Vragen ???

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

di 08-12-2009 22:56

Ah, mooi zo.
Dank voor de reactie!

8)
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 08-12-2009 23:13

Denis schreef:...

Dus ja, ook jij Evert kunt punten halen tijdens de Sylvesterloop in Soest :twisted:
Zal ik dan toch maar meedoen :)
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

do 24-12-2009 18:31

Hoe moet het nu met de punten??????????

De Dijkencross van 20-12 (puntenloop) is niet doorgegaan. De Derdekerstdagloop (puntenloop) gaat niet door.
Ik verwacht (heb net een mailtje naar de organisatie gestuurd, ik ben benieuwd of ik antwoord krijg) dat deze wel doorgaat, die gaat immers over de openbare weg.
Kan deze Dijkencross van 27-12 dan als puntenwedstrijd aangewezen worden? Lijkt me een mooi compromis (en punten voor mij :P ).
Cikobesje
coen
Lid
Lid
Contacteer:

do 24-12-2009 20:20

En punten voor mij... Ik ben bang dat de organisatie weinig mogelijkheden heeft, net als bij de vorige vragen, af te wijken van het reglement. Ik verwacht dat er veel weerstand zal komen van niet-pannerden-lopers.

Maar ben benieuwd naar de beslissing.
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

do 24-12-2009 20:36

Ja maar... we hadden een Dijkencross die uitviel, en een wedstrijd op de 27e die uitviel. Wat is er dan beter als vervanging dan een Dijkencross op de 27e? Ik stel zelfs voor: dubbele punten! Omdat 'ie 2 wedstrijden vervangt... :|3
Cikobesje
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 24-12-2009 21:08

Manon schreef:Ja maar... we hadden een Dijkencross die uitviel, en een wedstrijd op de 27e die uitviel. Wat is er dan beter als vervanging dan een Dijkencross op de 27e? Ik stel zelfs voor: dubbele punten! Omdat 'ie 2 wedstrijden vervangt... :|3
Ja, goed idee :twisted: Misschien wil de organisatie een poll houden, 't is anders toch maar saai zo de komende dagen :P . En dan zaterdagavond beslissen.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

do 24-12-2009 22:27

Jajajajajaaaaaaaaaa, we gaan op kerstavond wel weer in conclaaf. Waarschijnlijk hebben we uitsluitsel bij de Alternatieve DKL :twisted: STerker nog, misschien tellen we die wel....
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

vr 25-12-2009 22:03

Het is geschied, de heer Mensink en vrouwe Dorregeest hebben een wig in de top van de tot op heden zeer close organisatie kunnen drijven.
Dit heeft voor ons een zware eerste kerstdag opgelevert.

Toch hebben wij nu eenmalig aan onszelf gedacht en besloten geen vervangende wedstrijden aan het circuit toe te voegen. Dit om te voorkomen dat er andere zeker zo gewaardeerde deelnemers andere wedstrijden hadden gewild dan de eerder voorgestelde. Maar zeker ook om geen precedent te scheppen,want wij zouden onszelf opleggen om vanaf nu bij elke afgelaste of anderszins niet helemaal reglementaire wedstrijd een vervanger te zoeken. En dat willen we niet.......

Voor de puntenzoekers er zijn nog 21 wedstrijden waar punten te halen valt....
Hens
Benefactor
Benefactor

za 26-12-2009 0:33

Evert schreef:

Dus ja, ook jij Evert kunt punten halen tijdens de Sylvesterloop in Soest :twisted:
Inmiddels retorische vraag? :wink:

Het kan altijd erger: Voor mij betekent het uitvallen van de DKL dat ik helemaal niet in de circuituitslag kom. :cry:
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 26-12-2009 11:11

Hens schreef:
Evert schreef:

Inmiddels retorische vraag? :wink:

Het kan altijd erger: Voor mij betekent het uitvallen van de DKL dat ik helemaal niet in de circuituitslag kom. :cry:
Ja, dat vind ik nog erger.

Het wordt voor mij geen Soest, te ver voor die paar km (en dan niet duurzaam) en geveld door een griepje :(
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 27-12-2009 8:21

Denis schreef:Het is geschied, de heer Mensink en vrouwe Dorregeest hebben een wig in de top van de tot op heden zeer close organisatie kunnen drijven.
ik ben drie dagen niet hier geweest zelfs, zo zwaar heeft het me op de maag gelegen deze affaire. Denis, Rob en Taco ik hoop dat jullie vanmiddag met veel alcohol in arnhem de onderlinge verhoudingen enigzins kunnen herstellen.

loopse
mynko
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 27-12-2009 17:00

mynko schreef:
Denis schreef:Het is geschied, de heer Mensink en vrouwe Dorregeest hebben een wig in de top van de tot op heden zeer close organisatie kunnen drijven.
ik ben drie dagen niet hier geweest zelfs, zo zwaar heeft het me op de maag gelegen deze affaire. Denis, Rob en Taco ik hoop dat jullie vanmiddag met veel alcohol in arnhem de onderlinge verhoudingen enigzins kunnen herstellen.

loopse
mynko
Als de drank is in de man... is komt de wijsheid weer vanzelf.
Maw we hebben het onderwerp niet aangeroerd en gaan binnenkort weer even telefonisch in conclaaf.....
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Plaats reactie