En die uitslag is inmiddels ook verwerkt.Appie-B schreef:Ow, dat bedoel je.coen schreef:@Appie-B: dan staat je waarschijnlijk nog een prettige verrassing te wachten +8.Was geen tacktiek. De sportieve Evert attendeerde me gisteren erop dat ik in mijn verhuismaanden vergeten was een uitslag door te geven. Dat heb ik zojuist nog even gedaan.
Het Chat'n'Run klassement
Moderator: ChatnRunCircuitMods
- tacohanou
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
Dit was mijn laatste wedstrijd voor het klassement. Ik ben erg benieuwd naar de prijsuitreiking. Het was een bijzonder geslaagd evenement en met wat verbeterpuntjes voor een vervolg vatbaar.
Zelf beschouw ik Coen als winnaar. Hij vergaarde de hoogste score zonder bonuspunten (en zonder afstanden onder 3000 m). Tegen hem heb ik gestreden en moest mijn hoofd buigen. En Coen kan nog verder komen. Let op hem dit jaar.
Coen behaalde 1x 118, 2x 117, 1x 116 en 2x 115
Zelf kwam ik niet verder dan 1x 117, 1x 116 en 5x 114
Voor mij was 2009 een topjaar. Een jaar zonder blessures, een aantal scherpe PR's, en veel podiumplaatsen. Ik kan hier en daar nog kleine winst boeken, dus in 2010 sta ik er weer.

Zelf beschouw ik Coen als winnaar. Hij vergaarde de hoogste score zonder bonuspunten (en zonder afstanden onder 3000 m). Tegen hem heb ik gestreden en moest mijn hoofd buigen. En Coen kan nog verder komen. Let op hem dit jaar.

Coen behaalde 1x 118, 2x 117, 1x 116 en 2x 115
Zelf kwam ik niet verder dan 1x 117, 1x 116 en 5x 114
Voor mij was 2009 een topjaar. Een jaar zonder blessures, een aantal scherpe PR's, en veel podiumplaatsen. Ik kan hier en daar nog kleine winst boeken, dus in 2010 sta ik er weer.

- Calimero
- Miss Chat'n'Run 2005
- Contacteer:
En dat is niet eerlijk, oh nee!coen schreef:Grrrrr, deja-vue!! De Ooijse landloop werd de 5 kilometer ook gezien als 4.8 en als je dat zelfde rondje 2 keer liep voor de 10 kilometer was dat zelfde rondje ineens wel 5 kilometer.
Blijkbaar is dezelfde logica ook toegepast op het rondje van 2.5 kilometer dat we allebei hebben gelopen. De regel zal wel goed toegepast zijn omdat er waarschijnlijk geen GPS gegevens door de vrouwen zijn opgegeven maar de regel is wat mij betreft op z'n minst dubieus.

Ik ben blij dat ik niet met zo'n computertje loop, maar het wordt vast nog wel rechtgezet.

@boco: ik denk dat voor veel mensen geldt, dat zij zich hadden ingeschreven voor wedstrijden, die werden afgelast. (Voor mij zijn het er twee.) Waarschijnlijk wordt het erg ingewikkeld om het klassement hierop aan te passen en... het is toch maar een spelletje?
Ik vond 2009 een leuk loopjaar mede door het circuit. Ik heb 2 (te) hoge scores staan op een 400m en een 800m. Veel punten halen op een korte afstand bleek een stuk makkelijker dan op een langere. Ik was echter dolblij met de tijden op mijn 2 gelopen marathons, maar vond de waardering in punten daarvoor te laag. Omdat ik na de Derde Kerstdagloop wilde beginnen met de voorbereiding op Rotterdam (die door dit weer in duigen ligt) had ik geen klassement wedstrijd meer gepland, behalve de Safarirun dan.
Floor loopt wel met zo'n computertjeCalimero schreef: Ik ben blij dat ik niet met zo'n computertje loop, maar het wordt vast nog wel rechtgezet.

Ik zeg niet dat hij de winnaar is, ik zeg dat IK hem zo beschouw.LazyD schreef:Die regels zijn toch niet voor niets gemaakt?Dick schreef:Zelf beschouw ik Coen als winnaar.
De nr. 1 is de beste, en da's Coen niet

Ik zie dat ik te laat ben om mijn resultaten van de oudejaarsloop in Hilvarenbeek door te geven;
In wind, -8°C en veel sneeuw en te weinig training 49:59 netto, 50:08 bruto, was er erg blij mee gezien de omstandigheden. Goed voor een index van 80. Beter dan mijn marathon in Berlijn in 4:13:04 bij 28°C die voor 74 zou tellen als hij mee deed in het circuit, maar natuurlijk talloze malen zwaarder was dan een louzy 10 km. Maar misschien kan mijn uitslag (startnummer 444) nog verwerkt worden? Groetjes Peet.
In wind, -8°C en veel sneeuw en te weinig training 49:59 netto, 50:08 bruto, was er erg blij mee gezien de omstandigheden. Goed voor een index van 80. Beter dan mijn marathon in Berlijn in 4:13:04 bij 28°C die voor 74 zou tellen als hij mee deed in het circuit, maar natuurlijk talloze malen zwaarder was dan een louzy 10 km. Maar misschien kan mijn uitslag (startnummer 444) nog verwerkt worden? Groetjes Peet.
- Calimero
- Miss Chat'n'Run 2005
- Contacteer:
Gewoon nog even een uitslagenformuliertje invullen.
).
En ik ken mijn plek.
Weet ik, vandaar ook mijn opmerking... Ik had het bovendien al meteen bij de uitslag doorgegeven aan de klassementsorganisatie (maar Taco speelde nog even meeDick schreef:Floor loopt wel met zo'n computertjeCalimero schreef:Ik ben blij dat ik niet met zo'n computertje loop, maar het wordt vast nog wel rechtgezet.

En ik ken mijn plek.

Floor heeft best zin in een gedeelde prijs...Calimero schreef:Gewoon nog even een uitslagenformuliertje invullen.
Weet ik, vandaar ook mijn opmerking... Ik had het bovendien al meteen bij de uitslag doorgegeven aan de klassementsorganisatie (maar Taco speelde nog even meeDick schreef:Floor loopt wel met zo'n computertjeCalimero schreef:Ik ben blij dat ik niet met zo'n computertje loop, maar het wordt vast nog wel rechtgezet.).
En ik ken mijn plek.
-
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
Gewoon via het uitslagenformulier (zie links in het menu) doorgeven Peter.Peterpan schreef:Ik zie dat ik te laat ben om mijn resultaten van de oudejaarsloop in Hilvarenbeek door te geven;
Groet, Rob
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog
Een loper als Coen is natuurlijk een snellere loper. Om dat duidelijk te krijgen, hoeft geen circuit gelopen te worden.LazyD schreef:Die regels zijn toch niet voor niets gemaakt?Dick schreef:Zelf beschouw ik Coen als winnaar.
Maar ook hier geldt hetzelfde als bij de WK-sprint (schaatsen) van afgelopen weekend; wie er niet is, kun je ook niet verslaan. Als Coen 20+ wedstrijdjes had gelopen dan was hij ws. (alleen) koploper geweest.
Helemaal mee eens hoor Albert. Ik beschouw Coen niet als winnaar van dit circuit want dat wordt ie nietAppie-B schreef:Een loper als Coen is natuurlijk een snellere loper. Om dat duidelijk te krijgen, hoeft geen circuit gelopen te worden.LazyD schreef:Die regels zijn toch niet voor niets gemaakt?Dick schreef:Zelf beschouw ik Coen als winnaar.
Maar ook hier geldt hetzelfde als bij de WK-sprint (schaatsen) van afgelopen weekend; wie er niet is, kun je ook niet verslaan. Als Coen 20+ wedstrijdjes had gelopen dan was hij ws. (alleen) koploper geweest.