Maarten,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van en een prachtig (loop)jaar!
Henk
Gadget-Maarten gefeliciteerd!
Normaal feliciteer ik eigenlijk niet op deze wijze, maar voor een naamgenoot maak ik natuurlijk een uitzondering
Maarten van harte feliciteerd!
Maarten

Maarten van harte feliciteerd!
Maarten
huh? welk boek heb je dan ook alweer?dijkloper schreef:Ik eigenlijk ook niet, maar voor iemand die nog steeds een boekje van me terugkrijgt: van harte gefeliciteerd Maarten!
Ik zou graag een rss feed willen voor mn verjaardag

Maarten
One, two, Tri
Gefeliciteerd!
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
Maarten,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren in gezondheid, voorspoed en geluk.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren in gezondheid, voorspoed en geluk.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
het gaat mij er om wie je bent.
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Boek over POSE-running is toch van jou?gadget schreef: huh? welk boek heb je dan ook alweer?
LOLgadget schreef: Ik zou graag een rss feed willen voor mn verjaardag![]()
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Ooooh ja, nu weet ik het weer..dijkloper schreef:Boek over POSE-running is toch van jou?gadget schreef: huh? welk boek heb je dan ook alweer?
Maarten
One, two, Tri
- Sterrekind
- Lid
- Contacteer:
Gefeliciteerd Maarten! Maak er maar een mooi jaar van! Ga je nog iets leuks doen?
Groetjes, Marlies
Groetjes, Marlies
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Dank je Marlies,Sterrekind schreef:Gefeliciteerd Maarten! Maak er maar een mooi jaar van! Ga je nog iets leuks doen?
Groetjes, Marlies
Ik doe niet al te veel aan mn verjaardag. Lekker taartje en wat vrienden en familie dit weekend en dat is het..
Maarten
One, two, Tri
Gefeliciteerd Maarten, hoe gaat het verder met je? 

Ik ben alweer helemaal ontdipt Hilko.. jij bent toch niet stiekum ook in een dipje geraakt heHilko schreef:Gefeliciteerd Maarten, hoe gaat het verder met je?

Maarten
One, two, Tri
Van harte Maarten!

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.