Dank voor de reactie!

Moderator: ChatnRunCircuitMods
Zal ik dan toch maar meedoenDenis schreef:...
Dus ja, ook jij Evert kunt punten halen tijdens de Sylvesterloop in Soest![]()
Ja, goed ideeManon schreef:Ja maar... we hadden een Dijkencross die uitviel, en een wedstrijd op de 27e die uitviel. Wat is er dan beter als vervanging dan een Dijkencross op de 27e? Ik stel zelfs voor: dubbele punten! Omdat 'ie 2 wedstrijden vervangt...
Inmiddels retorische vraag?Evert schreef:Zal ik dan toch maar meedoenDenis schreef:...
Ja, dat vind ik nog erger.Hens schreef:Inmiddels retorische vraag?Evert schreef:Zal ik dan toch maar meedoenDenis schreef:...
Het kan altijd erger: Voor mij betekent het uitvallen van de DKL dat ik helemaal niet in de circuituitslag kom.
ik ben drie dagen niet hier geweest zelfs, zo zwaar heeft het me op de maag gelegen deze affaire. Denis, Rob en Taco ik hoop dat jullie vanmiddag met veel alcohol in arnhem de onderlinge verhoudingen enigzins kunnen herstellen.Denis schreef:Het is geschied, de heer Mensink en vrouwe Dorregeest hebben een wig in de top van de tot op heden zeer close organisatie kunnen drijven.
Dit heeft voor ons een zware eerste kerstdag opgelevert.
Als de drank is in de man... is komt de wijsheid weer vanzelf.mynko schreef:ik ben drie dagen niet hier geweest zelfs, zo zwaar heeft het me op de maag gelegen deze affaire. Denis, Rob en Taco ik hoop dat jullie vanmiddag met veel alcohol in arnhem de onderlinge verhoudingen enigzins kunnen herstellen.Denis schreef:Het is geschied, de heer Mensink en vrouwe Dorregeest hebben een wig in de top van de tot op heden zeer close organisatie kunnen drijven.
Dit heeft voor ons een zware eerste kerstdag opgelevert.
loopse
mynko