Jan
Festiviteiten op zondag? In KatwijkIwanowitsch schreef:De reden waarom 25 september niet kon was omdat er dan op de boulevard van allerlei festiviteiten te doen zijn.
We hebben daarom even over een nieuwe datum overlegd voor het Rondje en we stellen nu Zondag 9 oktober voor.
Leuk als er dan van allerlei mensen WEL kunnen die eerder niet konden komen.
Graag jullie reakties,
Iwan.
Het is de dag na mijn verjaardag, en volgens mijn moeder (die wellicht wat vooringenomen is) is het altijd mooi weer met mijn verjaardag.Iwanowitsch schreef:En trouwens, wie weet wat voor WEER het is op 9 oktober !!!
Meijendel?een van de vele CnR-leden schreef:Ik heb destijds bij Wassenaar in het duingebied (ben de naam even kwijt van het gebied) ook een mooie trainingsloop gedaan.
Huh???? Dit heb ik niet geschreven.....????? Maar Iwan blijkbaar....alcudia schreef:Ik vind het allemaal prima.
Ik heb destijds bij Wassenaar in het duingebied (ben de naam even kwijt van het gebied) ook een mooie trainingsloop gedaan.
Maar nog even wachten wat Marlies graag wil lijkt me.
Zij is van de afdeling "Planning en organisatie" en ik ben slechts haar trouwe volgzame assistent ...
Misschien zwicht ze wel voor ons plan om TOCH op 25/09 tussen de Katwijksche marktkraampjes o.i.d. te gaan trainen ...
![]()
Gr. Iwan.