2011-08-21 Trainingsloop omgeving Arnhem

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
jankeemink
Lid
Lid

zo 21-08-2011 15:56

Zo te lezen was het weer erg gezellig vanmorgen in Rozendaal :) .
Ben zelf net terug van een herstel loopje van de wedstrijd die ik gisteren gelopen heb, maar denk er zeker over om ook eens aan te sluiten.
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 16:01

Geen foto?

Waar was kiekjesdief??
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 21-08-2011 16:04

:lol:

als die net na het restaurantje op de top had gestaan had ie echt kunnen cashen...

een lint van lopers, ik nog redelijk fris, allemaal dansend over de bielzen...
tel daarbij veel hoogteverschil, bloeiende heide, vochtige dampen van net na de bui (of was dat op een eerder punt?) en beeld je je eigen topshot in.

ik had 'm wel 30x45 in mijn woning willen hebben 8)
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 16:22

+1!

Over het restaurantje gesproken... zou Sander daar nog steeds zitten?
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 21-08-2011 17:00

en hoe zit het met iRun?

al een hele tijd online, zou hij ons verrassen met een verslag ter grootte van een A4? (nou ja, verrassen... ;))
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Iwanowitsch

zo 21-08-2011 19:49

Hoi,
ik ben ook net na wat familiebezoek weer thuis van een volle dag Posbank.

Leuk geweest. Mensen kwamen uit het hele land naar Rozendaal toe.
Lekker wisselend weer, moeten we vaker doen zo'n trainingsloop bij "Code Oranje" !!!

Prima rustig tempootje en weer helemaal een beetje op krachten na m'n mindere daagjes ...

Mooi wat nieuwe gezichten gezien en gesproken en wat bijgepraat met enkelen.
Luxe hoor die gids Sander met z'n ranke speurhond Donja.
Ik was helemaal m'n water voor Donja vergeten uit de auto te halen ... :oops: (Sorry Donja !!!).

Ook al ken ik de Posbank/ Beekhuizen best wel een beetje toch was ik aangenaam verrast door de mooie nog onbekende plekkies.
Leuk om te herhalen,
bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid het was een goede dag ...

Gr. Iwan.
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op zo 21-08-2011 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
HennyV
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 20:57

Het was een training die in een goede sfeer en met een mooi tempo verlopen is. Prachtige omgeving, zelfs de Arnhemse moesson kon daar niets aan veranderen. Zo af en toe waande ik me op de Afrikaanse hoogvlakte. Het woord fartlek is perfect van toepassing op de flanken van de Posbank. De muur was naar beneden meer dan perfect, naar boven ietsje minder... Ik dacht dat ik een aardige conditie had, maar bergop ben ik niks waard. Gelijk maar ingeschreven voor de bergsprints van Dick, misschien wordt het dan beter.
Bedankt Roger voor het uitzetten van de route.

Leuk ook om zoveel mensen uit zoveel windstreken te zien.

Allen bedankt voor jullie positieve bijdrage, mede namens Philip. Waarschijnlijk kunnen we hem binnenkort op het forum begroeten.

Ed en ik pakken de handschoen op om nog een volgende trainingsloop te organiseren. Dat zal dan zijn in het gebied tussen Oosterbeek, Doorwerth, Wolfheze. Net zo mooi, net zo steil. Jullie treffen snel een nieuwe post aan op het forum.

Naar alle waarschijnlijkheid is die training ergens eind oktober/november. Eerst is de trainingsloop van Marlies en Iwan.
No pain, no gain

Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
Ladyrun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 21:33

Wat een heerlijke verhalen, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ik ga zeker een keer aansluiten.

De pos[s]t[/s]bank is op dit moment wel heel erg mooi, de hei die zo mooi in bloei staat en alles is verder zo mooi groen. Het heeft zo zijn voordelen hoor een natte zomer.

Vorige week zondag tijdens de bostraining met mijn club spotten we zomaar 2 zwijnen met 3 jonkies, prachtig! Het was toen voor mij de eerste keer dat ik er liep en ik heb me gelijk voorgenomen vaker de kant van Arnhem op te gaan, :wink: hoewel Nijmegen toch ook wel hele mooie bossen heeft. Met de club wisselen we dan ook af.[/s]
Run like hell, feel like heaven

www.ladyrun.nl
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 21:38

LazyD schreef::lol:

en hoe zit het met iRun?

al een hele tijd online, zou hij ons verrassen met een verslag ter grootte van een A4? (nou ja, verrassen... ;))
Nee, sorry. Blijkbaar stond CnR ergens nog op de achtergrond te draaien. Er zit ergens nog iets van mogelijke inspiriatie in maar dat zou evt nog moeten uitkristaliseren...

Ben nog even op de fiets weggeweest, daarna lekker gekookt, en genoten van post-loop-rozigheid. Lekker.

Het was zeker leuk om jullie allemaal te ontmoeten. Helaas lijkt eht erop dat er maar een paar zijn blijven hangen in mn hoofd.
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

zo 21-08-2011 22:08

iRun schreef: Helaas lijkt eht erop dat er maar een paar zijn blijven hangen in mn hoofd.
dat duurt even en vergt meer ontmoetingen, ik zal eens gaan tellen hoeveel mensen ik hier persoonlijk ken en me onmiddelijk voor de geest kan halen ;-)

PS: Van de 100 mensen die het meest gepost hebben ken ik er ongeveer 70-75 persoonlijk ;-)
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 21-08-2011 22:20

Leuk om de ervaringen te lezen!
Achteraf gezien had ik -met een andere planning- wel meegekund, want we vertrekken pas in de loop van de week met vakantie. Alleen heb ik afgelopen vrijdag ruim 2 uur en 20 km. gelopen en mijn knieën/bovenbenen waren nog niet helemaal de oude (of juist wel oud?).

Ik heb al wel zin in de loop in Katwijk op 25 september. Dan ga ik ook eens wat gezichten in het echt zien. Maar eerst: vakantie! Eindelijk!
HennyV
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-08-2011 6:56

Voor de vastlegging: wie waren erbij gisteren

:arrow: HennyV
:arrow: Roger/Runfun
:arrow: Dries/Lazyd
:arrow: Ed_Arnhem
:arrow: Andre/Achterhoekrunner
:arrow: g(erben)zomer
:arrow: philip de bruijn
:arrow: Floor
:arrow: Jorik
:arrow: Rutger
:arrow: Marlies/Sterrekind
:arrow: Sander/Shoeff
:arrow: Mike/ iRun
:arrow: Iwan(owitsch)
:arrow: Chiel
No pain, no gain

Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

ma 22-08-2011 8:38

Sterrekind schreef:Ik was van plan een groepsfoto te maken, camera bij me, maar totaal de foto vergeten. Toen ik er achter kwam zaten we nog maar met een klein groepje op een terras... Geen foto's dus...
Jammer, ik had jou wel eens willen zien in zo weinig mogelijk :lol:
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-08-2011 10:23

Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-08-2011 10:30

:o 8O :lol:
Hardlopen, trainen, wedstrijden en meer... www.run-fun.nl
Plaats reactie