Wedstrijdkalender

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

ma 13-04-2009 17:48

De eerste wedstrijden die door iedereen zijn gekozen staan inmiddels online.
We wilden per maand per regio 5 wedstrijden,maar hebben er voor gekozen jullie door polls mee te laten beslissen. Dit aangezien er meer wedstrijden aangemeld zijn dan er in aanmerking kunnen komen.

Even voor de helderheid, iedereen mag aan elke poll meedoen, dus als je in regio Zuid zit mag je ook voor Noord stemmen, enz. enz..

We sluiten de polls op 30 april, dan is de kalender voor juni definitief.
Laatst gewijzigd door Denis op ma 13-04-2009 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

ma 13-04-2009 17:51

LazyD schreef: schreef in Wist je dat... ik de heren van het Tob-circuit bij deze wil voordragen voor een lintje?
Dank,maar ook deze omkooppoging mislukt, geen extra points;) . Desalniettemin dank voor het aanbod.
LazyD schreef: (... we momenteel worden overspoeld met nieuwe berichten, wat een werk, wat een werk :d: )
(... ik me afvraag of dat ook anders kan?)
Tsja alles voor de democratie he... we vonden het iets te arrogant om wederom zelf een selectie te maken,vandaar de keuzes, maar da's wel ff een [s]pollen-[/s] pokkenwerkje ja... Dus als iemand tips heeft graag ;)
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 13-04-2009 18:33

Er zitten wel ineens erg veel pollen in de lucht! :roll: :wink:
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-04-2009 19:25

Vind het erg top dat we invloed hebben de samenstelling van de wedstrijdkalender!
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 13-04-2009 19:33

Chiel schreef:Vind het erg top dat we invloed hebben de samenstelling van de wedstrijdkalender!
Ja. dat vind ik ook.
Ik wil zelfs eens proberen of ik met jullie medewerking de uitslag van de polls kan beïnvloeden.Iedereen mag overal op stemmen heb ik net gelezen.... :twisted:

In het weekend van 25/26 juni kun je voor regio oost in de poll uit twee wedstrijden kiezen. Als het jullie in het noorden, zuiden en westen toch niets uitmaakt, wil je dan even de poll invullen en voor de Dorpsloop in De Lutte stemmen? Is voor mij de enige wedstrijd in het oosten in juni waar ik aan mee kan doen. :roll:

(op dit moment hebben 7 mensen voor De Lutte gekozen. Benieuwd hoeveel dat er de komende dagen/weken worden.)
:lol:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Maurieske
Lid
Lid
Contacteer:

ma 13-04-2009 19:55

boco schreef:(op dit moment hebben 7 mensen voor De Lutte gekozen. Benieuwd hoeveel dat er de komende dagen/weken worden.)
:lol:
Nu dus 8, maar waar ligt De Lutte ??
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 13-04-2009 19:58

Ik vind de invloed een goed initiatief, alleen was het m.i. handiger geweest om de vraag te stellen. 'Heb je het plan mee te lopen in één van onderstaande wedstrijden? Met daarbij de optie, geen van de genoemde wedstrijden.

Zou het jammer vinden als de wedstrijdkalender wordt bepaald door de beste lobby i.p.v. de meeste CnR-deelnemers aan de wedstrijd.

En dat is dan niet omdat de tegenhanger van de wedstrijd in De Lutte hier in Wageningen is (ik loop wellicht ook in De Lutte), maar omdat ik het oneerlijk vind dat mensen die netjes de poll-uitslagen afwachten uiteindelijk hun wedstrijd niet in de kalender krijgen vanwege dergelijke lobbies voor wedstrijden. Ik hoop ook dat deze reclame wordt weggehaald. :(
Afbeelding
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 13-04-2009 20:06

Appie-B schreef:Ik vind de invloed een goed initiatief, alleen was het m.i. handiger geweest om de vraag te stellen. 'Heb je het plan mee te lopen in één van onderstaande wedstrijden? Met daarbij de optie, geen van de genoemde wedstrijden.
Dat is een nobel streven Albert, maar dat is hetzelfde als niet stemmen.
Voor het bepalen van de wedstrijd (en daar gaat het dus om) niet interessant.
Zou het jammer vinden als de wedstrijdkalender wordt bepaald door de beste lobby i.p.v. de meeste CnR-deelnemers aan de wedstrijd.
Dat kunnen we niet voorkomen en dat is met alle polls zo.
Wel is het zo dat je maar één keer kunt stemmen onder je account.
Dit in tegenstelling tot veel andere polls waar dat per IP-adres is geregeld.
En dat is dan niet omdat de tegenhanger van de wedstrijd in De Lutte hier in Wageningen is (ik loop wellicht ook in De Lutte), maar omdat ik het oneerlijk vind dat mensen die netjes de poll-uitslagen afwachten uiteindelijk hun wedstrijd niet in de kalender krijgen vanwege dergelijke lobbies voor wedstrijden. Ik hoop ook dat deze reclame wordt weggehaald. :(
Met reclame maken is niets mis mee en dat gaan we ook niet weghalen.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 13-04-2009 20:18

Robisrunning schreef: Met reclame maken is niets mis mee en dat gaan we ook niet weghalen.
Ik weet dat de wereld zo in elkaar zit dat degene met de grootste bek op de eerste rij zit. Inderdaad een beetje naief van me om te denken dat dit hier anders is. Ik heb geen behoefte om mee te gaan in het bedelen om stemmen (zonder verder argumenten te noemen).

Zal dergelijke reclameboodschappen maar negeren, dat doe ik ook met de reclameboodschappen op tv. :wink:
Afbeelding
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 13-04-2009 20:39

Maurieske schreef:
boco schreef:(op dit moment hebben 7 mensen voor De Lutte gekozen. Benieuwd hoeveel dat er de komende dagen/weken worden.):lol:
Nu dus 8, maar waar ligt De Lutte ??
Maakt niks uit; gewoon op stemmen. :lol:

Even over reclame en evt. oneerlijkheid die Albert aangeeft. ( ik sla het gedeelte over 'degene met de grootste bek die vooraan zit' maar even over.... 8O ) Het is een feit dat er in regio Oost errug veel Chat'n'Runners in de buurt van Arnhem wonen. Gevolg zal zijn dat die lopers bij voorkeur een wedstijd dicht in de buurt zullen kiezen en niet als eerste voor een wedstrijd in de Achterhoek of ver in Twente zullen gaan.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
tacohanou
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 13-04-2009 21:27

boco schreef:Gevolg zal zijn dat die lopers bij voorkeur een wedstijd dicht in de buurt zullen kiezen en niet als eerste voor een wedstrijd in de Achterhoek of ver in Twente zullen gaan.
Behalve als ik dat weekend natuurlijk niet kan. Dan zal ik mijn concurrentie natuurlijk zo ver weg mogelijk willen sturen. :lol: :wink:
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 14-04-2009 9:11

Misschien een beetje ver vooraf, maar die CnR- meeting bij de baanwedstrijd van 9 sept staat vast wat betreft datum?

Het valt nml. precies tussen de Dijkenloop (6 sept.) en het weekend van de Veluweloop, Winschoten, Bridge to Bridge, Singelloop.

Vraag me af hoeveel serieuze animo er dan voor die baanwedstrijd is... :roll: 3000m of 12 minuten rustig meelopen kan natuurlijk wel altijd. :)
Afbeelding
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

di 14-04-2009 18:59

Ook nog punten scoren voor het ChatnRun circuit of zomaar zin in een teamprestatie?

Voor de Eemmeer etafetteloop van 50km op 16 mei in Bunschoten/Spakenburg zijn we nog op zoek naar twee lopers om ons team aan te vullen.

50 km 5tal (=5x10)
:arrow: CnR-team 1: Denis - Robisrunning - Don K - ?? - ??

Zie Wedstrijdkalender mei en de Run'n'Greetz
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

di 14-04-2009 19:13

Appie-B schreef:Misschien een beetje ver vooraf, maar die CnR- meeting bij de baanwedstrijd van 9 sept staat vast wat betreft datum?
Zeker... 9-9-9 staat vast, er worden speciaal voor ons (indien gewenst) series georganiseerd
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 26-04-2009 17:12

Voor het weekend van 2/3 mei mis ik een wedstrijdje in regio Oost. Klopt dat?
Afbeelding
Plaats reactie