Maar je hebt gelijk, we waren een beetje off-topic aan het kletsen. Ik zal iets nuttigs gaan doen, dan heb ik straks nóg meer van die week gemaakt. BTW Ik ben het wel met je eens, Bertus.

Moderator: ChatnRunCircuitMods
blz4 van dit topic:boco schreef:Doet Limburg ook mee in het circuit?
(uitdaagmodus.... en on topic! )
Robisrunning schreef:Noord - Oost - Midden - Zuid (+België) - West, CnRTopcircuit is het best.....
Nou ja, ze hebben toch al heel wat verklapt lijkt mij.Manon schreef:Tsss, nog een week. De spanning wordt schier ondraaglijk
Ja duuuh, dat kan altijd bij elke wedstrijd. Er is alleen meestal een klein probleempje...Don_K schreef:Manon schreef:
Voorts hebben ze een paar keer aangegeven dat lopers uit heel Nederland mee zullen kunnen doen.
Kleine probleempjes vragen erom op opgelost te worden toch...evelyne schreef:Ja duuuh, dat kan altijd bij elke wedstrijd. Er is alleen meestal een klein probleempje...Manon schreef: Voorts hebben ze een paar keer aangegeven dat lopers uit heel Nederland mee zullen kunnen doen.
Huuuuuuuuuuu, dat kan niet he, je hebt zoals je weet een belangrijke rol dus nog ff een klein weekje geduld.Petra40 schreef:ik denk niet dat ik het aan kan....
Ja zeg Denis, (van de taxicentrale)Denis schreef:Huuuuuuuuuuu, dat kan niet he, je hebt zoals je weet een belangrijke rol dus nog ff een klein weekje geduld.Petra40 schreef:ik denk niet dat ik het aan kan....
En nogmaals niet omdat we nog niet willen delen, maar omdat we nog niet kunnen....