Nou,
ik heb zojuist het "Rondje Marlies" even per Google-Maps-wagen verkend en ik kon dus maar de helft van het parcours "bezichtigen".
Ziet er goed uit, lekker beloopbaar.
Geen Fakir-asfalt, lekker voor de Saucony's !!!
In Noordelijke richting "gelopen".
Leuk op den duur het plein met de vissersboot en de vuurtoren en ook het visstalletje was goed in beeld.
Hou ik altijd wel van van visstalletjes want dat betekent vaak dat er ook terplekke vis aanwezig is !!!
Niet zo vreemd eigenlijk want we zitten aan de kust ...
Even verder "lopend" zag ik al snel het fraaie witte kerkje rechts en "Willy Zuid" aan de linkerkant liggen.
De fanfare was de toeters al op temperatuur aan het brengen en de vlaai werd net besteld zag ik.
Wordt het hoogtepunt de 25ste september, ik weet het zeker, die vlaai bij "Willy Zuid".
Wat daar trouwens "Zuid" aan is aan "Willy Zuid", is mij een raadsel want we lopen uiterst Westelijk, maar goed !!!
Snel doorgelopen want ik was nog maar net een beetje op gang en om dan al aan de vlaai te gaan is nog een beetje te vroeg ...
Toen rechts het hoekie om om daar bij "Solvay" en de sluis het duingebied in te duiken.
En toen blokkeerde Google-Maps !!!
"HO" brulde Google-maps toen ik daar het fietspad op wilde ...
Dat doen ze daar niet in Katwijk met de Goochel-auto het fietspad op.
Omweggetje gemaakt toen, het gele Goochel-poppetje door de lucht ergens in Zuidelijk-Noordwijk gezet om daar de strandopgang te bekijken.
WAT een hotels daar zeg !!!
Enorme joekels. Geen wonder dat Marlies in Katwijk woont en geen wonder ook dat Alcudia ons daar het strand opstuurt en ons daarvandaan weer naar Katwijk terug laat lopen ...
Ach, is ook niet erg want er staat vlaai met Sterrethee op ons te wachten !!!
Heeft Marlies vast goed met Willy doorgesproken.
Leuk Marlies, je Rondje,
eigenlijk leuker dan de Posbank-loop haha.
Die hebben we al zo vaak gezien !!!
Liever de "Vlaai van Marlies" dan de "Muur van Aalbers" ...