Prettig (trainings)weekend !Manon schreef:Zo. Ik ga een weekend lang in training voor het TopCircuit. Ik lees het zondag allemaal wel

Loop-ze,
Bart
Moderator: ChatnRunCircuitMods
Prettig (trainings)weekend !Manon schreef:Zo. Ik ga een weekend lang in training voor het TopCircuit. Ik lees het zondag allemaal wel
Kijk, de nieuwsbrief is uit en aangekomen, da's mooi !Hilko schreef:Mogen we al naamsuggesties doen?
Mogen we al wedstrijden voordragen?
technisch verhaaltje,zit een nivootje hoger bij je provider. Die heeft een eerste spamfilter, komt die daardoor kun jij ook nog een persoonlijk spamfiler hebben. In dit geval wordt het bijv bij delen van chello geblocked.LazyD schreef:Denis, m'n spambox is leeg, ik denk dat er iets anders misgaat.
Ik zie de haagse ooievaar al met "het kindeke" vliegenLazyD schreef:Tijdens de CPC maar eens broeden op een leuke naam voor het circuit![]()
( off topic) Heeft die in ieder geval een excuus als de PR niet wordt gehaaldRobisrunning schreef:Ik zie de haagse ooievaar al met "het kindeke" vliegenLazyD schreef:Tijdens de CPC maar eens broeden op een leuke naam voor het circuit![]()
Dat mag inderdaad niet gebeuren miss, deze misser!Petra40 schreef:Nieuwsbrief, nieuwsbrief??? Waar gaat het nu weer over......ik heb gewoon niets ontvangen. Je zou toch denken dat de Miss een nieuwsbrief toegezonden zou krijgen. Niets is minder waar.....helaas....
Het versturen zelf gaat volgens mij niet goed, vorige keer wel gekregen, deze keer niet. Ik heb geen provider-side spamfilter en krijg dus alles direct op mijn eigen bord.Denis schreef:Hmmm er blijken wat providers ChatnRun als SPAMnRun te zien zo te merken.....
Ja, dat was de planning. Was er een storing in het adsl-netwerk waardoor ik de hele avond het internet niet op kon. Ik vermoed kwade opzetManon schreef:Ik lees het zondag allemaal wel
We hadden je al gemistManon schreef:Ja, dat was de planning. Was er een storing in het adsl-netwerk waardoor ik de hele avond het internet niet op kon. Ik vermoed kwade opzetManon schreef:Ik lees het zondag allemaal wel