

Het wordt alles bij elkaar al een prachtige Sterremix van geschoeide en ongeschoeide lopers !!!
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

vr 22-07-2011 22:27

hahaha :lol: aan je pink!

Leuk dat jullie erbij zijn! Wordt leuk en ontspannen. Ik heb pittig veranderd in deels heuvelachtig. Want we maken het zo pittig als we op dat moment willen en kunnen (weer, getij, blessures, beginners).

Natuurlijk moeten we wel het gevoel hebben iets gedaan te hebben :wink: (om die vlaai te verdienen).

Groetjes, Marlies
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Plaats reactie