Kom op, we willen wel strijd zien! Anders zijn er alleen maar verliezers.Evert schreef: Helemaal mee eens hoor Albert. Ik beschouw Coen niet als winnaar van dit circuit want dat wordt ie niet. Van mij mag jij winnen hoor

Moderator: ChatnRunCircuitMods
Kom op, we willen wel strijd zien! Anders zijn er alleen maar verliezers.Evert schreef: Helemaal mee eens hoor Albert. Ik beschouw Coen niet als winnaar van dit circuit want dat wordt ie niet. Van mij mag jij winnen hoor
Nachtmerries en prettiger dromen wisselden elkaar af. Gebroken werd ik wakkerDenis schreef:Ik ben benieuwd hoe Albert en Evert geslapen hebben...
Dat is inmiddels gebeurd op basis van de uitslagen die ik van de organisatie heb gekregen. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, controleer het dus even s.v.p.boco schreef:Ik neem aan dat de laatste resultaten nog wel in het eindklassement worden verwerkt?
Circuitdirectie bedankt!LazyD schreef:Every finisher is a winner!!
Maar één plekje? Ik ben wel 5 plaatsen gestegen en dat terwijl ik nog in mijn revalidatieperiode zitboco schreef:EDIT: half uurtje later en op m'n wenken bediend: Klasse.
(nog net een plekje opgeschioven zie ik!)
Denis, als je de microfoon had losgelaten hadden we je/jullie absoluut persoonlijk toegesproken of gezongen!!Kit schreef:Voelde me heel speciaal en tegelijk denk ik dat er altijd mensen zijn die zoiets meer verdienen dan ik... (ja echt waar) dus heb ik een dikke duim award bedacht:
allereerst Denis, Rob, Taco en Mynko, onze onovertroffen directie, zonder hun inzet was er geen Chat 'n Run Circuit geweest!![]()