Nieuwsbrief CnR ???-circuit

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

za 14-03-2009 10:01

LazyD schreef:Hier nog geen nieuwsbrief
Hmmm er blijken wat providers ChatnRun als SPAMnRun te zien zo te merken.....

Dan maar even integraal, hieronder is wat we verstuurd hebben :
Beste mede-CnR's,

Er is al flink over gesproken, er is al flink naar gegist, maar nu is het er echt bijna….
Het allereerste echte CnR-???-circuit. Met ???-wedstrijden.

???, mag het wat helderder ?
Natuurlijk… Chat’n’Run zou Chat’n’Run niet zijn als we het niet net ff anders,en net ff beter willen doen.
Maar daar hebben we jullie voor nodig !

Waarvoor dan?
Ten eerste een naam, wie voor de start van het circuit de winnende naam bedenkt start al met 15 punten voorsprong op de rest. Dus kom maar op met de naamsuggesties, we werken nu tijdelijk (bescheiden als we zijn) met de naam CnR-TOP-circuit. . Op het forum komt de uitleg.
Ten tweede de wedstrijden, het circuit mag dan “toevallig” door wat mensen rondom A’hem zijn georganiseerd, het is een Nederlands(talig) circuit, dus uit alle windstreken mogen er wedstrijden aangedragen worden door jullie, waar jullie zelf op mogen stemmen. Voor het gemak hebben wij de eerste 2 maanden bedacht,daarna vragen we jullie input.

Is het dus een 100% democratisch circuit waarin iedereen alles samen beslist?
Neeeeeeee, natuurlijk niet ! Er is een klein organisatiecomité dat een aantal voorwaarden en regels heeft opgesteld en de techniek achter het circuit heeft geregeld.
Vanaf morgen rond een uur of 12.00 kunnen en zullen we alle details op het forum bekend maken,en kunnen jullie beginnen met inschrijven, een naam bedenken en wedstrijden opgeven.

Voor wie is dat circuit eigenlijk?

Eigenlijk voor iedereen die wel eens aan een stuk of 5 wedstrijden per jaar meedoet EN lid van Chat’n’Run is. We hebben een telling die poogt zo eerlijk mogelijk te zijn. We proberen afstand, leeftijd en geslacht te elimineren,en stimuleren deelname waardoor niet per definitie de snelste,18-jarige,talentvolle man op de 5 kilometer zal winnen.

Ik kan niet wachten, wanneer start het?
Inschrijving kan vanaf morgen 12.00 uur, de eerste wedstrijd is op 29 maart in alle regio’s tegelijk. Deze eerste wedstrijd is meteen een wedstrijd waarin bonuspunten zijn te verdienen. Verder zijn dat voor elke regio een wedstrijd die jullie mede zelf bepalen, de Safarirun en een speciale Chat’n’Run-circuit-baanwedstrijd op 9-9-9.

Hmmm,klinkt goed, en wanneer eindigt het dan?
Een Chat’n’Run-circuit zou niets zijn zonder dat de inmiddels beroemde Safarirun onderdeel van het circuit uitmaakt, en die van 2010 is dan ook de afsluiter van het circuit ! De prijsuitreiking volgt daarna en zal onvergetelijk worden. De prijzen zijn het nu al.

Oftewel morgen gaat het beginnen ! Wij hebben er nu al zin in, hopelijk jullie ook.

Sportieve groet,

Organisatie ???-circuit
Laatst gewijzigd door Denis op zo 22-03-2009 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
NielsS
Lid
Lid
Contacteer:

za 14-03-2009 10:19

Hier is hij wel aangekomen, ben erg benieuwd wat het geworden is.

Vooral naar puntentelling voor klassement want dit lijkt me erg lastig, voor de meeste manieren is namelijk wel wat te zeggen..

Maar ook voor de puntentelling die hier gebruikt gaat worden zullen weer voor en tegenstanders zijn.

Gr Niels
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

za 14-03-2009 10:37

NielsS schreef:Maar ook voor de puntentelling die hier gebruikt gaat worden zullen weer voor en tegenstanders zijn.
Klopt helemaal Niels, en om te voorkomen dat er daarover weer allerlei discussie ontstaat hebben wij dan ook een keuze gemaakt die ons inziens de meeste CnRers kan bedienen. De ideale puntentelling bestaat helaas niet.
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

za 14-03-2009 10:56

Ik ben ook benieuwd naar de details, leeftijd, geslacht elimineren lijkt me namelijk nogal moeilijk. Als ik als voorbeeld de 7^^loop neem (de bedrijvenloop) dan zie je enorme verschillen tussen bijvoorbeeld een vrouw van in de 40 die een x-aantal punten haalt en welke tijd een man van bijvoorbeeld 26 moet lopen om hetzelfde aantal punten te halen. Ik ben benieuwd en misschien komt er wel een categorie voor bijvoorbeeld mannen en vrouwen en misschien ook leeftijdscategoriën.
Hardlopen, trainen, wedstrijden en meer... www.run-fun.nl
marco1
Lid
Lid
Contacteer:

za 14-03-2009 14:07

"Een Nederlandstalig circuit, alle windstreken", dus ook de overzeese koninkrijksgebieden?????

Zijn er ook maximale afstanden of zijn ultralopen ook vertegenwoordigt?
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

za 14-03-2009 14:09

marco1 schreef:"Een Nederlandstalig circuit, alle windstreken", dus ook de overzeese koninkrijksgebieden?????
Marco, die is scherp!
ik weet niet of dat lukt :roll:

loopse
mynko
coen
Lid
Lid
Contacteer:

za 14-03-2009 15:09

Hé, da's een dag te vroeg! Zijn we rustig op trainingsweekend, wordt de rest van NL en België geïnformeerd over de nieuwste trend in hardloopland... de opzet ziet er goed uit!

We zijn wel erg opgelucht, dat het gewicht niet wordt mee"gewogen", zo hebben we tenminste ook een kans. En ik zou wel benieuwd zijn naar de resultaten, die zijn omgerekend aan de hand lengte.

Ik ben benieuwd, welke wedstrijden zullen worden uitverkozen.

Ook voor 9-9-9 moet nog maar even een geschiktere datum worden gekozen. Hij is heel mooi, hoor, die datum, maar dit is een paar dagen na de Maas en Waalse Dijkenloop én het NK 10km op de weg. Da's jammer.

De middagtraining wordt de brainstormsessie over de naam van het circuit.

Groet uut Vord'n!

Coen :|3
(Jannemien, die even de laptop van Coen heeft geleend)
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 14-03-2009 15:31

ik ben eigenlijk voor het meewegen van het gewicht :)
Rafal
Lid
Lid

za 14-03-2009 15:49

Je zou op zich wel kunnen compenseren voor BMI denk ik, gewicht alleen zou oneerlijk zijn omdat lange mensen nu eenmaal groter en dus zwaarder zijn maar niet per definitie langzamer dan de kleinere lichtere lopers. Maar wel leuk initiatief dit, ik ben ook benieuwd wat het wordt. :)
Dippides
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 14-03-2009 17:41

Ik ben voor een individuele correctiefactor op leeftijd, gewicht, geslacht en aanleg. Zodat we omgerekend allemaal even snel kunnen zijn.
Bas "Slowfoot" Prins
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 14-03-2009 18:14

Ook belangrijke factoren als IQ, EQ, en het aantal aanslagen per minuut dat je kunt typen mogen natuurlijk niet vergeten worden in de grote egalisatie-omrekenaar :lol:
Maar even zonder dollen.... ik ben wel heel benieuwd naar hoe het er uit gaat zien.
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 15-03-2009 10:24

Organisatie ???-circuit schreef:Waarvoor dan?
...
Ten tweede de wedstrijden, het circuit mag dan “toevallig” door wat mensen rondom A’hem zijn georganiseerd, het is een Nederlands(talig) circuit, dus uit alle windstreken mogen er wedstrijden aangedragen worden door jullie, waar jullie zelf op mogen stemmen. Voor het gemak hebben wij de eerste 2 maanden bedacht,daarna vragen we jullie input.

Ik kan niet wachten, wanneer start het?
Inschrijving kan vanaf morgen 12.00 uur, de eerste wedstrijd is op 29 maart in alle regio’s tegelijk. Deze eerste wedstrijd is meteen een wedstrijd waarin bonuspunten zijn te verdienen. Verder zijn dat voor elke regio een wedstrijd die jullie mede zelf bepalen, de Safarirun en een speciale Chat’n’Run-circuit-baanwedstrijd op 9-9-9.
Dus iedereen die zich de afgelopen weken al had ingeschreven voor een andere wedstrijd op 29 maart loopt nu de bonuspunten mis? :?: Of hebben jullie daar rekening mee gehouden?

De Safari-run zal plaatsvinden in de regio Arnhem.
Mag ik dan concluderen dat de speciale Chat'n'Run-circuit-baanwedstrijd in een andere regio plaatsvindt? :wink:

-------

Alvast bedankt voor de organisatie van dit circuit, en voor de enorme hoeveelheid denkwerk vooraf waardoor dit een eerlijk circuit zal worden, en vooral voor het feit dat jullie dit op hebben gepakt!

Er blijft altijd wel iets te klagen (en zo niet, dan verzin ik wel wat :twisted: ), maar ik vind het fantastisch dat jullie dit op je hebben genomen!!!
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 16-03-2009 19:23

coen schreef:Zijn we rustig op trainingsweekend,
Huh? Had jij tijd om te internetten? Ik ben het hele weekend bezig geweest om alle eetmomenten rond de trainingen te plannen; het waren er teveel (eetmomenten, bedoel ik).
Overigens vind ik dat iedereen die de factor gewicht mee wil laten tellen in de puntenberekening, op dieet moet :mrgreen:
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
tacohanou
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 16-03-2009 19:55

Manon schreef:
coen schreef:Zijn we rustig op trainingsweekend,
Huh? Had jij tijd om te internetten? Ik ben het hele weekend bezig geweest om alle eetmomenten rond de trainingen te plannen; het waren er teveel (eetmomenten, bedoel ik).
Overigens vind ik dat iedereen die de factor gewicht mee wil laten tellen in de puntenberekening, op dieet moet :mrgreen:
Probeer je hier klanten te werven? :wink:
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 19-03-2009 22:21

Nieuwsbrief schreef:... de eerste wedstrijd is op 29 maart in alle regio’s tegelijk. Deze eerste wedstrijd is meteen een wedstrijd waarin bonuspunten zijn te verdienen.
29 maart?
organisatie Zandvoort Circuit Run schreef:We willen je speciale aandacht vestigen op het ingaan van de Zomertijd in de nacht van zaterdag 28 op zondag 29 maart. De klok gaat een uur vooruit. Houd hier rekening mee zodat je de start niet mist.
Plaats reactie