Zoals eerder gemeld proberen we zsm na de wedstrijden het klassement bij te werken en de laatste versie te plaatsen.
Het eerste klassement gaan we morgenavond plaatsen.
Dus iedereen die vandaag een wedstrijd heeft gelopen geef de gegevens zsm even door via het uitslagenformulier
Zou Manon automatisch op één komen en blijven ? Of glipt Michel er met zijn mooie prestatie in Arnhem meteen voorbij ? Of toch een verrassende Ton in Veldhoven....
De stand van zaken
Moderator: ChatnRunCircuitMods
Vergeet niet dat het maar 4,8 km was..... en geen 5!Manon schreef:Ik heb 139 punten
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
DW-5GWZT
Bij mij ook nietPetra40 schreef:Die rekenmachine doet het bij mij niet

Volgens mij is dat je conditieindex, niet het aantal punten wat je krijgt.Manon schreef:Da's 124 punten
Flash geïnstalleerd?vicky schreef:Bij mij ook nietPetra40 schreef:Die rekenmachine doet het bij mij niet
-
- Miss Chat'n'Run 2008
- Contacteer:
Hens schreef:Flash geïnstalleerd?vicky schreef:Bij mij ook nietPetra40 schreef:Die rekenmachine doet het bij mij niet
Ahaaaaaa, is dat het? Geïnstalleerd en wel, kom ik op 104 punten. Dank Hans voor de tip!
You never regret a workout!
- mynko
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
je mist nog een deel van de punten... ik denk dat je er 15 meer zou moeten hebben.Petra40 schreef: Ahaaaaaa, is dat het? Geïnstalleerd en wel, kom ik op 104 punten. Dank Hans voor de tip!
loopse
mynko
- Manon
- Miss Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Hens schreef:Volgens mij is dat je conditieindex, niet het aantal punten dat je krijgt.Manon schreef:Da's 124 punten
Hens, in een ander topic, schreef:Oh ja, de Conditie-index zijn de punten waarmee we rekenen in het klassement.

Ontgaat mij hier iets?
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
Why just run, orienteering is more fun!