Nooit meer verslapen

Moderator: ChatnRunCircuitMods
Ik wel.Manon schreef:Huh? Had jij tijd om te internetten? Ik ben het hele weekend bezig geweest om alle eetmomenten rond de trainingen te plannen; het waren er teveel (eetmomenten, bedoel ik).
..... en dat zag er dan ongeveer zo uit:Calimero schreef: ...... Zelfs nog een middagdutje gedaan.
Jij leert snel bij Marcelmarcel61 schreef:Gok dat ze bedoelen laatste van dit jaar?...
Euhmmmm dat hangt natuurlijk helemaal af van hoe er geevalueerd gaat worden,en of we voor volgend seizoen ook weer vrijwilligers kunnen krijgen... Maar daarover later meer...Iwanowitsch schreef: Het mooie circuit krijgt toch hopelijk wel een vervolg ???
Ik ben er niet als de SafariRun plaatsvind, dus ik vrees dat Zus me door haar briljante inzending voor de circuitnaam (de kanjers van het circuit [hulde, hulde] schreef:Er een broeder/zuster-strijd gaande is om plaats 7
Die punten voor de circuitnaam maken al een hele tijd geen verschil, omdat ik twee wedstrijden minder heb gelopen. Jij staat één puntje voor in het puntenaantal over de beste 5 wedstrijden, dus we gaan aardig gelijk op. Jammer dat je die laatste bonuswedstrijd mist, anders had het nog een spannende strijd kunnen worden!LazyD schreef:Ik ben er niet als de SafariRun plaatsvind, dus ik vrees dat Zus me door haar briljante inzending voor de circuitnaam (de kanjers van het circuit [hulde, hulde] schreef:Er een broeder/zuster-strijd gaande is om plaats 7) en de bonusPunkte van 24/1 eenvoudig voorblijft.
Jammer, spannender kan ik het niet maken, wel duidelijker
Hmmmm,Calimero schreef:Als je er de komende maanden voor zorgt, dat je twee circuitwedstrijden meer loopt dan ik, blijft het overigens nog wel spannend.
Die zijn daar niet.LazyD schreef:Hmmmm,, zondag rijden we samen door het bos, ik zou natuurlijk wat extra technische stukjes of linke afdalingen kunnen toevoegen
Oh, wat waren ze met jou van plan dan? Wilden ze je een dansje laten maken?LazyD schreef:Daarbij, gisteren een after-conference-call met 1 der organisatoren gehad, en ik ben toch wel blij dat ik niet bij de prijsuitreiking kan zijn