In dit forum is het de bedoeling om tot afspraken mbt gezamenlijke trainingen te komen en om lijstjes met deelnemers op te stellen. Iedereen kan ieder bericht bewerken, waardoor je je eigen gegevens kunt invoeren en bewerken. KKDWD (kind kan de was doen)!
Mocht het overigens zo zijn dat je de berichten toch niet kunt wijzigen dan heeft de beheerder verzuimd om je als (nieuw) lid aan de groep Run'n'Greetz toe te voegen. Stuur dan gerust even een mailtje aan de webmaster, dan komt het allemaal goed. (webmaster@chatnrun.nl).
[Als de lopen achter de rug zijn worden de betreffende topics uit de lijst verwijderd door de webmaster.]??
Om alvast te oefenen met een gestructureerde invoer ten behoeve van het omzetten in chronologische volgorde, graag de volgende wijze hanteren:
jjjj-mm-dd: Naam evenement, plaats.
Instructies Train'n'Greetz
-
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog
Weblog
Wa's dat nou
Train'n'greetz moet juist op gereageerd kunnen worden
Ben je niet in de war met de Run'n'greetz?
Bij de run'n'greetz ligt de info al vast en hoeft er niet op gereageerd te worden maar bij de train en greetz kan er allerlei info bijgevoegd en aangepast worden door de diverse deelnemers.
Wel zo gezellig toch

Train'n'greetz moet juist op gereageerd kunnen worden

Ben je niet in de war met de Run'n'greetz?
Bij de run'n'greetz ligt de info al vast en hoeft er niet op gereageerd te worden maar bij de train en greetz kan er allerlei info bijgevoegd en aangepast worden door de diverse deelnemers.
Wel zo gezellig toch

to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
DW-5GWZT
-
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
Iets te letterlijk de info gekopieerd en is al aangepast.
Vraag is nog wel of de afspraken na afloop eeuwig moeten blijven staan? Vandaar de haken met de ??
Bij de wedstrijden worden ze verwijderd.
Vraag is nog wel of de afspraken na afloop eeuwig moeten blijven staan? Vandaar de haken met de ??
Bij de wedstrijden worden ze verwijderd.
The trail is the thing, not the end of the trail.
Weblog
Weblog
- Sterrekind
- Lid
- Contacteer:
Wat is de ZZ-methode? 

Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Als je voor de datum ZZ zet komt het topic onderaan te staan. In elk geval onder de topics met een gewone datum zonder ZZ.
Ik heb inderdaad stevig opruiming gehouden. Als dat foute boel blijkt te zijn graag een reactie, want anders ga ik het binnenkort weer fout doen.
Wat is de functie van het bewaren van een Train'n'Greetz-topic?
Ik heb inderdaad stevig opruiming gehouden. Als dat foute boel blijkt te zijn graag een reactie, want anders ga ik het binnenkort weer fout doen.
Wat is de functie van het bewaren van een Train'n'Greetz-topic?
BV sinds september 2006. DN2ASR1
- Sterrekind
- Lid
- Contacteer:
Nostalgie?
Even serieus, ik vind het prima zo! Van mij mogen gedane loopjes na een weekje weg (mss nog even nakletsen, kan ook in een ander topic natuurlijk).

Even serieus, ik vind het prima zo! Van mij mogen gedane loopjes na een weekje weg (mss nog even nakletsen, kan ook in een ander topic natuurlijk).
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
- Manon
- Miss Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Ik zal niet zeggen dat ik wekelijks de oude TnG-topics doorlees. Maar er staan soms toch wel leuke dingen in. De route, fotootjes, wat nagebabbel. Ik vind het jammer om dat weg te gooien. Vergelijkbaar met de wedstrijdtopics; wedstrijden van meer dan een week geleden worden ook niet weggegooid.
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
Why just run, orienteering is more fun!
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Dat lijkt me wel het minste.Manon schreef:Anders voel ik me dadelijk nog verplicht om al die ouwe meuk door te gaan lezen![]()
Een week na terugzetten word je overhoord.

BV sinds september 2006. DN2ASR1