2011-08-21 Trainingsloop omgeving Arnhem

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
Iwanowitsch

ma 22-08-2011 11:01

evelyne schreef:
Sterrekind schreef:Ik was van plan een groepsfoto te maken, camera bij me, maar totaal de foto vergeten. Toen ik er achter kwam zaten we nog maar met een klein groepje op een terras... Geen foto's dus...
Jammer, ik had jou wel eens willen zien in zo weinig mogelijk :lol:
Nou,
en jij mag 25 sept. GRATIS* mee komen lopen op voorwaarde dat je ZOVEEL MOGELIJK gekleed bent Evelyne !!!
:)

Groetjes namens de commissie van voorbereiding "Rondje Katwijk".

*[kleine lettertjes] O.a. het vervoer, de greetz en vlaai wel voor eigen rekening [/kleine lettertjes].
shoeff
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-08-2011 12:12

Wij (donja en ik) hebben gisteren ook weer goed doorstaan. De genoemde bui hebben vol op onze knar gkregen. Een grote probleem was dat stukje route een smal pad tussen het gras was, dus Donja was kletsnat en mijn schoenen dus ook.

Rustig even op adem komen was lekker voor de start, maar meteen omhoog dat was toch ff pittig.

Vanaf de Alex boom (parkeer plaats bloemers) heb ik iets afwijkend gelopen waardoor je op het heide veldje achter het pavilioen posbank uitkomt.

De rest van de route is natuurlijk prachtig, maar ik merk wel dat ik er niet zo vaak meer kom, heuveltjes lopen ontwent snel.

Het hooien ging uiteindelijk niet door, wat ik eigenlijk wel best vondt. Zaterdag 20 km gelopen gisteren 31. Ik begin te merken dat dit de zwaarste weken voor de in flanders fields marathon van 11 september zijn. Nog een week vol aan de bak en dan langzaam afbouwen.

De middag lekker in de hangmat door gebracht in het gezelschap van Donja die heerlijk als een kat op een rolletje in mijn knieholte slapend heeft doorgebracht.
Het was leuk om weer eens niet alleen te lopen en goed om weer eens te beseffen hoe mooi mijn achtertuintje er eigenlijk bij ligt.
Not all those who wander are lost
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-08-2011 13:31

Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
Plaats reactie