Zondag 18 aug. 2013 heb ik een lange duurloop in de planning. Zijn er mensen die zin hebben mee te lopen?
Tijdstip: 8:00
Afstand: ong. 30km
Tempo: 4:50-5:30 min/km
Start: Wageningen
Parcours: (groten)deels onverhard
Route: In elk geval bos en wellicht wat stuwwallen of heide
Laat maar weten!
2013-08-18 Trainingsloop 30km Wageningen
Laatst gewijzigd door Appie-B op vr 16-08-2013 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Contacteer:
Leuk !!
In m'n agenda gezet Albert.
Ik kijk even of het in de agenda past (agenda momenteel niet bij de hand). Leuk initiatief.
No pain, no gain
Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
Gezellig! 

Nog meer geïnteresseerden voor een duurloop van zo'n 30km a.s. zondag?
Ik denk wel dat ik mee ga. Kunnen we ook om 08.00 uur vertrekken?
No pain, no gain
ChatnRunner schreef:Leuk !!
Heb jullie een mail gestuurd Henny en Iwan.HennyV schreef:Ik denk wel dat ik mee ga. Kunnen we ook om 08.00 uur vertrekken?
Moet me nog wel mentaal voorbereiden op een 30km (in de regen?)

De vorige keer dat ik een duurloop met je deed vanuit Wageningen was leuk. Ik ben wat eerder terug gekomen van vakantie, maar weet nog niet of ik zondag kan.Appie-B schreef:Nog meer geïnteresseerden voor een duurloop van zo'n 30km a.s. zondag?
Dat is alweer even geleden...MiepMiep schreef:De vorige keer dat ik een duurloop met je deed vanuit Wageningen was leuk. Ik ben wat eerder terug gekomen van vakantie, maar weet nog niet of ik zondag kan.Appie-B schreef:Nog meer geïnteresseerden voor een duurloop van zo'n 30km a.s. zondag?

-
- Lid
- Contacteer:
Zou leuk zijn Jan als je ook zou kunnen komen.
Geldt ook voor anderen natuurlijk.
Hoe meer zielen hoe meer je weet wel ..