2011-08-21 Trainingsloop omgeving Arnhem

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 7:39

:roll: ... drup, drup ... :roll: ... hier in 'zuid' vallen al wat druppels uit de lucht ...
Hardlopen, trainen, wedstrijden en meer... www.run-fun.nl
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 21-08-2011 7:48

8:48: Dikke regenbui :roll:
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 7:49

LazyD schreef:8:48: Dikke regenbui :roll:
8:49 hier nu ook (5 km noordelijker)
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 7:54

Dan kan ik jullie alvast verklappen dat het zo over is (hier in ieder geval al wel) :wink: Ik ga afsluiten en tot zo!
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 11:28

Was gezellig maar voor mij natuurlijk veel te kort.
Toch heerlijk om weer even hardloper te zijn en iedereen weer te zien. Dat geeft de burger moed!

Voor herhaling vatbaar en volgens mij worden er al weer nieuwe plannen gesmeed ...
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 13:07

Vanmorgen onderweg naar Rozendaal overvallen door een flinke bui. Toen ik op de parkeerplaats aankwam leek het echter over te zijn en leek het op te gaan klaren. Goed gepland dus!
Toen iedereen áanwezig was en links en rechts handjes geschud waren vertrokken we voor het eerste rondje van 5 km. Meteen al steil tegen de heuvel op, even de hartslag goed op gang jagen. Af en toe lekker door de blubber en flink nat al door de laaghangende takken met natte bladeren. Mooi rondje, en dat was pas het begin....
Bij het begin van de tweede (lange) ronde werden we door de tweede bui overvallen. Er viel een enorme bak met water naar beneden, ik was blij dat ik achteraan liep. Met mijn bril vol dikke druppels zag ik bijna niets, ik kon nog net mijn voorgangers volgen. Gelukkig was iedereen volop aan de klets, ik hoefde allen het geluid te volgen. Op het moment dat we echt niet natter meer konden worden, hield het op met regenen en begon het ineens op te klaren. Net op tijd voor het mooiste stuk van de route, bult op, bult af door een prachtig bloeiend heide veld. Zondoorschenen mistflarden maakten het tot een prachtig schouwspel. Na het heideveld doken we weer de bossen in en werd het geheel afgesloten met een echte finale. Vol gas de Muur op, hier werd nog even flink aan de boom geschud. Ik moest hier even passen maar in mijn kleine bergversnelling kwam ik er ook wel. Uiteindelijk waren we voor mijn gevoel toch nog vrij snel bij de start terug. De bak van HennyV's auto stond vol met drankjes, bananen en andere dingen die een mens goed doen na een eindje lopen.
In een heerlijk zonnetje stonden we letterlijk te dampen terwijl we op de tweede groep wachtten. Iedereen was tevreden, sommigen wat meer moe dan anderen, maar niemand had zich echt kapot gelopen. Na enige tijd kwam ook de tweede groep binnen en konden de sterke verhalen uitgewisseld worden.
Samengevat was het een geweldig lekkere duurloop over enigszins geaccidenteerd terrein. Beetje druk met fietsers, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk om de mensen die ik nog nooit in het echt gezien had te ontmoeten en ook met de rest weer bijgekletst. Dat smaakt naar meer...
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 13:52

Gisteravond de knoop doorgehakt om toch voor 19km te gaan. Ik voelde me goed of kwam het door schuldgevoel van het (veel) eten bij de Chinees?

Vanochtend met redelijk weer de deur uit maar zoals jullie al gelezen hebben was dat maar voor kort. De route heb ik zelf iets te lang niet meer gelopen en ik heb twee veranderingen gezien. Stukje 'afsnijden' naar het Posbankpaviljoen kan niet meer en een stukje off-road is nu bestraat.

Verder prima gelopen, de Muur nog op gelopen in een stevig tempo en na binnenkomst terug gelopen naar groep 2. Tweemaal van de makkelijke kant de Muur beklommen en tweemaal vanaf de moeilijke kant. Totaal met het kleine rondje vooraf en het terug lopen kreeg ik 23,45km op de teller. Jaren geleden dat ik dat liep maar het voelde goed.

De catering was ook prima verzorgd en die was ook welkom voor iedereen. Het ijsje als afsluiting bij La Farfalla in Velp ging er ook in (ondanks de harde knal van Floor :wink: ).
Floor
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 13:55

Ook ik heb me goed vermaakt vanochtend. Onder alle weersomstandigheden. Vanochtend moest ik terug mijn huis in om mijn regenpak te halen, aan het eind van de middag schrok half Velp op vanwege een klapband van mijn leenfiets omdat die blijkbaar te lang in de zon had gestaan. Daartussen ook vanalles meegemaakt en uiteraard ook leker gelopen. Was goed om ook weer eens dit tempo te lopen.

Nu banden plakken (van mijn andere fiets) :? .
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 21-08-2011 14:14

Wat een heerlijke ochtend!
net na de bui op het fietsie naar Rozendaal gegaan, wat was het heerlijk fris.

daar aangekomen wat nieuwe gezichten gezien en begroet.
het was wachten op de toppers...
Chiel liep op kop, leek geen centje pijn te hebben... bemoedigend!

Daarna de 14km gelopen, in fors tempo! desondanks had iedereen voldoende lucht voor flinke babbels,
't was een erg gezellig cluppie vlotte hardlopers :d:

De hei was super, en in combinatie met de vochtige dampen bijna sprookjesachtig. Het bielzenpad omlaag (en later omhoog :x ) heeft bij mij absuluut de meeste indruk gemaakt. prachtig.

De muur was weer ouderwets pijnlijk, al is het lijden tijdens de finale van de Posbankloop een stuk groter ;). Mijn benen voelden vandaag prima, ondanks de leegloop tijdens het mountainbiken van gisteren. Ook dat is bemoedigend!

De catering was dik in orde, het lekkere zonnetje om in uit te dampen ook. Nadien nog ff ijsje/colaatje in Velp en weer tevreden huiswaarts gepeddeld.

Thx everyone, 't was een mooi dagje!
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 14:31

Tja, wat valt er nog toe te voegen? Het was goed gezelschap en een mooie route. Leuk om meer CNR-ers ontmoet te hebben.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 15:08

Leuk leuk leuk!

Vroeg het bedje uit om 2 uur te rijden naar Rozendaal. Daar stond op de parkeerplaats al een groepje CnRers te wachten en te trappelen om te mogen gaan. Even iedereen begroet (ik ben nu al weer heel veel nam,en kwijt en de gezichten die erbij horen :oops: , dus moeten we dit maar vaak doen). Toen ging het kleine rondje van start en heb ik me omgekleed in zo weinig mogelijk :|3 en toen ze er aan kwamen gingen we. Het was een prachtige (zware!) route waarin we ook even de tijd hebben genomen om van het uitzicht te genieten. Prachtig! Dat hebben we niet in het westen (zulke gemene heuvels ook niet :twisted: ). Het was best afzien, maar echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Het eindigde met cola en een knal (fiets van Floor idd).
Leuk jullie allemaal te hebben ontmoet en Henny, bedankt voor de catering!
Ook bedankt aan mijn coaches (en natuurlijk onze gids Sander!), die me er doorheen hebben gesleept. Hoera, ik heb de posbank gelopen!

Groetjes, Marlies
Laatst gewijzigd door Sterrekind op zo 21-08-2011 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Floor
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 15:30

Nog bedankt voor het thuisbrengen Marlies!
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 15:33

Graag gedaan! :D
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

zo 21-08-2011 15:41

Heeft er nog iemand foto's gemaakt?
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 15:50

Ik was van plan een groepsfoto te maken, camera bij me, maar totaal de foto vergeten. Toen ik er achter kwam zaten we nog maar met een klein groepje op een terras... Geen foto's dus...
Plaats reactie