2011-10-02 [BFR] Trainingsloop Doorn

Om afspraken voor gezamenlijke trainingen te maken of mooie looproutes te delen.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

di 23-08-2011 13:14

OP ZONDAG 2 OKTOBER IS ER EEN LOOP VOOR BLOTE VOETEN LOPERS (IN DE RUIME ZIN VAN HET WOORD) OP DE UTRECHTSE HEUVELRUG IN DE OMGEVING VAN DOORN.

AANVANG 10.30 UUR.

WE LOPEN OP EEN AFWISSELENDE ONDERGROND.
MOGELIJKHEID VAN 5 KM tot 15 KM.
ER IS KOFFIE OF ANDER DRINKEN NA AFLOOP.

deelnemers:

:arrow: struiner/Martin
:arrow: dijkloper/Peter
:arrow: Keimpe/Keimpe
:arrow: Appie-B/Albert
:arrow: Johannesdeloper/Jan
:arrow: Vinci/Vincent
Laatst gewijzigd door dijkloper op do 15-09-2011 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
BV sinds september 2006. DN2ASR1
johannesdeloper
Lid
Lid
Contacteer:

do 25-08-2011 9:52

Hallo Barefooters,

Ik loop graag met jullie mee op 2 oktober, ben wat BF betreft redelijk nieuw maar zou wel 15 km kunnen redden evt stukje op Fivefingers.

Johannesdeloper / Jan Roos
[s]johannesdeloper.web-log.nl[/s]
johannesdeloper.punt.nl
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

za 27-08-2011 21:00

Ha Jan,

welkom op het forum, lijkt me leuk je op 2 oktober te ontmoeten.

groeten,
Peter
BV sinds september 2006. DN2ASR1
jenk
Lid
Lid
Contacteer:

zo 28-08-2011 18:08

Hmm, ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in ga effe kijken of ik mee ga doen.
Jullie horen van mij.

Peter, volgens mij doet George ook mee :!:

Groeten Karl
struiner
Lid
Lid
Contacteer:

za 17-09-2011 15:49

In september deed ik onderstaande oproep voor een informele loop.

OP ZONDAG 2 OKTOBER IS ER EEN LOOP VOOR BLOTE VOETEN LOPERS (IN DE RUIME ZIN VAN HET WOORD) OP DE UTRECHTSE HEUVELRUG IN DE OMGEVING VAN DOORN.

AANVANG 10.30 UUR.

WE LOPEN OP EEN AFWISSELENDE ONDERGROND.
MOGELIJKHEID VAN 5 KM tot 15 KM.
ER IS KOFFIE OF ANDER DRINKEN NA AFLOOP.

deelnemers tot nu toe zijn:
Struiner/Martin; Dijkloper/Peter; Keimpe/Keimpe; Appie-B/Albert (waarschijnlijk); Johannesdeloper/Jan;Vinci/Vincent;Wouter Buist (misschien)

KORTOM: HEB JE TIJD EN ZIN, GEEF JE OP EN SLUIT JE AAN!

Ik heb een paar ideeën voor een programma. We kunnen onze hardloopschoenen showen waarmee we een eventuele strenge winter hopen te overleven. Misschien wil Jan Willem (Loopgek) van enkelen van ons filmopnamen maken zodat we na afloop over onze looptechniek van gedachten willen wisselen. Ik kan me ook voorstellen dat we Wouter Buist vragen om iets te laten zien van zijn manier van energiezuinig lopen. Maar dan moet ik eerst zeker weten of Wouter kan. Dat is op dit moment niet duidelijk. Het zijn maar enkele mogelijke suggesties. Het belangrijkste is dat we lekker gaan lopen!
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

za 17-09-2011 15:57

struiner schreef: Misschien wil Jan Willem (Loopgek) van enkelen van ons filmopnamen maken zodat we na afloop over onze looptechniek van gedachten willen wisselen. Ik kan me ook voorstellen dat we Wouter Buist vragen om iets te laten zien van zijn manier van energiezuinig lopen.
Op zich leuk, maar ik ga nog niets toezeggen. Op 2 oktober zou ik misschien naar de Singelloop in Breda, en ik heb die dag ook al een uitnodiing voor het onderlinge loopje van Runningtherapie-nederland.

Maar op zich zou moeten kunnen. Ik kan waarschijnlijk ook veel schoenen van Inov-8 leveren/showen. Als ik er dan toch ben.
Maar ook de optie van Boco (dagje in Nijverdal schoenen + video) heb ik nog in m'n achterhoofd.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Frunning
Lid
Lid
Contacteer:

za 17-09-2011 17:40

Oh, zie nu pas dat er een aparte thread is hiervoor… zoals ik in de algemene blotevoetenthread al zei gaat het ons waarschijnlijk niet lukken om er bij te zijn :-(
Frunning: running, maar dan nèt ff anders!
Eigenzinnige activiteiten, nieuws, tips, clinics en meer op het gebied van (barefootstyle) hardlopen.
www.frunning.nl
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 26-09-2011 12:58

*schop omhoog*

Daarnaast nog een paar vraagjes:
* 15km is me wat ver. Afhankelijk de ondergrond zou ik graag een rondje van 7-12km lopen. Kan dat?
* Waar in Doorn kan ik me melden?
* Verwacht het wel, maar voor de zekerheid; is er iemand met de auto, zodat ik daarin wat spullen kan leggen tijdens het lopen? Ik kom zelf nml. op de fiets of met de bus.
Afbeelding
Vinci
Lid
Lid

ma 26-09-2011 16:55

Ik kom met de auto en heb een grote kofferbak :-)

Ook voor mij is 15 km wat ver, al red ik het misschien wel in een rustig tempo.
struiner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 28-09-2011 8:30

Ik ben van plan om donderdag het startadres en de overige informatie toe te sturen voor het b.v. lopen op de Utrechtse Heuvelrug zondag a.s. Iedereen die zich als (mogelijke) belangstellende heeft op gegeven ontvangt de informatie dan in haar of zijn privé mailbox.

Het belooft ook zondag prachtig weer te worden.
Ik zal de route zo uitkiezen dat mensen die niet zo heel lang op blote voeten willen/kunnen lopen ook lekker mee kunnen doen. Heb je zin en mee te doen en heb je je nog niet opgegeven? Het kan simpel via een berichtje op dit forum.

Martin
Vinci
Lid
Lid

wo 28-09-2011 10:54

Martin, het gaat me niet zozeer om de blote voeten, maar ik heb uberhaubt nog nooit 15 km gelopen. Dus een mogelijkheid om het wat korter te maken zou wel prettig zijn. Nou had ik voor het rondje van Boco op de Holterberg nog nooit 10 km gelopen, en ook dat ging prima, dus met een beetje geluk lukt die 15 km zondag ook wel.
irene
Lid
Lid
Contacteer:

wo 28-09-2011 16:44

Ik wou ook wel komen, als t lukt... ik zal je mijn email even sturen
hoe lang verwacht je dat we ongeveer bezig zijn? Zit een beetje in de scriptie stress 8O
struiner
Lid
Lid
Contacteer:

do 29-09-2011 21:51

Zojuist heb ik aan twaalf lopers die eerder te kennen hebben gegeven om zondag (misschien) een blogje blootvoets mee te lopen over de Utrechtse Heuvelrug een privé-bericht gestuurd in hun Chat'n'Run mailbox. Daarin staan gegevens over de plek van samenkomst etc.
Mocht je geen bericht hebben ontvangen en zondag a.s. van half elf tot ongeveer half één toch mee willen doen (wellicht heb je dit al eerder kenbaar gemaakt...) schroom niet om dit via dit forum te melden zodat ik je alsnog de informatie kan toesturen.
abik
Lid
Lid

za 01-10-2011 18:41

Ja lijkt me leuk. ik ben even van internet weg geweest. maar als iemand me even de gegevens doormeelt (pb) kan ik morgenochtend in de trein zitten.
Go lightly. Eat heavy.
irene
Lid
Lid
Contacteer:

za 01-10-2011 18:58

Ik ben er ook bij. Ik reis naar station Driebergen Zeist en neem daar de bus, hopelijk sluit het allemaal aan :). Abik, ik stuur je het even door.
Plaats reactie